فروش فایل3

فروشگاه فایل3

فروش فایل3

فروشگاه فایل3

نقشه ساخت هواپیمای دونفره vp2

مرکز دانلود فایل نگارا | نقشه ساخت هواپیمای دونفره vp2

RSS feed.

  • مرکز دانلود فایل نگارا | نقشه ساخت هواپیمای دونفره vp2

    کلیه محتوای این سایت اهم از پایان نامه ومقاله و تحقیق و فایلهای اموزشی از سطح اینترنت و سایتهای دیگر جمع آوری میشود و این سایت هیچ گونه مسولیتی در قبال محتوای انها نداشته و ندارد و اگر هنگام خرید دچار مشکل شدید با سایت مرجع تماس بگیرید

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

بیش از 50 طرح های کارآفرینی مناسب برای همه جای ایران و متناسب با هر بوجه و امکانات حتی در خانه

مرکز دانلود فایل نگارا | بیش از 50 طرح های کارآفرینی مناسب برای همه جای ایران و متناسب با هر بوجه و امکانات حتی در خانه

RSS feed.

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

مبانی نظری ارزیابی عملکرد شعب سازمان با تحلیل پوششی داده ها

مرکز دانلود فایل نگارا | مبانی نظری ارزیابی عملکرد شعب سازمان با تحلیل پوششی داده ها

RSS feed.

  • مرکز دانلود فایل نگارا | مبانی نظری ارزیابی عملکرد شعب سازمان با تحلیل پوششی داده ها

    دید کلی :

    هدف از این مبانی نظری ارزیابی عملکرد شعب سازمان تامین اجتماعی با استفاده از مدل تحلیل پوششی داده ها DEA بصورت کامل و جامع و با منابع جدید می باشد

    توضیحات کامل :

    دانلود مبانی نظری پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت

    چکیده:
    ﻣﺴﺌﻠﻪ ارزیابی عملکرد سالیان زیادی است که محققان و کاربران را به چالش واداشته است. انسان در تمام قرون و اعصار، در پی استفاده هرچه بهتر از منابع و امکانات موجود بوده و تمامی استعداد های خود را جهت جذب و تجهیز این منابع به کار برده است. مدیران سازمان ها و ادارات از این حیث مستثنی و جهت برنامه ریزی و کنترل سازمان خود، نیاز به اندازه گیری و ارزیابی عملکرد واحد های زیر مجموع سازمان خود دارند، تا بتوانند واحد ها را مقایسه و از نقاط ضعف و قوت واحد ها آگاه شوند و پیشنهادات لازم را جهت افزایش عملکرد واحد های مختلف اراﺋﻪ دهند.

    در این تحقیق، کارایی شعب سازمان تامین اجتماعی استان گیلان با توجه به نوع و ماهیت کاری و فلسفه وجودی آن در بین سازمان های دولتی و خدماتی مورد بررسی قرار گرفت. برای رسیدن به این امر از تکنیک تحلیل پوششی داده ها (DEA) استفاده شده است. با توجه به مطالعات انجام شده در زمینه استفاده از  تکنیک تحلیل پوششی داده ها (DEA)، در تمامی تحقیقات به نوعی کپی برداری پرداخته شده که بیشتر به موضوعات مربوط به بانک اشاره شده است، اما در این تحقیق برای نخستین بار به موضوع مذکور در سطح استان گیلان پرداخته شده است و علیرغم کمبود هایی که در این زمینه وجود داشته سعی شده است  تا به تمامی ابعاد  ﻣﺴﺌﻠﻪ اشاره شود و به ارزیابی یک سازمان عمومی و عام المنفعه که تمامی درآمد ها و هزینه های آن از داخل خود سازمان تامین می شود و تمامی خدمات اراﺋﻪ شده از منابع داخلی تامین می شود در حالیکه در دیگر موسسات اشاره شده و یا بانکها منابع تامین مالی از خارج سازمان (بانک مرکزی و سپرده سرمایه گذاران آن) تامین می شود که یکی از جنبه های قابل توجه تحقیق بوده است.

    مقدمه
    یکی از مسایل مهمی که امروزه به نحو چشم گیری در ادبیات اقتصادی مورد توجه قرار گرفته است، ارزیابی عملکرد واحد های تولیدی، نهادها و سازمان های مختلف می باشد. در عصر کنونی تحولات شگرف دانش مدیریت وجود نظام ارزیابی را اجتناب‌ناپذیر نموده است؛ به گونه‌ای که فقدان نظام ارزیابی در ابعاد مختلف سازمان را، اعم از ارزیابی در استفاده از منابع و امکانات، کارکنان، اهداف و استراتژی ها؛ به عنوان یکی از علائم بیماریهای سازمان قلمداد می‌نمایند.هر سازمان به منظور آگاهی از میزان مطلوبیت و مرغوبیت فعالیت های خود بالاخص در محیط های پیچیده و پویا نیاز مبرم به نظام ارزیابی دارد. از سوی دیگر فقدان وجود نظام ارزیابی و کنترل در یک سیستم به معنای عدم برقراری ارتباط با محیط درون و برون سازمان تلقی می‌گردد که پیامدهای آن کهولت و نهایتاً مرگ سازمان است. ممکن است بروز پدیده مرگ سازمانی به علت عدم وقوع یکباره آن، از سوی مدیران عالی سازمان ها احساس نشود. لکن مطالعات نشان می‌دهد فقدان نظام کسب بازخورد امکان انجام اصلاحات لازم برای رشد، توسعه و بهبود فعالیت های سازمان را غیر ممکن می‌نماید، سرانجام این پدیده مرگ سازمانی است. بنابراین ارزیابی عملکرد سازمان پدیده ای است که همواره باید مورد توجه سازمان ها قرار گیرد.

    اهمیت و ضرورت خاص تحقیق
    بهبود مستمر عملکرد سازمان ها، نیروی عظیم هم‌افزایی ایجاد می‌کند که این نیروها می‌تواند پشتیبان برنامه رشد و توسعه و ایجاد فرصت‌های تعالی سازمانی شود. دولت ها و سازمان ها و مؤسسات تلاش جلو برنده‌ای را در این مورد اعمال می‌کنند. بدون بررسی و کسب آگاهی از میزان پیشرفت و دستیابی به اهداف و بدون شناسایی چالش های پیش روی سازمان و کسب بازخور و اطلاع از میزان اجرای سیاست های تدوین شده و شناسایی مواردی که به بهبود جدی نیاز دارند، بهبود مستمر عملکرد میسر نخواهد شد. تمامی موارد مذکور بدون اندازه‌گیری و ارزیابی امکان‌پذیر نیست. همچنین با توجه به شرایط روز، نیازهای متغیر مشتریان و تمام ذینفعان، تلاش رقبا برای حضور موفق و قوانین و مقررات جدید که به طور مستمر در حال دگرگونی هستند، نمی توان با اتکا به روش های سنتی حضوری موفق در صحنه رقابت ملی و بین المللی داشت، لذا ضرورت استفاده از الگوهایی که بتواند ضمن ارزیابی وضعیت موجود سازمانها و تشخیص نقاط قوت و نواحی قابل بهبود، مبنای صحیحی جهت برنامه ریزی استراتژیک ایجاد نماید، بیش از هر زمان دیگری احساس می شود.

    اهداف تحقیق
        هدف اصلی و علمی تحقیق ارزیابی عملکرد شعب سازمان تامین اجتماعی استان گیلان با استفاده از مدل DEA است.

        اهداف کاربردی شناخت شاخص های موثر بر عملکرد شعب سازمان تامین اجتماعی استان گیلان و تعیین میزان کارایی و ناکارایی آنها و نیز نقاط قوت و ضعف آنها.

        شناسایی شعب بعنوان شعبه های  کارا- شناخت میزان اثرگذاری شاخص های موثر بر کارایی و برنامه ریزی به منظور استفاده بهینه از تمام پتانسیل های موجود در زمینه ارائه خدمات.

        نتایج بدست آمده می تواند مورد استفاده کارشناسان سازمان،مدیران، تحلیل گران مالی،قرار گیرد.

    فهرست مطالب
     

    فصل دوم:مبانی نظری و پیشینه تحقیق    16
    1-2 مقدمه    16
    1-1-2  اهمیت ارزیابی و مدیریت عملکرد    17
    2-1-2 آشنایی با مفهوم ارزیابی عملکرد    21
    3-1-2 مفهوم و ماهیت مدیریت عملکرد    22
    4-1-2 هدف مدیریت عملکرد    24
    5-1-2 مدیریت عملکرد به عنوان یک فرآیند    24
    6-1-2 نحوه ارتباط بین مدیریت عملکرد و ارزیابی عملکرد    26
    7-1-2 معیارهای ارزیابی عملکرد سازمان    27
    8-1-2  اهداف، کاربردها و انواع ارزیابی عملکرد    28
    ب) انواع ارزیابی    29
    9-1-2 شاخصهای ارزیابی عملکرد سازمانها    31
    10-1-2 اصول ارزیابی عملکرد    32
    11-1-2 روشهای ارزیابی عملکرد    34
    12-1-2 فرآیند ارزیابی عملکرد    35
    13-1-2 مدل های ارزیابی عملکرد    40
    شکل شماره 2-1: عناصر کارت امتیازی متوازن    43
    14-1-2 مزایای ارزیابی عملکرد سازمان    43
    15-1-2 سیر تکاملی مدلهای سرآمدی کسب و کار و جوایز کیفیت    44
    16-1-2 بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت و مدل سرآمدی EFQM    47
    2-2  کلیاتی در مورد سازمان تامین اجتماعی    49
    1-2-2 معرفی سازمان تامین اجتماعی    49
    1-1-2-2 ماموریت و  تعهدات سازمان تامین اجتماعی    49
    2-1-2-2  تاریخچه سازمان تامین اجتماعی در جهان و ایران    50
    2-2-2  تأمین اجتماعی: هدف آرمانی پیامبران    54
    3-2-2  تامین اجتماعی : تجربه تاریخی انسان    55
    4-2- 2 تامین اجتماعی: ضرورت جهان امروز    56

    3-2 پیشینه تحقیق    58
    1-3-2 تحقیقات داخلی    58
    2-3-2 تحقیقات خارجی    63

    منابع و مأخذ    

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

مبانی نظری ارزیابی عملکرد سازمان با روش ارزیابی متوازن و اولویت بندی پروژه های آن با توسعه عملکرد کیفیت

مرکز دانلود فایل نگارا | مبانی نظری ارزیابی عملکرد سازمان با روش ارزیابی متوازن و اولویت بندی پروژه های آن با توسعه عملکرد کیفیت

RSS feed.

  • مرکز دانلود فایل نگارا | مبانی نظری ارزیابی عملکرد سازمان با روش ارزیابی متوازن و اولویت بندی پروژه های آن با توسعه عملکرد کیفیت

    دانلود مبانی نظری پایان‌نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت

    هدف از این پژوهش ارزیابی عملکرد سازمان با روش ارزیابی متوازن و اولویت بندی پروژه های آن با توسعه عملکرد کیفیت بصورت کامل و جامع و با منابع جدید می باشد.

    چکیده

    امروزه مدیران در همه سازمان ها، خواستار استفاده بهینه از امکانات و ظرفیت های موجود در بخش های مختلف می باشند. بنابراین وجود مدلی منطبق با ساختار برنامه استراتژیک سازمان ها به منظور ارائه بازخورد در راستای بهبود عملکرد شعب مختلف آن ها و دستیابی به ابزاری جهت برآوردن این نیاز مدیران، بسیار ضروری و منطقی به نظر می رسد. یک روش متداول، مدیریت عملکرد کارت امتیازی متوازن  می باشد که شاخص هایی در چهار منظر مالی، فرآیندها، مشتری و یادگیری، رشد و توسعه بوده و با هدف ایجاد توازنی بین چهار منظر می باشد.در این پژوهش که در شهرداری اصفهان صورت پذیرفته است، ابتدا نقشه استراتژی شهرداری اصفهان بر اساس برنامه راهبردی شهرداری اصفهان در بازه زمانی 90 تا 95،  تهیه گردید که طی آن مقاصد راهبردی، اهداف راهبردی به همراه روابط علت و معلولی مابین آنها و شاخص های لازم در چهار وجه تعیین شده کارت امتیازی متوازن مشخص گردیده است.

     سپس داده های جمع آوری شده این اهداف و شاخص ها در شهر اصفهان به صورتی کاملاً کمی درآمده و آنگاه به با توجه به اهداف کمی به ارزیابی هر کدام در بازه زمانی سال های 1390 تا 1392، پرداخته شده است. از نتیجه ارزیابی اهداف، میزان موفقیت هر هدف مشخص می گردد که به عنوان وروردی جهت اولویت بندی پروژه‌های آتی شاخص مشخص شده در برنامه اصفهان 95،  با استفاده از تکنیک گسترش کارکرد کیفیت  مورد استفاده قرار گرفته است . 

    به عبارت دیگر این پژوهش به ارائه مدل تلفیقی کارت امتیازی متوازن(BSC) و گسترش کارکرد کیفیت (QFD) به منظور ارزیابی عملکرد شهرداری اصفهان و اولویت بندی پروژه ها در جهت بهبود عملکرد ، پرداخته است. 

     نتایج حاصل از پژوهش نشان می دهد که شهرداری اصفهان با توجه به انجام کلیه اقدامات و پروژه های مصوب در برنامه راهبردی خود( اصفهان95 ) ،  که طی سال های 90 تا 92 انجام پذیرفته است، در دستیابی به برخی از اهداف راهبردی خود (توسعه و نگهداری فضای سبز شهری، مدیریت مطلوب پسماند شهری، ساماندهی بافت فرسوده، توسعه حمل ونقل عمومی، توسعه زیرساختها و برنامه های ورزشی، توسعه زیرساختها و برنامه های تفریحی) به موفقیت 100 درصدی نائل نشده است که بر اساس آن جهت برطرف نمودن شکاف حاصل از وضعیت موجود و مطلوب لازم است پروژه های شاخص تعیین شده را به ترتیب اولویت مشخص شده با استفاده از تکنیک گسترش کارکرد کیفیت، اجرائی نماید.

    واژه های کلیدی :

    ارزیابی عملکرد

    کارت امتیازی متوازن

    گسترش کارکرد کیفیت

    اولویت بندی پروژه ها

    اهمیت و ضرورت پژوهش

    ارزیابی عملکرد سازمان ها یکی از ابزارهای قدرتمند مدیریتی است که می توان به کمک آن از وضعیت سازمان، اطلاعات لازم را به دست آورد. رسالت اصلی سنجش عملکرد ، تعیین کارایی و اثربخشی سازمان تحت ارزیابی است، ولی در کنار آن باید توانایی تعیین نقاط قوت و ضعف سازمان را نیز داشته باشد و راهکارهایی نیز برای رفع نقاط ضعف ارائه دهد. (سنجری و ابطحی, 1390, ص. 14)

    امروزه با رشد و توسعه روز افزون سازمان های از یک سو و تغییرات سریع و عمیق در شرایط محیطی از سوی دیگر سازمان ها را وادار به پذیرش مفهوم رقابت و رقابتی شدن کرده به گونه ای که شرط بقاء سازمان ها ارتقاء عملکرد آنها شده است. بدیهی است سازمان هایی که رویکرد استراتژیک داشته  باشند می توانند به حیات خود ادامه دهند. اما آنچه مسلم است وجود استراتژی به تنهایی کافی نیست بلکه اجرا و کنترل استراتژی ها ست که سازمان را پیش می برد (غلامی, 1386) .

    علیرغم اهمیت استراتژی ها و تلاش سازمان ها برای بکارگیری آنها تحقیقات انجام شده نشان می‌دهد، تعداد بسیار کمی ار سازمان ها موفق به اجرای استراتژی هایشان شده اند. مدیران سازمان ها برای اطمینان از اجرای موفق استراتژی ها خود از سیستم های سنجش عملکرد استفاده می نمایند. بررسی ها نشان داده که سیستمهای سنجش عملکرد سنتی که عمدتا بر پایه شاخص های مالی هستند جوابگوی نیاز امروز سازمان ها نمی باشند. این سیستم های سنجش بیشتر به گذشته سازمان توجه دارند. در حالی که سازمان ها به ابزارهایی نیاز دارند که آن ها را به سمت آینده سوق دهد. (کاپلان  و نورتون , 1992)

    با توجه به ضرورت سنجش عملکرد، کاپلان و نورتون در یک طرح تحقیقاتی به ارائه یک مدل متوازن جهت ارزیابی عملکرد سازمان ها پرداخته اند. آنها علاوه بر جنبه مالی که در بیشتر سیستم های ارزیابی عملکرد مورد استفاده قرار می گرفت به جنبه های عملکردی دیگر همچون جنبه مشتری، فرآیندهای داخلی و رشد و یادگیری نیز توجه نمودند. در مدل کارت امتیازی متوازن  چشم انداز و استراتژی های سازمان به یک سری اهداف راهبردی در این چهار جنبه تبدیل می شوند. سپس برای ارزیابی توفیق در این اهداف در هر جنبه ، شاخص هایی برای آنها در نظر می گیرند. در مرحله بعد تعیین اهداف کمی برای دوره های زمانی مشخص برای هریک از آنها و در انتها اقدامات ابتکاری اجرایی جهت تحقق این اهداف برنامه ریزی و به مورد اجرا گذاشته می شود (نورالسنا, 1388).

    بین جنبه های مدل کارت امتیازی متوازن و اهداف استراتژیک موجود در چهار جنبه نوعی ارتباط علی و معلولی وجود دارد. به طوریکه برای کسب دستاورد های مالی(منظر مالی) می بایست برای مشتریان خود ارزش آفرینی کنیم(منظر مشتری) واین کار عملی نخواهد بود مگر اینکه در فرآیندهای عملیاتی خود برتری یابیم و آن ها را با خواسته های مشتریانمان منطبق سازیم(منظر فرآیند های داخلی) و کسب برتری عملیاتی و ایجاد فرآیند های ارزش آفرین ، امکان پذیر نیست مگر اینکه فضای کاری مناسب را برای کارکنان ایجاد و نوآوری و خلاقیت و یادگیری و رشد را در سازمان تقویت نمائیم(منظر رشد و یادگیری) (بختیاری, 1388). 

    کارت امتیازی متوازن ابتدا تنها برای ارزیابی عملکرد سازمان ها معرفی شده بود اما پس از مدتی پدید آورندگان آن متوجه شدند که برخی سازمان ها از آن برای کمک به اجرای  استراتژی خود استفاده می کنند. کاپلان و نورتون در مقاله خود با عنوان “اگر با استراتژی های خود مشکل دارید آن ها را ترسیم کنید” بحث نقشه استراتژی را مطرح نمودند. (کاپلان و نورتون, 1996)

    نقشه استراتژی همان ترسیم روابط علت و معلولی میان اهداف استراتژیک موجود در چهار جنبه کارت امتیازی متوازن می باشد. در واقع نقشه استراتژی یک ساختار منطقی و جامع برای تشریح استراتژی ها و انتقال آن به کلیه سطوح سازمان فراهم می سازد. روابط علت و معلولی موجود در نقشه استراتژی سازمان نشان می دهد که چگونه دارایی های نامشهود به نتایج ملموس تبدیل می‌شوند.

    یکی از مردمی‌ترین سازمان‌ها و مجموعه‌هایی که با مردم ارتباط تنگاتنگ داشته و وظایف بسیار زیادی را در قبال شهروندان به عهده دارد، شهرداری‌ها می‌باشند. امروزه مدیران شهری در محیط بسیار پیچیده  و پر چالش فعالیت می‌کنند که ایجاد اهداف صحیح و درک چگونگی نیل به آنها و همچنین کنترل استراتژی ها و عملیات سازمان، به امری حیاتی تبدیل شده است . لذا با توجه به ارتباط مستقیم و محسوس با کل جامعه شهری باید سیستم ارزیابی عملکرد بسیار کاملی برای برنامه های راهبردی خود داشته باشند.

    در این پژوهش به ارائه ی روشی برای ارزیابی برنامه ی راهبردی پرداخته می شود که بدین منظور از تکنیک کارت امتیازی متوازن و گسترش کارکرد کیفیت  استفاده می شود. در ابتدا برنامه راهبردی شهرداری اصفهان  به طور کامل شناخته می شود و در ادامه اهداف برنامه در قالب چهار منظر BSC قرار می گیرد و با حضور متخصصین امر و خبرگان دانشگاهی نقشه استراتژی با مشخص نمودن روابط علت و معلولی پدید می آید. در ادامه با بررسی ادبیات پژوهش و استفاده از نظرات متخصصین و خبرگان دانشگاهی، شاخص های کمی و کیفی اهداف راهبردی مشخص و نسبت به اهداف سازمانی درصد تحقق آن ها محاسبه می گردد.

     جهت محاسبه شاخص های سنجش از داده ها و اطلاعات موجود در سازمان استفاده شد که داده های کمی از کتاب آمار نامه شهر اصفهان استخراج و اطلاعات داده های کیفی از نظر سنجی های صورت گرفته از شهروندان اصفهانی که به صورت سالانه تهیه می گردد استفاده گردید. در ادامه اهدافی که میزان دستیابی به آن ها در سطح پایین تری بوده است شناسایی و در انتها با استفاده از ابزار QFD جهت افزایش درصد تحقق برنامه، به اولویت بندی پروژه های شاخص آتی در برنامه اصفهان 95 مشخص گردیده بود پرداخته شد.

    فهرست مطالب

    2- فصل دوم ادبیات پژوهش 14

    2-1- مقدمه 14

    2-2- مبحث اول: مروری بر مفاهیم ارزیابی عملکرد 14

    2-2-1- مفهوم ارزیابی عملکرد 15

    2-2-2- ضرورت ارزیابی عملکرد 15

    2-2-3- اهداف ارزیابی عملکرد 15

    2-2-4- انواع مدل های ارزیابی عملکرد 16

    2-2-5- ارزیابی عملکرد سنتی و نوین 17

    2-2-6- چرایی انتخاب کارت امتیازی متوازن 18

    2-3- مبحث دوم: تفصیل مدل کارت امتیازی متوازن و تکنیک گسترش کارکرد کیفیت 19

    2-3-1 معرفی کارت امتیازی متوازن 19

    2-3-2 سیر تاریخی کارت امتیازی متوازن 21

    2-3-3- کارت امتیازی متوازن و مناظر آن 24

    2-3-4- نقشه استراتژی 34

    2-3-5- مزایای کارت امتیازی متوازن 35

    2-3-6- گسترش استفاده از کارت امتیازی متوازن 37

    2-3-7- کارت امتیازی متوازن در سازمان های دولتی و غیرانتفاعی 39

    2-3-8- گسترش کارکرد کیفیت 40

    2-3-9- ماتریس خانه کیفیت HOQ 42

    2-4- مبحث سوم: شهرداری اصفهان 44

    2-4-1- تاریخچه شهرداری 44

    2-4-2- تاریخ تشکیل انجمن بلدیه در اصفهان 47

    2-4-3- معرفی شهرداری اصفهان 47

    2-4-4- تبیین مدل ها و انتخاب مدل مناسب برنامه ریزی استراتژیک در شهرداری اصفهان 49

    2-5- مبحث چهارم: پیشینه ای از ادبیات پژوهش 51

    2-5-1- پژوهشهای داخلی 51

    2-5-2- پژوهشهای خارجی 56

    -3-5-2 جمعبندی پیشینه پژوهش 59

    منابع فارسی 101

    منابع لاتین 103

    فهرست اشکال

    ‏شکل2-1 سیستم مدیریت عملکرد کارت امتیازی متوازن 21

    شکل2-2 الگوی جامع مدیریت استرتژیک بر اساس مدل دیوید 50

    شکل2- 3 نقشه استراتژی شهرداری تهران تهیه شده در سال89 52

    شکل2- 4 نقشه استراتژی شهرداری مشهد در سال های 93تا 96 تهیه شده در سال92 53

    شکل2-5 نقشه استراتژی شهر جده تهیه شده در سال2009 57

    شکل2-6 مدل نقشه استراتژی شهر استانبول تهیه شده در سال2010 58

    فهرست جداول

    ‏جدول2-1 جمع بندی پیشینه پژوهش داخلی 60

    ‏جدول2-2 جمع بندی پیشینه پژوهش خارجی 60

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

اهمیت کنترل کیفیت در سازه های صنعتی و مسکونی

مرکز دانلود فایل نگارا | اهمیت کنترل کیفیت در سازه های صنعتی و مسکونی

RSS feed.

  • مرکز دانلود فایل نگارا | اهمیت کنترل کیفیت در سازه های صنعتی و مسکونی

    اهمیت کنترل کیفیت در سازه های صنعتی و مسکونی


    اهمیت کنترل کیفیت در سازه های صنعتی و مسکونیدسته:
    عمران

    بازدید: 1 بار
    فرمت فایل: ppt
    حجم فایل: 10649 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 43

    فایل پاورپوینت با موضوع اهمیت کنترل کیفیت در سازه های صنعتی و
    مسکونی در حجم 43 اسلاید قابل ویرایش

    قیمت فایل فقط 5,000 تومان

    خرید

    علل خرابی سازه ها

    اهمیت رعایت استاندارد ها

    انجام آزمونها و کنترل کیفیت سازه ها

    سالانه خسارات زیاد مالی و جانی به جوامع بشری به جهت فروریختن
    سازه ها وارد میشود.

      تایتانیک دارای 270 متر طول و 28 متر پهنا بوده و 328/46
    تن وزن داشت . ارتفاع آن 32 متر بود که تقریباً 11 متر آن زیر
    آب قرار می گرفت . تایتانیک بزرگترین شی متحرکی بود که توسط
    انسان ساخته شده بود . اندازه غول آسا و پیچیدگی کشتی توسط
    گزارش ناخدا دوم لایتولد به بهترین صورتی مدل شده است. وی در
    این گزارش چنین انگاشت:

       در سمت راست بدنه کشتی دربی چنان بزرگ تعبیه شده
    بود که یک گاری با اسبش می توانست از طریق آن وارد کشتی
    شود. 

       کشتی دارای یک بدنه دولا با صفحات فولادی به ضخامت
    5/2 سانتی متر بوده و به 16 بخش غیر قابل نفوذ توسط آب تقسیم
    شده بود. دربهای عظیم که با یک کلید الکتریکی بر روی عرشه به
    حرکت درآورده شدند ، این بخش ها را از هم مجزا کرده و کل کشتی
    را آب بندی می کردند. حتی این دربها می توانسند توسط حسگرهای
    الکتریکی سطح آب باز و بسته شوند . به پشتوانه این تدابیر ایمنی
    بود که مطبوعات کشتی تایتانیک را غرق نشدنی نامیدند .

    قیمت فایل فقط 5,000 تومان

    خرید

    برچسب ها :
    دانلود پاورپوینت اهمیت کنترل کیفیت در سازه های صنعتی و
    مسکونی
    ,
    پاورپوینت اهمیت کنترل کیفیت در سازه های صنعتی و مسکونی
    ,

    اهمیت کنترل کیفیت در سازه های صنعتی و مسکونی

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید