فروش فایل3

فروشگاه فایل3

فروش فایل3

فروشگاه فایل3

خرید دی اتیل اتر اکسیر اتریش

خطرات دی اتیل اتر

دی اتیل اتر به شدت اشتعال پذیر است و به دلیل اینکه به شدت فرَار بوده و وزن گاز اتر از هوا کمتر است ، بخار اتر در ارتفاع پایین از سطح زمین حرکت می کند و آتش به وجود آمده می تواند تا مسافت زیاد را حرکت نماید . این حتی در صورتی که تنها در این ماده باز باشد، ممکن است گاز خروجی از آن خود را به منبع اشتعال رسانده و منجر به آتش گرفتن کل بطری آن بشود. منبع اشتعال آن لزوما حتما نباید شعله باشد و الکتریسیته ساکن، پلیت داغ یا هیتر می توانند موجب آتش گرفتن آن شوند.

دمای خود آتش گیری این ماده ??? درجه سانتی گراد است. این بدان معناست که با رسیدن به این دما، ماده به صورت خود به خودی آتش می گیرد.

uzm_d1.png

خرید دی اتیل اتر

شرکت آوا تجهیز آزما نمایندگی شرکت اکسیر اتریش در ایران در زمینه تولید و فروش مواد شیمیایی در اصفهان فعالیت داشته و واردات مستقیم مواد شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی از برندهای معتبر جهانی را انجام می نماید.  برای خرید دی اتیل اتر اکسیر اتریش با کارشناسان ما تماس بگیرید

 

سولفوریک اسید

سولفوریک اسید در گذشته جوهر گوگرد یا هیدروژن سولفات خوانده می‌شد و همچنین به عنوان روغن ویتریول هم شناخته می شود، یک اسید معدنی است که از عناصر گوگرد، اکسیژن و هیدروژن تشکیل شده و دارای فرمول مولکولی H?SO? است. یک مایع بی رنگ، بی بو و چسبناک است که در آب محلول است و در واکنش هایی که بسیار گرمازا است، ساخته می شود.

 

mkpt_d2.jpg

کاربرد

سولفوریک اسید یکی از مواد اصلی در صنایع شیمیایی است و در واقع تولید اسید سولفوریک یک کشور شاخص مهمی برای قدرت صنعتی آن است. این ماده بیشتر برای تولید کود مورد استفاده قرار می گیرد، اما در فرآوری مواد معدنی، پالایش روغن، فرآوری فاضلاب و در صنایع شیمیایی برای تولید مواد شوینده ( کاربرد اسید سولفوریک در شوینده ) ، رزین های مصنوعی، مواد رنگ کننده، داروسازی، کاتالیزورهای نفتی، حشره کش ها و ضد یخ ها نیز بسیار مهم است.

 

برای دریافت مشاوره رایگان و خرید سولفوریک اسید اکسیر اتریش  با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

دی کلرو متان

Dichloromethane, CH2Cl2 (DCM)
دی کلرومتان یک حلال آلی است که به طور گسترده در تحقیقات شیمیایی استفاده می شود. یک مایع بی رنگ و فرار است، اما در هوا قابل اشتعال و قابل انفجار نیست.

فرمول شیمیایی: CH2Cl2

 

 

تولید دی کلرومتان

دی کلرومتان معمولاً با حرارت دادن متان با گاز کلر تولید می شود. محصولات این فرایند ترکیبی از کلرومتان (متیل کلرید)، دی کلرومتان (متیلن کلرید)، تری کلرومتان (کلروفرم) و تتراکلرومتان (تتراکلرید کربن) است که به وسیله تقطیر از هم جدا می شوند.

 

خرید دی کلرومتان

برای خرید دی کلرومتان اکسیر اتریش  تماس بگیرید.

 

سیکلوهگزان

سیکلوهگزان یک سیکلو آلکان با فرمول مولکولی C?H?? که حلقه ای با شش اتم کربن استسیکلوهگزان مایع بی رنگ، فرار و قابل اشتعال است و دارای بویی مانند نفت استسیکلو_هگزان می تواند باعث افسردگی شود همچنین می تواند باعث سردرد، سرگیجه، خشکی گلو و سوزش چشم شود.

تولید

برخلاف بنزن ، سیکلوهگزان در منابع طبیعی مانند زغال سنگ یافت نمی شود. به همین دلیل ، محققان نمونه های اولیه سیکلو هگزان را سنتز کردند.

 کاربرد

  • این ماده عمدتاً برای تولید صنعتی اسید چرب و کاپرولاکتام که از پیشروهای نایلون هستند مصرف می شود که بازار غالب آن الیاف است. این الیاف در لباس هایی از قبیل جوراب های زنانه، لباس خواب و لباس زیر، فرش و مبلمان خانگی استفاده می شود.
  • سیکلو هگزان گاهی اوقات به عنوان یک حلال آلی غیر قطبی مورد استفاده قرار می گیرد، اگرچه ان-هگزان برای این منظور کاربرد بیشتری دارد.
  • همچنین برای کالیبراسیون ابزارهای سنجش کالریمتری اسکن دیفرانسیل (DSC) استفاده می شود.

 

برای خرید سیکلوهگزان اکسیر اتریش با ما تماس بگیرید

برای دریافت مشاوره رایگان و خرید محصول با کارشناسان ما تماس بگیرید.

03132402900 
09135080594 

 

چرا به طراحی سایت نیاز داریم؟ سایت یا شبکه های اجتماعی؟

طراحی وب سایت

طراحی سایت آمیزه ای از دانش، هنر و خلاقیت استفاده از عناصر دیداری، و توان مهندسی در چیدن آن ها کنار یکدیگر است. هنگامی که یک سایت بر مبنای اصول و هارمونی اجزا طراحی شود علاوه بر جذب نگاه دائمی مخاطب، میتواند فارغ از محدودیت های زمان، به اثری جاودانه تبدیل شود.

امروزه سفارش طراحی وبسایت در لیست اولویت های هر شرکت یا کسب و کاری قرار گرفته است. صاحبان مشاغل میدانند که روز به روز به تعداد کاربران اینترنت افزوده میشود و برخورداری از پایگاهی خوب در دنیای مجازی نیاز به توجه ویژه ای دارد. افزایش تاثیرگذاری یک سایت در جلب نظر مخاطب و همچنین تخصصی شدن حرفه طراحی وبسایت، میطلبد که نگاهی حرفه ای به این مقوله داشته باشیم.

f8vz_b1.jpg

تاثیر طراحی وب سایت در کسب و کار ها...

روزانه هزاران وبسایت در جهان، صدها وبسایت در ایران و احتمالا ده ها وبسایت که مستقیم یا غیرمستقیم رقیب شما محسوب میشوند راه اندازی میگردند. یافتن جایگاهی مناسب و محکم در این میان موفقیتی است که به سادگی محقق نمیشود و قواعد انجام آن در تخصص طراحان حرفه ای سایت است. شرکت نرم افزاری اسپاد با شناخت جامعی که از فضای مجازی دارد، کسب و کارتان را بررسی کرده و وبسایت شما را مطابق با نیازهایتان و سلیقه مخاطبان شما طراحی میکند. بدین ترتیب میتوانید کسب و کارتان را در دنیای مجازی نیز به درستی معرفی کرده و با طراحی سایت حرفه ای، خدمات و محصولات خود را به خوبی به مخاطبانتان ارائه کنید.

اگر در حال حاضر یک وبسایت دارید اما زمان زیادی از فعالیت آن میگذرد، پیشنهاد میکنیم که آن را به دست طراحان و تحلیلگران با تجربه اسپاد بسپارید تا سایت شما را بررسی کرده و در صورت نیاز تغییرات و بهینه سازی هایی را روی آن اعمال کنند؛ در این صورت می توانید مطابق با تکنولوژی روز طراحی وبسایت حرکت کنید. اگر هم هنوز سایتی ندارید، تیم مجرب اسپاد آماده است تا با طراحی وبسایت خلاقانه و بروز و بهینه سازی و سئوی سایت مسیر روشنی را در کسب و کار آنلاین برایتان فراهم سازد.

چرا به طراحی سایت نیاز داریم؟ سایت یا شبکه های اجتماعی؟

فرض کنید صاحب یک وبسایت فروشگاهی هستید، اینکه صرفا با مخاطبانتان در ارتباط باشید یا عکس محصولات را به آنها نشان دهید کافی نیست، بلکه باید با یک وبسایت فروشگاهی جامع و مناسب، شرایطی فراهم کنید که کاربران به شکلی آسان و سریع اقدام به خرید کنند. همچنین میتوانید به طور دقیق آمار بازدید کاربران، میزان فروش و تمامی فعالیت ها را مدیریت کنید.

البته با انجام بازاریابی شبکه های اجتماعی میتوانید فعالیت خود را در این فضا مدیریت کرده و بهترین نتیجه را از آن بدست آورید.

شرکت اسپاد با سابقه طراحی وب سایت فروشگاهی ، نیازها و خواسته های شما را برآورد میکند و با بودجه متناسب شما وب سایت در خور شما را طراحی خواهد کرد.

 

تخصص های دخیل در طراحی وب سایت

افرد و تخصص های مختلفی در روند طراحی سایت نقش دارند. شرکت اسپاد طی سالها فعالیت حرفه ای در این زمینه، متبحرترین و متخصص ترین ها در حوزه طراحی وبسایت را در قالب یک تیم منسجم در کنار هم قرار داده تا بهترین خروجی ممکن حاصل شود. سفارش طراحی سایت شما از اولین گام یعنی مشاوره تا آخرین گام یعنی راه اندازی، بدست بهترین افراد سپرده خواهد شد. همانطور که در ساختن یک برج بلند قامت اشخاص مختلف با تخصص های متفاوت در کنار یکدیگر فعالیت میکنند، در اسپاد نیز پروژه طراحی سایت توسط تحلیلگران، طراحان، برنامه نویسان، پشتیبانان و مدیران پروژه به شکلی هماهنگ و ساختار یافته انجام میشود. پس از پیاده سازی کامل سایت، متخصصین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی محتوایی اسپاد، پیشنهادات حرفه ای خود را جهت ورودی شکوهمندانه و حضوری موفق در محیط مجازی، به مشتریان محترم ارائه میکنند.

فاکتورها و مفاهیم طراحی سایت

همواره طراحی وب سایت در چهارچوب و قالب مشخصی انجام میشود. رعایت استانداردها و اصول طراحی وبسایت و همچنین توجه به تکنولوژی های روز طراحی وبسایت در این امر مؤثر است.
اگر نیازبه طراحی سایت حرفه ای دارید ، شرکت اسپاد با تجربه چندین ساله در طراحی وب سایت های حرفه ای با گستردگی مشتریان در سطح کشور آماده همکاری با شما برای طراحی ، پیاده سازی و پشتیبانی حرفه ای وب سایت شماست.

 

بهترین منابع کنکور

بهترین منابع کنکور

 

38jm_b3.png

 

ویژگی های منابع کمک آموزشی

همانطور که می دانید منابع کمک آموزشی نقش بسزایی در یادگیری شما دارد. البته ناگفته نماند در برخی دروس مثلی ریاضی و فیزیک  و دروس عمومی نمیتوان فقط به این منابع اکتفا کرد ولی در برخی از دروس می توان از آن ها به عنوان یک منبع تست زنی استفاده کرد پس باید یکسری ویژگی هایی داشته باشد تا بتواند داوطلب را از برخی جهات تامین کند.

 

  1. درسنامه: یک منبع آموزشی خوب در ابتدا باید یک درسنامه خوب باشد . یک درسنامه نباید مطالبی را که بدرد داوطلب نمی خورد را داشته باشد چون این مطالب زاید وقت داوطلب را می گیرد و همچنین اگر خیلی مختصر باشد چون ممکن یک داوطلب تنها منبع آموزشی اش همان یک کتاب باشد و درسنامه باید بطور کامل همه مباحث را پوشش دهد و راهکارهایی را برای حل سریع سوالات داشته باشد. هرچند واقعیت این مساله این است که یکسری از این کتاب های کنکور راهکارهای عملکردی را بیان نمی کند و به درسنامه کلی بسنده می کنند. البته برخی از کتاب های کمک درسی درسنامه کاملی دارند که می تواند داوطلب را بی نیاز کند.

اساتید تو موسسه حرف آخر، با الگو ها درس هارو در کمترین زمان اموزش میدن و بیشتر تایم آموزش را به حل تست اختصاص دادن.

  1. لحن بیان: یکی دیگر از ویژگی های یک منبع خوب داشتن یک لحن خوب و طنز گویانه می باشد که می تواند برای داوطلب جذاب باشد و کارایی او را بالا ببرد. مثل کتاب عربی خیلی سبز که لحنی جذاب داشته است و من خود از خواندن آن لذت می برم البته نباید شوخی خیلی زیادی داشته باشد که داوطلب را از مطلب اصلی دور کند مثلاً به نظر من کتاب مبتکران که نکات حاشیه ای و شوخی های زیادی دارد که داوطلب را می تواند از مسیر درسی دور کند بنده به همین خاطر تمایلی به خواندن آن نداشتم. البته برخی داوطلب تمایل به خواند این کتاب ها دارند.
  2. تست ها و سوالات: از ویژگی های مهم یک منبع خوب تست های آن است. تست ها به سه نوع تقسیم می شوند: تالیفی- سراسری- آزمون های آزمایشی. تعادل و توازن بین این تستها خیلی مهم است. یک منبع خوب باید تمامی سوالات آزمون های سراسری گذسته را پوشش دهد. تست های ازمون های آزمایش را هم باید در کتاب قرار داده شود. اما در مورد تست های تالیفی باید در نظر داشت از سطح علمی خوبی برخوردار باشند و بتوانند قسمت های مختلف مباحث را پوشش دهند و بتوانند از نکات خوب و کلیدی را برای داوطلب به ارمغان بیاورند. چرا که سوالات تالیفی یک کتاب یکی از ارکان های تعیین کننده کیفیت کتاب می باشند و بقیه تست های سراسری و آزمایشی در بقیه کتابها هم یافت می شوند و این تست های تالیفی نویسنده کتاب است که آن را از بقیه کتاب ها متمایز می کند. تست های تالیفی نباید خیلی سخت یا خیلی آسان باشند باید همسطح یا کمی فراتر از آن بوده و دارای نکات تستی خوبی باشند. تست های تالیفی می توانند کمک شایانی به داوطلبان برای افزایش مهارت و یاد گرفتن تله های تستس باشند پس در هنگام خرید به این نکات توجه کنید.

پکیج های حرف آخر، با سوالات کنکور تطابق بالای 80 درصدی دارند که واقعا فوق العاده هست.

  1. پاسخنامه: ویژگی دیگر یک منبع خوب داشتن پاسخ نامه کامل و راه حل های مناسب باشد. پاسخنامه باید طوری باشد که یک داوطلب بتواند سوالی را که بلد نیست با آن یاد بگیرد و بتواند همان راه حل را در موقعیت های دیگر استفاده کند. متاسفانه خیلی از منابع این اصل را رعایت نمی کنند و جواب های تشریحی طولانی یا تک کلمه ای می گویند و یا طوری سوال را حل می کنند که داوطلب متوجه نمی شود. پس اگر قرار بود این گونه پاسخنامه بنویسید لزومی بر نوشتن آن نبود. من خودم به شخصه در مورد این قضیه زیاد اذیت شده ام برای اکثر سوالات راه حل مناسب نمیافتن. مثلاً در درس عربی قسمت ترجمه مثلاً برای پاسخ سوالات گزینه صحیح را انتخاب می کردند من از کجا بدانم گزینه صحیح آن است و یا سریع به سراغ گزینه غلط می روند و آن را بررسی می کنند خوب من از کجا بدانم  که آن قسمت غلط است. باید راه حل سوال را بگویند نه جواب. به همین دلیل است که احساس می کنم برای برخی مباحث یا بیشتر مباحث فقط کتاب کمک درسی کافی نمی باشد
  2. قیمت کتاب: هزینه ای که صرف خرید کتاب می کنید باید ارزان باشد که البته هیچ کتابی قیمت ارزانی ندارد. در این مورد ویژگی هیچ کتاب کمک درسی حسوب نمی شود.

برای کسب متفاوت ترین تجربه آموزش تصویری با طعم حرف آخر، همین الان کلیک کنید.

معرفی کتاب های کمک درسی:

ادبیات: درسی است که باید بصورت موضوعی خوانده شود نه درس به درس. پس کتابی که باید برای ادبیات انتخاب کنید باید بصورت موضوعی باشد. من آنچه را که صلاح میبینم ادبیات موضوعی انتشارات گاج است چون دارای تست های طبقه بندی شده و پاسخنامه نسبتاً کامل می باشد ولی درسنامه چندان قوی ندارد. البته در میان کتاب های موجود در بازار از سطح قابل قبولی برخوردار است. همچنین می توانید از کتاب های جداگانه نشر الگو همچنین از کتاب های لقمه مهر و ماه هم می توانید استفاده کنید. من خودم برای خودم برای برخی قسمت های زبان فارسی از لقمه مهر و ماه استفاده کردم.

عربی: در مورد عربی من خودم کتاب های مختلفی را امتحان کردم. ولی دو کتاب خیلی برتر بودند یکی عربی جامع خیلی سبز نوشته خانم غزال موسوی که یکی از بهترین کتاب هایی هست که خواندم و یکی هم عربی جامع گاج نوشته آقای علی فیلی که از سطح تست و پاسخنامه عالی برخوردار است.

دین و زندگی : در این درس بر روی آیات و ارتباط آنها خیلی مانور می دهند و یکی از بهترین کتاب های دین و زندگی ، کتاب جامع گاج نوشته خانم زهرا سمیع عارف است. که البته مثل اینکه برای دروس نظام جدید انتشارات خود را عوض کرده و به خیلی سبز تغییر داده است. اگر داوطلب نظام جدید هستید دینی خیلی سبز را مطالعه کنید.

زبان انگلیسی: جامع گاج را پیشنهاد می کنم که دارای درسنامه خیلی قوی و روان و تست های تالیفی خوب می باشد. همچنین برای لغات کتاب تیکت زبان انگلیسی هم کتاب خوبی است و روش آن برای حفظ لغات عالی می باشد.

ریاضی: کتاب جامع خیلی سبز درسنامه ساده و روان و تست های تالیفی همسطح با کنکور را دارد. همچنین تست های طراحی شده از تمرینات کتاب درسی و پاسخنامه تشریحی خوب این کتاب را برتر کرده است ولی حتماً ویرایش جدید آن را خریداری کنید. ریاضیات میکرو طبقه بندی گاج هم کتاب خوبی است و از سطح قابل قبولی بر خوردار است و برای داوطلبانی که سطح نسبتاً متوسطی دارد پیشنهاد می شود. کتاب جامع ریاضیات مهر و ماه هم مورد علاقه بسیاری از داوطلبان می باشد. و دارای درسنامه قوی و سوالاتی با ایده های نو است و سطح آن از گاج و مه رو ماه بالاتر است و برای دانش آموزانی که پایه نسبتاً خوبی دارد پیشنهاد می شود.

زیست شناسی: از منابع خوب در این درس می توان به کتاب های زیست خیلی سبز، نشر الگو و گاج اشاره کرد. زیست شناسی جامع گاج کتاب خوبی است و دارای تست های خوبی می باشد ولی درسنامه ندارد و نکاتی در انتهای آن ذکر کرده است. سطح آن نسبت به بقیه کتاب های معرفی شده پایین است و برای داوطلبانی است که پایه نسبتاً ضعیفی در درس زیست شناسی دارند. کتاب نشر الگو دارای درسنامه نسبتاً کامل و تست های خوبی می باشد که در آن تست های آزمون های آزمایشی هم قرار گرفته است. بنظر من نشر الگو به مطالبی که در الگو اهمیت پندانی ندارد خیلی گیر می دهد و همچنین دارای غلط هایی است که باعث شده تمایل داوطلبان در چند سال اخیر خیلی به آن کم شود. زیست شناسی خیلی سبز دارای درسنامه کامل تر و بیان خوبی دارد و تست های تالیفی ان هم از سطح خوبی برخوردار است ولی ایراد آن حجم بالای آن است که برای داوطلبان که ذیق وقت دارند توصیه نمی شود. کتاب فاگو زیست خوب است و مفاهیم کتاب درسی را با جزئیات بیان کرده است ولی دارای حجم خیلی زیاد می باشد و اگر وقت اضافی دارید می توانید آن را مطالعه کنید. کتاب زیست آی کیو هم کتابی سطح بالا است که برای داوطلبانی که از سطح بالایی برخوردار می شود توصیه می شود.

فیزیک: سه کتاب گاج نقره ای، خیلی سبز و  نشر الگو. گاج نقره ای برای همه سطوح می تواند استفاده شود و دارای درسنامه قوی و پاسخنامه خوب می باشد ولی تعداد تست های آن زیاد است. کتاب خیلی سبز هم دارای تست هایی همسطح کنکور می باشد و کتاب خوبی است و برای تمامی داوطلبان می تواند استفاده شود. نشر الگو از نظر ضعیف است ولی از لحاظ تست بسیار جامع است اگر از نظر درسنامه مشکلی ندارید حتماً تست های نشر الگو را حل کنید.

شیمی: هر موقع حرف از شیمی می شود داوطلبان به یاد کتاب های مبتکران می افتند که دیگر نیازی به توضیح ندارند. کتاب شیمی جامع مهر و ماه نیز دارای درسنامه متفاوت و خوبی است که کتاب مورد علاقه من در دوران کنکور بود. همچنین کتاب های گاج برای شیمی هم خیلی عالی است. گاج نقره ای برای سطوح ابتدایی و آموزشی استفاده می شود و تست هایش حرف ندارد و برای کسانی که در درس شیمی از پایه خوبی برخورداند حتماً پیشنهاد می شود.

سخن پایانی: سعی کردم منابع زیادی را معرفی نکنم که دچار سردرگمی نشوید و از هر درس چند تا از منابع خوب را معرفی کردم که متناسب با سطح خود آن هار انتخاب کنید. همه پیشرفت ها خارج از منطقه راحتی انجام می پذیرد پس از سخت تلاش کردن دست نکشید.

 

کاراک؛ مرکز تخصصی ریمپ خودرو

کاراک؛ مرکز تخصصی ریمپ خودرو

fqye_e1.jpg

برای افراد نا آگاه و کسانی که اولین بار است که قصد تنظیم و بازیابی ای سی یو (ECU) اتومبیل را دارند، بهتر است ابتدا به توضیح این مسئه بپردازیم که ریمپ چیست و در ریمپ خودرو دقیقا چه کاری انجام داده می شود و پس از آن خودرو چگونه کار می کند.

به طور خلاصه می توان گفت که در ریمپ واحد کنترل موتور خودرو را به روز و اصلاح می کنیم. واحد کنترل موتور همان ای سی یو (ECU) است ECU . در حقیقت کامپیوتر خودرو است که اطلاعات را از تمام سنسورهای اتومبیل و ورودی ها دریافت کرده و پارامترهای عملیاتی موتور را تعریف می کند. ای سی یو با ارزیابی و تجزیه و تحلیل پیوسته و مداوم ورودی هایی مانند اکسیژن موجود در گازهای اگزوز، دریچه های ورودی گاز، دمای محیط و موتور، الزامات سوخت رسانی و موارد دیگر و نیز بازگرداندن مجدد اطلاعات به داخل خودرو، خروجی های بهینه را ارائه می دهد.

ریمپ ای سی یو چیست؟

ریمپ ای سی یو در واقع به معنای تغییر تنظیمات کارخانه بر روی کامپیوتر اتومبیل ها و جایگزین کردن و اصلاح پارامترها و جداول مختلف به منظور بهینه سازی عملکرد یا وضعیت اقتصادی خودرو طبق خروجی های مورد نظر است. دلیل آن که شرکت ها و مراکز ریمپ ای سی یو می توانند تنظیمات را تغییر دهند، قدرت خودرو را افزایش دهند و شرایط را از نظر اقتصادی بهبود بخشند این است که وقتی کارخانه های سازنده خودرو کالیبراسیون موتور را تکمیل می کنند، لازم است شرایط محیط های گوناگون در نظر گرفته شود و تنظیمات واحد کنترل موتور خودرو متناسب با ویژگی های جغرافیایی موثر در عملکرد موتور (فشار هوا، دمای هوا، ارتفاع از سطح دریا) تغییر یابد.

در ریمپ اتومبیل فشار سوخت، زمان احتراق، نسبت اکسیژن به سوخت، تنظیمات ورودی دریچه گاز و نقشه محدود کننده گشتاور تغییر کرده و اصلاح می شود. موتور خودروهای جدید پارامترهای گوناگون بسیاری دارند که بر عملکرد و توان اتومبیل تاثیر می گذارد و متخصصان ریمپ و تیونینگ برای ارتقای خودرو باید به آن ها توجه کنند.

fbee_e2.jpg

ریمپ ای سی یو چه مزیت هایی دارد؟

تنظیم کامپیوتر خودرو (ریمپ کردن) موجب افزایش چشمگیر گشتاور و قدرت موتور می شود که پاسخگویی بهتر دریچه گاز، تاخیر محسوس توربو، منحنی گشتاور گسترده تر و به طور کلی تبدیل خودرو به اتومبیلی مطلوب برای رانندگی را در بر داد. از بین بردن محدودیت های غیر ضروری موتور می تواند عملکرد خودرو شما را به طرز چشمگیری بهبود بخشد؛ این کار اغلب بدون نیاز به انجام تغییرات اضافی و افزودن مواردی چون اگزوزهای اضافه، اتصالات داخلی و ... صورت می گیرد.

از مزایای دیگر ریمپ خودرو می توان به صرفه جویی در مصرف سوخت و کاهش هزینه ها اشاره کرد. تغییر منحنی گشتاور بر توانایی خودرو در پاسخ به ورود بنزین کم تر اثر گذاشته و عملکرد خودرو در مصرف سوخت را بهبود می بخشد.

به طور کلی مزیت های ریمپ خودرو عبارتند از:

افزایش قدرت و گشتاور

در ریمپ کردن می توان محدودیت هایی که کارخانه سازنده بر روی اتومبیل اعمال کرده را حذف کرد؛ در طی این فرآیند می توانید بسته به منطقه ای که در آن زندگی می کنید، پارامترهای وسیله نقلیه خود را دقیق تر تنظیم کنید. تنظیم دقیق همه این موارد باعث افزایش قدرت و گشتاور موتور می شود.

بهبود مصرف سوخت

تنظیم ای سی یو به افزایش مسافت طی شده با یک باک بنزین و نیز کاهش مصرف سوخت خودرو کمک می کند.

بهبود عملکرد خودرو

بهبود عملکرد خودرو باعث می شود که رانندگی برایتان آسان تر شده و پارامترهای موثر در عملکرد موتور تا 40 درصد ارتقا یابند.

بهبود پاسخگویی دریچه گاز

ریمپ ای سی یو می تواند به میزان قابل توجهی به بهبود قابلیت واکنش موتور و پاسخگویی دریچه گاز کمک کند. این مسئله برای افرادی که نگران کارایی و عملکرد اتومبیل خود هستند بسیار حائز اهمیت است.

بسیار منعطف و قابل تنظیم

نکته مهم در مورد ریمپ خودرو این است که کاملا مطابق با نیازهای شما قابل تنظیم هستند و شما می توانید بسته به نیاز خود تنظیمات را تغییر داده و موتور اتومبیل خود را ارتقا دهید.

مزایای ریمپ در مرکز ریمپ و تیونینگ کاراک

همان طور که در بالا نیز به آن اشاره شد، ریمپ ای سی یو به علم برنامه نویسی کامپیوتر خودرو گفته می شود که طی این پروسه خودرو از طریق بهینه سازی سیستم برقی و موتوری تقویت می شود. ریمپ ای سی یو اگر توسط افراد متخصص و آموزش دیده انجام شود نه تنها به خودرو آسیب نمی رساند، بلکه عمر مفید موتور را افزایش داده و سبب بالا رفتن راندمان خودرو می شود. مرکز تخصصی ریمپ و تیونینگ کاراک خدمات ریمپ و تقویت و بهبود عملکرد خودرو را هم برای خودروهای جدید و هم برای خودروهای قدیمی با قیمت و کیفیت تضمین شده به شما ارائه می دهد. ریمپ ای سی یو خودروهای جدید به منظور افزایش شتاب اتومبیل انجام می شود؛ برای ریمپ خودروهای قدیمی تر تراشه کامپیوتر موتور خودرو به طور کامل برداشته شده و با یک تراشه جدید که نرم افزار جدید در آن موجود است، جایگزین می شود. از دیگر خدماتی که ریمپ کردن به شما ارائه می دهد کاهش سطح آلایندگی و کمک برای دریافت گرفتن معاینه فنی خودرو است. با ریمپ کردن خودرو خود در مرکز کاراک به کاهش مصرف سوخت، رفع کپ، کاهش دمای فن، افزایش عمر موتور، افزایش قدرت، افزایش شتاب و روان شدن اتومبیل خود کمک کنید. مرکز ریمپ کاراک کلیه خدمات مربوط به تغییر نرم افزار کامپیوتر خودرو و تقویت موتور را برای خودروهای ایرانی و نیز خودروهای وارداتی ارائه می دهد. از جمله خودروهایی که در کاراک قابل ریمپ و چیپ تیونینگ هستند عبارتند از: پژو 405، پژو 206، پژو 207، پرشیا، دنا، سمند، ال 90، تیبا، ساندرو، برلیانس، SPORTAGE، OPTIMA، CERATO، JAC S5 , S3 , J5 AT , J4 AT

منبع: خبرگزاری مهر

khedmatazma in media

رسانه هایی که خدمت از ما را معرفی و توصیه کرده اند را برای شما گرداوری کرده ایم 

http://postca.loxblog.com/post/144

http://postbf.parsiblog.com/Posts/231

http://postcr.blog.ir/post/125

http://postbd.parsiblog.com/Posts/232

http://postac.blog.ir/post/187

http://posstac.loxblog.com/post/286

http://postcs.blog.ir/post/136

http://postar.parsiblog.com/Posts/244

http://postej.blog.ir/post/176

http://postbv.loxblog.com/post/219

http://postap.parsiblog.com/Posts/149

http://postao.parsiblog.com/Posts/140

http://postcj.loxblog.com/post/153

http://postec.blog.ir/post/211

http://postah.loxblog.com/post/281

http://postcp.blog.ir/post/127

http://postak.parsiblog.com/Posts/136

http://posteg.blog.ir/post/185

http://postaj.loxblog.com/post/156

http://postct.blog.ir/post/125

http://postan.blog.ir/post/156

http://postby.loxblog.com/post/140

http://posteq.blog.ir/post/179

http://postaf.parsiblog.com/Posts/160

http://postco.blog.ir/post/126

http://postaj.blog.ir/post/169

http://postey.blog.ir/post/143

http://postep.blog.ir/post/158

http://postbx.loxblog.com/post/154

http://posten.blog.ir/post/273

http://posteu.blog.ir/post/146

http://postba.parsiblog.com/Posts/170

http://postcl.blog.ir/post/126

http://postbs.loxblog.com/post/275

http://postbu.loxblog.com/post/247

http://postch.blog.ir/post/126

http://postei.blog.ir/post/136

http://postbe.parsiblog.com/Posts/334

http://postcf.loxblog.com/post/150

http://postcn.blog.ir/post/125

http://postcb.loxblog.com/post/148

http://postch.loxblog.com/post/140

http://postem.blog.ir/post/267

http://postaf.loxblog.com/post/295

http://postbk.parsiblog.com/Posts/147

http://postad.blog.ir/post/229

http://posstaq.blog.ir/post/157

http://postcb.blog.ir/post/158

http://postcg.loxblog.com/post/146

http://postag.parsiblog.com/Posts/140

http://postcm.loxblog.com/post/148

http://postck.blog.ir/post/124

http://postef.blog.ir/post/197

http://postah.blog.ir/post/150

http://postce.blog.ir/post/156

http://postaq.parsiblog.com/Posts/136

http://postci.loxblog.com/post/138

http://postcv.blog.ir/post/143

http://postcn.loxblog.com/post/139

http://postao.loxblog.com/post/299

http://postea.blog.ir/post/220

http://posstap.blog.ir/post/161

http://postev.blog.ir/post/144

http://postbt.loxblog.com/post/148

http://postah.parsiblog.com/Posts/159

http://postcm.blog.ir/post/135

http://postex.blog.ir/post/141

http://postcq.blog.ir/post/126

http://postcj.blog.ir/post/126

http://postcd.loxblog.com/post/140

http://postez.blog.ir/post/143

http://posteo.blog.ir/post/142

http://postaj.parsiblog.com/Posts/237

http://postaf.blog.ir/post/192

http://postat.parsiblog.com/Posts/146

http://postbc.parsiblog.com/Posts/144

http://postag.loxblog.com/post/163

http://postci.blog.ir/post/125

http://postet.blog.ir/post/146

http://postak.loxblog.com/post/385

http://postbz.loxblog.com/post/140

http://posteb.blog.ir/post/207

http://postek.blog.ir/post/185

http://postcb.parsiblog.com/Posts/263

http://postav.parsiblog.com/Posts/133

http://postck.loxblog.com/post/142

http://postax.parsiblog.com/Posts/132

http://postad123.loxblog.com/post/491

http://postcl.loxblog.com/post/140

http://postas.parsiblog.com/Posts/299

http://postan.loxblog.com/post/217

http://postcu.blog.ir/post/136

http://postao.blog.ir/post/163

http://postew.blog.ir/post/142

http://postbw.loxblog.com/post/161

http://posteh.blog.ir/post/150

http://postan.parsiblog.com/Posts/158

http://postau.parsiblog.com/Posts/135

http://postel.blog.ir/post/254

http://postag.blog.ir/post/155