فروش فایل3

فروشگاه فایل3

فروش فایل3

فروشگاه فایل3

پاورپوینت با عنوان بتن سبک

پاورپوینت با عنوان بتن سبک

RSS feed.

  • پاورپوینت با عنوان بتن سبک
    اغلب بتنهای سبک خواصی از قبیل عایق بودن نسبت به حرارت و صوت، مقاومت در برابر یخ زدگی و آتش سوزی و کاهش لطمات ناشی از زلزله را دارا می باشند سبک و یکپارچه سازى را می توان راهکارى محورى و عملى براى فزایش ایستادگى و ایمنى بناها در برابر زلزله محسوب داشت ویژگى هایى چون کاهش جدى وزن سازه و ابعاد برخى اجزا صرفه جویى زیاد در میزان فولاد مصرفى در اسکلت و
    دسته: عمران و نقشه کشی
    بازدید: 43 بار
    فرمت فایل: ppt
    حجم فایل: 626 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 23

    قیمت فایل: 13,200 تومان

    پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

    پرداخت و دانلود

    فهرست :

    مقدمه

    مزایای  نسبت به بتن  های معمولی

    سبک بودن

    عایق گرما

    عایق صوتی

    قابلیت برش

    عایق رطوبت

    مزایای اجرایی بتن سبک

    مزایای اقتصادی بتن سبک

    انواع بتن سبک

    بتن سبک لیکا

    بتن سبک پرلیتی

    انواع بتن سبک سبکدانه و کاربرد آن

    بتن سبک گازی

    بتن سبک کفی

    انواع بتن سبک متخلخل یا سلولی و کاربرد آن

    قیمت فایل: 13,200 تومان

    پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

    پرداخت و دانلود

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

تاثیر هزینه ­های نمایندگی بر شاخص ­های عملکرد شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

تاثیر هزینه ­های نمایندگی بر شاخص ­های عملکرد شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

RSS feed.

  • تاثیر هزینه ­های نمایندگی بر شاخص ­های عملکرد شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
    عملکرد شرکتها از اصلی­ترین عوامل موثر در فرایند تصمیم گیری در جهت خرید یا فروش سهام شرکتها، تداوم فعالیت و یا انحلال شرکتهاست که خود متاثر از عوامل متعددی است و در ادبیات نظری هزینه های نمایندگی به عنوان یکی از آن عوامل می ­باشد هزینه­ های نمایندگی عبارت است از هزینه­ هایی که به واسطه ایجاد رابطه نمایندگی و به وجود آمدن تضاد منافع بین مالک و مدیر
    دسته: مدیریت مالی
    بازدید: 31 بار
    فرمت فایل: docx
    حجم فایل: 4328 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 132

    قیمت فایل: 108,900 تومان

    پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

    پرداخت و دانلود

    تحقیق کامل آماده  ارشد مدیریت بازرگانی برای مقاله

    به همراه منابع

    تاثیر هزینه ­های نمایندگی بر شاخص ­های عملکرد شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

    چکیده

    بنابر این تعداد 151 شرکت در طی سالهای 1384 الی 1388 به عنوان نمونه آماری انتخاب و با استفاده از مدل رگرسیونی چند متغیره فرضیات تحقیق مورد آزمون قرار گرفت. از نرخ بازده داراییها (ROA)و نسبت کیوتوبین (Tobins Q)به عنوان شاخص عملکردشرکتها استفاده شده است. هزینه­های نمایندگی نیز از طریق دو نسبت کارایی یعنی نسبت هزینه­های عملیاتی به فروش سالیانه و نسبت فروش به دارایی شرکتها مورد بررسی قرار گرفت. نتایج حاصل از آزمون فرضیات تحقیق نشان داد که هزینه­های نمایندگی در درجات مختلفی بر نسبت بازده دارایی­ها و نسبت کیو توبین تاثیرگذار است.

    واژه­های کلیدی: شاخص های عملکرد، نسبت بازده دارایی، نسبت کیو توبین، هزینه­ های نمایندگی، رابطه نمایندگی، نسبتهای کارآیی.

    عنوان صفحه

    فهرست مطالب

    فصل اول- کلیات طرح تحقیق ...........................................................................................1    

    1-1.  مقدمه.......................................................................................................................2

    1-2.  بیان مسأله.................................................................................................................3

    1-3. اهداف و ضرورت موضوع تحقیق..............................................................................4

    1-4. روش تحقیق..............................................................................................................5

    1-5.  مدل مفهومی تحقیق..................................................................................................6

    1-6. فرضیه­های تحقیق......................................................................................................6

    1-7. قلمرو مکانی تحقیق....................................................................................................7

    1-8.  قلمرو زمانی تحقیق ...................................................................................................7

    1-9. روش نمونه گیری و تعیین حجم نمونه........................................................................7

    1-10.ابزارهای گرداوری اطلاعات.....................................................................................7

    1-11.شرح واژه ها و اصطلاحات مورد استفاده در تحقیق....................................................8

    فصل دوم- مبانی نظری و پیشینه تحقیق......................................................................9

    2-1.مقدمه.......................................................................................................................10

    2-2. رویکردهای موجود پیرامون معیارهای عملکرد..........................................................11

    2-2-1. معیارهای عملکرد حسابداری..................................................................................12

    2-2-2. معیارهای عملکرد اقتصادی....................................................................................15

    2-2-3. معیارهای عملکرد تلفیقی.......................................................................................17

    2-3. رابطه نمایندگی و مشکل نمایندگی...........................................................................18

    2-4. تئوری نمایندگی.......................................................................................................21

    2-4-1. تئوری نمایندگی در پاداش مدیران...........................................................................21

    2-4-2. تئوری نمایندگی در قراردادهای استقراض.................................................................22

    2-4-3. تئوری نمایندگی در تملک و واگذاری شرکتها..........................................................23

    2-5. الگوی اساسی نمایندگی...........................................................................................24

    2-6. فرض های مربوط به مالک........................................................................................25

    2-7. فرضهای مربوط به نماینده.........................................................................................25

    2-8. کمکها و پیشرفتهای تئوری نمایندگی در زمینه حسابداری مدیریت............................26

    2-9. هزینه های نمایندگی.................................................................................................27

    2-10. راهکارهای کنترل مدیر جهت جلوگیری از ایجاد هزینه های نمایندگی....................30

    2-11. انواع قراردادها و تئوری نمایندگی...........................................................................33

    2-11-1. تضاد منافع بین سهامداران و اعتباردهندگان و توزیع سود............................................35

    2-11-2. تضاد منافع بین سهامداران و اعتباردهندگان و محدودیت در تامین مالی...............................37

    2-12. فرضیه جریانهای نقد آزاد و هزینه های نمایندگی.........................................................................38

    2-13. سازو کارهای کنترل هزینه نمایندگی...........................................................................................40

    2-13-1. سرمایه گذاران نهادی ........................................................................................................42

     2-13-2. تمرکز سهام.. ................................................................................................................... 45                                                                                                                  

    2-13-3. نسبت اعضای غیر موظف هیئت مدیره................................................................................46

    2-13- 4. نسبت بدهی......................................................................................................................48

    2-13- 5. درصد سهام نهادهای دولتی و شبه دولتی...........................................................................49

    2-14. تحقیقات انجام شده خارجی.......................................................................................................49

    2-15. تحقیقات انجام شده داخلی.........................................................................................................56

    فصل سوم- روش و متدولوژی تحقیق..................................................................................61

    3-1. مقدمه.......................................................................................................................62

    3-2. اهداف و ضرورت انجام تحقیق.................................................................................62

    3-3. روش تحقیق.............................................................................................................63

    3-4. روش و ابزار گردآوری اطلاعات..............................................................................64

    3-5. فرضیات تحقیق.........................................................................................................64

    3-6. جامعه آماری و روش نمونه­گیری..............................................................................65

    3-7. روش تجزیه و تحلیل داده ها.....................................................................................65

    3-8. مدل تحلیلی تحقیق و روش محاسبه متغیرهای استفاده شده در آن..............................66

    3-9. روش­های آماریمورد استفاده در تحقیق.................................................................67

    فصل چهارم- تجزیه و تحلیل و نتایج آزمون فرضیات.......................................................71

    4-1. مقدمه.......................................................................................................................72

    4-2. آماره­های توصیفی متغیرهای تحقیق...........................................................................72

    4-3. آزمون کولوموگروف – اسمیرنو.ف.........................................................................74

    4-4. تجزیه وتحلیل نتایج حاصل از آزمون فرضیه اصلی 1 وفرضیه های فرعی آن..............75

    4-5. تجزیه وتحلیل نتایج حاصل از آزمون فرضیه اصلی 2 و فرضیه های فرعی آن............81

    فصل پنجم- نتیجه­گیری و پیشنهادات تحقیق................................................................................................................................87

    5-1. مقدمه......................................................................................................................88

    5-2. خلاصه نتایج آزمون فرضیات تحقیق.........................................................................88

    5 -3. بحث و نتیجه­گیری...................................................................................................89

    5-3-1. بحث و نتیجه­گیری و تحلیل فر ضیه اصلی 1 ..............................................................90

    5-3-2. بحث و نتیجه­گیری و تحلیل فر ضیه اصلی 2 .............................................................90

    5-3-3.  نتیجه­گیری کلی و مقایسه نتایج حاصل از آزمون فرضیات با نتایج تحقیقات قبلی ...............91

     5-4. پیشنهادات مبتنی بر یافته های تحقیق.........................................................................92

    عنوان                                                                      صفحه

    فهرست جداول و نمودارها

    جدول شماره 4-1. آماره­های توصیفی متغیرهای تحقیق......................................................73

    جدول شماره 4-2.  نتایج آزمون کولوموگروف و اسمیرنوف.............................................74

    جدول شماره 4-3. آزمون هم خطی  اجرای مدل رگرسیونی برای فرضیه اصلی1................77

    نمودار شماره4-1. نمودار هیستوگرام مربوط به آزمون فرضیه اصلی1و فرضیه­های مربوط....78

    نمودار شماره 4-2. نمودار احتمال توزیع داده­ها برای فرضیه اصلی 1 و فرضیه­های فرعی مربوط ..78

    نمودار شماره 4-3. نمودار پراکنش برای فرضیه اصلی 1 و فرضیه­های فرعی مربوط.............79

    جدول شماره 4-4. نتایج حاصل از آزمون فرضیه اصلی 1 و فرضیه های فرعی آن...............81

    جدول شماره 4-5. آزمون هم خطی اجرای مدل رگرسیونی برای فرضیه اصلی2 ................83          

    نمودار شماره4-4. نمودار هیستوگرام مربوط به آزمون فرضیه اصلی2و فرضیه­های مربوط....84

    نمودار شماره 4-5. نمودار احتمال توزیع داده­ها برای فرضیه اصلی 2 و فرضیه­های فرعی مربوط....84

    نمودار شماره 4-6. نمودار پراکنش برای فرضیه اصلی 2 و فرضیه­های فرعی مربوط ............85  

    جدول شماره 4-6. نتایج حاصل از آزمون فرضیه اصلی 2 فرضیه­های فرعی مربوط .............86

    جدول شماره 5-1. خلاصه نتایج آزمون فرضیه­ها................................................................88

    ضمائم و پیوست ها

    پیوست شماره 1. آمارهای توصیفی متغیرهای تحقیق...........................................................97

    پیوست شماره 2.  نتایج آزمون کولوموگروف و اسمیرنوف................................................98

    پیوست شماره 3. نتایج حاصل از آزمون فرضیه اصلی 1......................................................99

    پیوست شماره4. نتایج حاصل از آزمون فرضیه اصلی 2......................................................101

    فصل اول

    طرح تحقیق

    1-1.       مقدمه

           وقوع انقلاب صنعتی و تداوم آن در اروپای قرن نوزدهم،

    ایجاد کارخانه­های بزرگ و اجرای طرح­های عظیمی چون احداث شبکه­های سراسری راه آهن را می­طلبید که به سرمایه­های پولی کلانی نیاز داشت به نحوی که انجام آن از امکانات مالی یک یا چند سرمایه­گذار و حتی دولتهای آن زمان فراتر بود.  از این رو با بهره­گیری از دو دستاورد بزرگ و مفید انقلاب صنعتی، یعنی سازماندهی و همکاری، نخستین شرکت­های سهامی شکل گرفت که مسئولیت صاحبان سهام آن­ها محدود به مبلغ سرمایه­گذاریشان بود . این قالب نوین، راه مناسبی برای تامین سرمایه­گذاری کلان و توزیع مخاطرات تجاری بود. از آن زمان تاکنون، در بیشتر  موارد قدرت و اختیار تصمیم گیری در شرکت­های سهامی، اغلب در اختیار مدیرانی است که با منافع گروههای برون سازمانی به ویژه سهامداران، تضاد منافع دارند. این تضاد منافع که نتیجه تفکیک مالکیت از مدیریت است، از زمانهای گذشته توجه بسیاری را به خود معطوف داشته است.  پژوهشهای متعددی در زمینه شناسایی مشکلات ناشی از تفکیک مالکیت از مدیریت انجام شده است .

         تضاد منافع و توجه به منافع شخصی توسط مدیران (نمایندگان)باعث ایجاد هزینه­هایی به نام هزینه نمایندگی برای شرکت­ها می­شود که بر اساس تئوری نمایندگی این هزینه­ها موجبات باعث کاهش ارزش شرکت را فراهم می­آورد. بنابر این در تحقیق حاضر سعی خواهد شد تأثیر هزینه های نمایندگی بر عملکرد شرکت­های پذیرفته شد در بورس اوراق بهادار را مورد بررسی قرار گیرد .

    1-2.       بیان مسأله

           شرکت­های سهامی امروزی از کوششهای دسته جمعی گروههایی نظیر مدیران، کارکنان، سهامداران و اعتبار دهندگان تشکیل شده اند. این گروهها از طریق انعقاد قراردادهای رسمی و غیر رسمی گوناگون در یک شرکت سهامی گرد هم می­آیند. برای  سالیان متمادی در گذشته، اقتصاددانان فرض می­کردند که تمامی گروههای مربوط به یک شرکت سهامی برای یک هدف مشترک فعالیت می­کنند، اما دهه­های گذشته موارد بسیاری از تضاد منافع بین گروهها و چگونگی مواجهه شرکت­ها با این گونه تضادها توسط اقتصاددانان مطرح شده است که در متون مالی و حسابداری تحت عنوان تئوری نمایندگی مطرح گردیده است. بر اساس تئوری نمایندگی بین مالکیت و مدیریت یک تضاد منافع  بالقوه  وجود دارد. به طوریکه هدف مالکان حداکثر سازی ثروت است و لذا به منظور دستیابی به این هدف بر کار نمایند ه نظارت می­کنند و عملکرد او را مورد ارزیابی قرار می­دهند­. اگر چه انگیزه اصلی مدیران معمولاً بهبود عملکرد شرکت  است اما ممکن است مدیریت در انتخاب آن دسته از روشهای حسابداری داشته باشد که سود شرکت را در آینده­ای نزدیک افزایش دهد که خود موجب بالا رفتن حقوق و مزایای مدیران می شود. در این قبیل موارد امکان داردکه تصمیمات مدیران، همسو با علایق و منافع مالکین شرکت نباشد.

          در تئوری نمایندگی مشکل تضاد و منافع با کارگزار دغدغه­ای همیشگی برای کارگمار است. بر این اساس همواره کارگمار به دنبال راهی برای حل  این مشکل بوده  تا به نحوی کارگزار را به اقدام در جهت هدف اصلی هر شرکت، یعنی حداکثر سازی منافع کارگماران آن، تحریک نماید. بنابر این کارگمار باید مخارجی را متحمل گردد تا بتواند منافع کارگزار را با خود همسو نماید یا حداقل از اقدامات وی در جهت منافع خودش کسب اطمینان نماید، این عمل موجب ایجاد هزینه­هایی تحت عنوان هزینه نمایندگی برای شرکت­ها می­شود. هر چه هزینه­های نمایندگی در یک شرکت افزایش یابد نشان دهنده افزایش شدت تضاد منافع در آن شرکت و کاهش ارزش شرکت می باشد. با توجه به این که در شرکت­های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران بحث جدایی مالکیت از مدیریت وجود دارد که این امر می­تواند موجب ایجاد هزینه­هایی تحت عنوان هزینه­های نمایندگی برای شرکت شده و بر عملکرد آنها تاثیر منفی بگذارد. بنابراین در این پژوهش به دنبال این هستیم که آیا هزینه های نمایندگی ایجاد شده بر عملکرد شرکت­های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران تاثیر دارد ؟

    1-3.       اهداف و ضرورت موضوع تحقیق

    عملکرد شرکت­ها از اصلی­ترین عوامل در فرایند تصمیم­گیری در جهت خرید (یا فروش) سهام شرکت­ها، تداوم فعالیت و یا انحلال و ....  شرکت ها می باشد. بررسی عملکرد شرکت­ها و عوامل موثر بر آن می­تواند مبنای مناسبی برای اخذ تصمیمات فوق باشد از طرفی هزینه­ها به عنوان یک مساله بسیار مهم در شرکت ها مطرح می باشد.

       بسیاری از شرکت­ها سعی دارند تا با کنترل هزینه بتوانند رقبای خود را از میدان رقابت بیرون کنند و بر این اساس از کاهش هزینه­ها به عنوان یک استراتژی رقابتی در برابر رقبا استفاده کنند. هزینه­های نمایندگی به عنوان یکی از مهمترین هزینه­های شرکت است و نیاز به بررسی  بیشتر دارد. لذا بررسی و شناخت میزان تاثیر هزینه­های نمایندگی بر عملکرد شرکت­ها هدف اصلی از انجام این تحقیق می باشد.

    با توجه به اینکه در سالهای اخیر، مساله جذب سرمایه­گذاران خارجی در بورس اوراق بهادار تهران بیش از پیش مطرح شده است. و همچنین نظر به اجرای اصل 44 قانون اساسی در پی آن واگذاری شرکت­های بزرگ دولتی در بورس اوراق بهادار تهران که باعث تغییر مالکیت شرکت ها و بیشتر شدن تعداد مالکین  آن­ها (پراکنده شدن مالکیت) شده است و در ضمن بحث هزینه­های نمایندگی از بحث­های سال­های اخیر متون مالی است که در کشور ما کمتر مورد توجه و بررسی قرار گرفته است ، لذا انجام این تحقیق دارای ضرورت خاص می باشد.

    1-4.       روش تحقیق

        روش مورد استفاده در انجام این تحقیقاز نوع همبستگی[1]است که خود زیر مجموعه تحقیقات توصیفی (غیر آزمایشی) می­باشد. این نوع تحقیقاتبا این هدف انجام می‌شود که رابطه میان متغیرها[2]را نشان دهد. تحقیقهمبستگی بر اساس هدف تحقیق به 3 دسته کلی تقسیم می‌شود. دسته اول به تحقیقاتی مربوطمی‌شود که هدف بررسی همبستگی دو متغیری است، بدین معنی که محقق می‌خواهد رابطه دوبه دو متغیرهای موجود را بررسی کند.دسته دوم تحقیقات مربوط بهتحلیلرگرسیون می­باشد که هدف آن پیش بینی تغییرات یک یاچند متغیر وابسته (ملاک) با توجه به متغیرهای مستقل (پیش بینی) است. و در نهایتدسته سوم مربوط بهتحلیل ماتریس همبستگیوآزمودن روابط ساختاری مبتنی بر نظریه­ها انجام می‌گیرد. هر یک از این سه دسته تحقیقروش آماری خود را برای تجزیه و تحلیل لازم دارد که برخی از این روشها به دلیلپیچیدگی توسط کامپیوتر انجام می‌شود. در این تحقیق از نوع دوم یعنی از تحلیل رگرسیون استفاده شده است.

    همچنین تحقیق حاضر از لحاظ هدف نیز از نوع تحقیقات کاربردی است. هدف تحقیقات کاربردی توسعه دانش کاربردی در یک زمینه خاص است. به عبارت دیگر تحقیقات کاربردی به سمت کاربرد عملی دانش هدایت می‌شود (بازرگان و همکاران، 1386).

    1) Correlation

    2) Variables

    قیمت فایل: 108,900 تومان

    پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

    پرداخت و دانلود

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

پاورپوینت ارتباطات، توسعه مهارت برقراری ارتباط

پاورپوینت ارتباطات، توسعه مهارت برقراری ارتباط

RSS feed.

  • پاورپوینت ارتباطات، توسعه مهارت برقراری ارتباط
    دانلود پاورپوینت با عنوان ارتباطات، توسعه مهارت برقراری ارتباط در قالب pptx؛ قابل ویرایش و در حجم 25 اسلاید شامل تعریف ارتباطات، نقش ارتباطات در سازمان، علل برقراری ارتباط، علل اشتراک گذاری ایده ها، موانع اشتراک گذاری ایده ها، اجزایی سیستم ارتباطات، مدل ادراکی ارتباطات، الگوی فرآیند ارتباط، چگونگی برقراری ارتباط، اشکال ارتباطات سازمانی، تفاوت ارتب
    دسته: مدیریت
    بازدید: 31 بار
    فرمت فایل: pptx
    حجم فایل: 495 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 25

    قیمت فایل: 9,900 تومان

    پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

    پرداخت و دانلود

    عنوان: پاورپوینت ارتباطات، توسعه مهارت برقراری ارتباط

    فرمت: پاورپوینت(قابل ویرایش)

    تعداد اسلاید: 25 اسلاید

    دسته: مدیریت

    این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان " ارتباطات، توسعه مهارت برقراری ارتباط " بوده و در 25 اسلاید همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان سمینار در کلاس (ارائه کلاسی) رشته مدیریت مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل  موارد زیر است:

    تعریف ارتباطات

    نقش ارتباطات در سازمان

    علل برقراری ارتباط

    علل اشتراک گذاری ایده ها

    موانع اشتراک گذاری ایده ها

    اجزایی سیستم ارتباطات

    مدل ادراکی ارتباطات

    الگوی فرآیند ارتباط

    چگونگی برقراری ارتباط

    اشکال ارتباطات سازمانی

    تفاوت ارتباطات کلامی و غیر کلامی

    انتخاب رسانه ارتباطی

    مسیرهای ارتباطی

    ارتباطات غیر کلامی در محیط کار

    تفاوتهای بین فرهنگی در ارتباطات غیر کلامی

    تفاوت جنسی در شیوه برقراری ارتباط

    روش های موثر برای برقراری ارتباط بهتر با مافوق

    روش های موثر برای برقراری ارتباط بهتر با همکاران

    روش های موثر برای برقراری ارتباط بهتر با مشتریان

    پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

    قیمت فایل: 9,900 تومان

    پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

    پرداخت و دانلود

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

پاورپوینت مقاومت به سایش سرامیک ها و فلزات و ساینده ها

پاورپوینت مقاومت به سایش سرامیک ها و فلزات و ساینده ها

RSS feed.

  • پاورپوینت مقاومت به سایش سرامیک ها و فلزات و ساینده ها

    دید کلی :

    مقاومت به سایش سرامیک ها و فلزات در قالب 13 اسلاید پاورپوینت به صورت فرمت pptx

    توضیحات کامل :

    مقاومت به سایش سرامیک ها و فلزات در قالب 13 اسلاید پاورپوینت به صورت فرمت pptx

    فهرست مطالب

    تعریف سایش

    مقاومت به سایش

    مقاومت به سایش در مواد سرامیکی

    آلومینا

    سیلیکون نایتراید

    زیرکونیا

    مزایای کلی سرامیک ها نسبت به فلزات

    مقایسه مقاومت به سایش سرامیکه ها و فلزات

    ساینده ها

    مواد ساینده معروف سرامیکی

    آلومینای قهوه ای ذوب شده

    مقاومت به سایش 

    مقاومت سایش یک فاکتور عملکرد خیلی مهم برای بسیاری از محصولات رابری، از قبیل تایرها، تسمه، کابل انتقال نیرو،شیلنگ و غیره می باشد. مقاومت سایشی با حرکت یک قطعه در طول یک سطح ساینده که بر روی یک استوانه چرخنده قرار دارد، اندازه گیری می شود و به صورت کاهش حجم یا ضریب مقاومت سایش(درصد) بیان می شود. برای کاهش حجم کم ترین عدد بهترین مقاومت سایش و برای ضریب مقاومت سایش کمترین عدد ضعیف ترین مقاومت سایش را نشان می دهد. 

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

پاورپوینت نقش مدیریت مشارکتی و نظام پیشنهادات در توسعه منابع انسانی و افزایش بهره وری

پاورپوینت نقش مدیریت مشارکتی و نظام پیشنهادات در توسعه منابع انسانی و افزایش بهره وری

RSS feed.

  • پاورپوینت نقش مدیریت مشارکتی و نظام پیشنهادات در توسعه منابع انسانی و افزایش بهره وری

    دید کلی :

    پاورپوینت نقش مدیریت مشارکتی و نظام پیشنهادات در توسعه منابع انسانی و افزایش بهره وری در 62 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

    توضیحات کامل :

    پاورپوینت نقش مدیریت مشارکتی و نظام پیشنهادات در توسعه منابع انسانی و افزایش بهره وری در 62 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

    فهرست مطالب

    چکیده

    مقدمه

    مشارکت چیست؟

    مدیریت مشارکتی چیست ؟

    اهداف مدیریت مشارکتی

    مدیریت مشارکتی از دیدگاه قرآن و روایات

    چرا از مدیریت مشارکتی استفاده می کنیم؟

    نظام پیشنهادات چیست ؟

    نظام پیشنهادات از دیدگاه قرآن و روایات

    چگونه نظام پیشنهادات را عملی کنیم؟

    بهره وری چیست؟

    نظام پیشنهادات چگونه می تواند به توسعه منابع انسانی و افزایش بهره وری کمک کند؟

    نتیجه گیری

    منابع

    پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید