فروش فایل3

فروشگاه فایل3

فروش فایل3

فروشگاه فایل3

معرفی سایت دانلود رایانه کمک


s6_xa3j.jpg

امروزه با پیشرفت تکنولوژی بیشتر کارهای روزمره ما با کامپیوتر و تلفن های هوشمند انجام میشود و برای بهره وری بیشتر از دیوایس خود لازم است از برنامه و اپلیکیشن های مخصوصی استفاده کنیم. خوشبختانه به دلیل فراگیر شدن اینترنت در کشور ما وبسایت های بسیاری وجود دارند که در زمینه دانلود نرم افزار کامپیوتر و گوشی فعالیت میکنند. اما زمان استفاده از این وبسایت ها ممکن است این سوال در ذهن شما پیش بیآید که کدام یکی از آنها بهترین نرم افزار ها را به کاربران خود ارائه می‌دهند؟

کدام یک بروزترین نرم افزار های کامپیوتر و تلفن همراه را دارند؟

از کدام سایت میتوان نرم افزار های سالم و بدون مشکل را دریافت کرد؟

سایت دانلود رایانه کمک، یکی از بهترین سایت های دانلود برنامه کامپیوتر و گوشی است که همیشه بهترین نرم افزار ها را به کاربران ارائه میدهد. در این سایت دسته بندی های مختلفی نظیر (دانلود درایور، دانلود ویندوز ، دانلود برنامه بکاپ گیری، دانلود آفیس و...) قرار داده شده است که در هر کدام بهترین و بروزترین نرم افزار های قرار داده شده تا کاربران بتوانند در کمترن زمان به آنها دسترسی داشته باشند.

 

معرفی کامل نرم افزار های ضروری کامپیوتر

امروزه بیشتر استفاده ما از کامپیوتر محدود به نرم افزار های میشود که بر روی دیوایس خود آنها را  نصب کرده ایم. به همین دلیل برای بهره مند شدن از امکانات درون کامپیوتر خود نیاز به دانلود نرم افزار های کامپیوتری هستیم که امکان نصب آنها بر روی دستگاه ما وجود دارد.

سایت دانلود رایانه کمک با محوریت جمع آوری تمام برنامه های پرکاربرد کامپیوتر و تلفن همراه در آنچه که نصب آن بر روی دیوایس ضروری است، کاربران در یک سایت به هر نرم افزاری و اپلیکیشن که برای کارکرد بهتر دیوایس خود لازم دارند دسترسی داشته و بتوانند در کمترین زمان ممکن برنامه را دانلود و نصب کنند.

بنابراین می‌توانید با سایت رایانه کمک به دانلود نرم افزارهای پرکاربرد کامپیوتر و تلفن همراه اقدام کرده و بر روی دیوایس خود نصب کنید.

 

دانلود درایور کامپیوتر و پرینتر

همچین می‌توانید درایور های کامپیوتر و پرینتر خود را از سایت دانلود رایانه کمک دریافت کنید.

همانطور که می‌دانید قطعات سخت افزای برای کارایی درست نیاز به دایور دارند تا بتوانند اطلاعات را به درستی از سایر قطعات دریافت کرده و به قطعه دیگری منتقل کنند. به همین دلیل هر قطعه سخت افزاری نیاز به درایور دارد. از طرف دیگر هر قطعه درایور مخصوص به خود را دارد، مثلا درایور کارت گرافیک با درایور مادربرود یا درایور کارت صدا متفاوت است. همچنین این موضوع در دانلود درایور های پرینتر هم صدق میکند و هر پرینتر نیازمند درایور مخصوص به خود است.

در سایت دانلود رایانه کمک نرمافزار درایور کامپیوتر و انواع داریور پرینتر های مختلف قرار داده شده است تا کاربران بتوانند در کمترین زمان ممکن به دانلود و نصب درایور کامپیوتر یا پرینتر خود اقدام کنند.

تیم کارشناسان فنی رایانه کمک برای راحتی کار کاربران نرم افزارهای نصب درایور به صورت آنلاین و حتی آفلاین را در سایت رایانه دانلود قرار داده اند تا بتوانید متناسب با دیوایس خود به دانلود درایور لپ تاپ  و پرینتر خود اقدام کنید.

برای دانلود درایور کامپیوتر و لپ تاپ نرم افزار های مختلفی مانند (driverpack solution و... ) در دسته بندی بهترین برنامه های دانلود درایور کامپیوتر  و برای دریافت درایور های پرینتر دسته بندی دیگری به نام "دانلود درایور های پرینتر" در سایت 71398 رایانه کمک قرار گرفته که میتوانید از آنها استفاده کنید.

 

دانلود بازی کامپیوتری و گوشی

یکی دیگر از خدمات سایت دانلود رایانه کمک میتوان به دانلود جدید ترین بازی های کامپیوتری و تلفن همراه اشاره کرد. تیم فنی رایانه کمک همیشه سعی میکند بازی های کامپیوتری و گوشی را برای کاربران قرار دهند تا کاربرانی که گیمر هستند امکان دانلود بازی با لینک مستقیم را داشته باشند.

بنابراین در صورتی که به بازی های ویدیویی علاقه دارید پیشنهاد ما این است که وارد درسته بندی بازی سایت دانلود رایانه کمک شده و بازی مورد نظر خود را دانلود و به نصب آن اقدام کنید.

بازی های نظیر death stranding و pes 2022 که از پرطرفدارترین بازی های ویدیویی محسوب می شوند هم اکنون در سایت دانلود به صورت رایگان و به روز در اختیار کاربران رایانه کمک قرار داده شده استخوشبختانه تمام نسخه بازی های قرار داده شده، همراه با راهنمای نصب بوده و ورژن جدید آن بر روی سایت قرار داده شده است.

 

 

 

رفع ایرادات بازی کامپیوتری به صورت آنلاین

علاوه بر دانلود بازی از سایت دانلود رایانه کمک این امکان وجود دارد تا مشکلات بازی های ویدیویی خود را با کارشناسان ما در میان گذاشته و ایرادادت آنها را رفع کنید.

یکی از مشکلات هر گیمری پس از دانلود چند ده گیگ فایل پس از نصب با مشکلاتی مانند (اجرا نشدن بازی، بیرون پریدن از بازی، لگ و افت فریم و...) روبرو شود در چنین مواقعی بهترین کار این است که یک فردی که تسلط بالایی در رفع اورر های بازی دارد سریع بازی را بررسی کرده و مشکل آن را رفع کند.

خوشبختانه شرکت رایانه کمک بخش مخصوصی برای رفع مشکلات و ارور های شایع راه اندازی کرده که گیمر ها میتوانند ایرادات بازی خود را با کارشناسان رایانه کمک در میان گذاشته و مشاوره کامپیوتری رایگان دریافت کنند. برای این کار میتوانید از بخش "رفع تمام ارور های بازی" با ما در ارتباط باشید.

 

رفع مشکلات بازی با مشاوره کامپیوتری

علاوه بر بخش رفع مشکلات بازی کامپیوتری که در قسمت بالا گفته شد کاربران میتوانند برای رفع ایردات و مشکلات بازی ویدیویی خود مشاوره تخصصی از کارشناسان رایانه کمک دریافت کنند.

فرایند حل مشکل بازی یک فرایند تخصصی است و لازم است فردی که به رفع ارور بازی اقدام میکند به صورت تخصصی با انواع ارور و کد خطا بازی ها ویدیویی آشنا بوده و بتوانند در کمترین زمان ممکن مشکل را شناسایی و به رفع آن اقدام کند.

البته توجه داشته باشید که خدمات مشاوره تلفنی رایانه کمک فقط برای حل ارور های بازی نیست بلکه رایانه کمک کارشناسان متخصص در زمینه (رفع مشکلات کامپیوتر، گوشی، پرینتر، شبکه، اینترنت و...) دارا است که با فرایند رفع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری آشنا بوده و میتوانند در کمترین زمان مشکل را شناسایی و به رفع آن اقدام کنند.

برای بهره مند شدن کاربران از این خدمات تنها کافی است با شماره های 9099071540 و 0217129 تماس گرفته تا به کارشناسان حرفه ای کامپیوتر و گوشی متصل شده و مشکل خود را با آنها در میان بگذارند.

 

 

 

مطالب آموزشی کامپیوتری و موبایل در وبلاگ رایانه کمک

و در آخر لازم است به مقالات آموزشی سایت دانلود رایانه کمک اشاره کنیم که تیم محتوایی آنها هر روزه تلاش میکند تا متناسب با مشکلات روز کاربران، محتوا تصویری و متنی تولید کنند.

در سایت دانلود نرم افزار رایانه کمک بیش از 200 مقاله آموزش در موضوعات (مطالب بازی، مطالب سخت افزار کامپیوتر، مقالات ارز دیجیتال و...) به صورت روزانه قرار داده شده است که کاربران با توجه آنها میتوانند فرایند رفع مشکلات کامپیوتری خودشان را رفع کنند.

بنابراین پیشنهاد میشود در صورتی که به موضوعات علم کامپیوتر علاقه دارید و میخواهید هر روزه روش های رفع ارور های کامپیوتری و مشکلات تلفن همراه را فرا بگیرید، نگاهی به بخش مقالات سایت 71398 داشته باشید.

 

جمع بندی

به طور کلی رایانه کمک همیشه سعی دارد که با ارائه خدمات مختلف در حوزه تکنولوژی، مجموعه را فراهم آورد تا اگر کاربران ایرانی با مشکلی در کامپیوتر و تلفن همراه روبرو شدند بتوانند از خدمات مختلف وب سایت دانلود رایانه کمک استفاده کرده و ایرادات خود را رفع کنند.

بنابراین میتوانید از تمام خدماتی که در این مقاله از سایت رایانه کمک گفته شد استفاده کرده و از آنها بهره مند شوید.

منبع : www.rayanehkomak.com

سریال Black Mirror و ارتباط آن با دنیای متاورس


سریال Black Mirror و ارتباط آن با دنیای متاورس

سریال Black Mirror، سریالی بریتانیایی است که در سال 2011 به نمایش درآمد. در این سریال دنیایی تخیلی را به نمایش گذاشته است که در آن انسان‌ها از طریق واقعیت مجازی و واقعیت افزوده با یکدیگر تعامل دارند. درواقع زندگی واقعی، مجازی است؛ همه با یک سیستم کار می‌کردند. اما داستانی که در سال 2011 به شکل یک سریال به تصویر کشیده شد؛ اکنون به واقعیت تبدیل شده است.

این موضوع برای افرادی که این سریال را دیده‌اند هم ترسناک و در عین حال هیجان انگیز است.

نگاهی به سریال Black Mirror

s6_zd7.jpg

 

در سریال آینه سیاه به ارتباط بین افراد و فناوری می‌پردازد. در طول فصل اول این سریال صرفا به چگونگی تاثیر فناوری بر زندگی افراد بدون توجه به وضعیت آن‌ها اشاره شده است.

در فصل اول، قسمتی با عنوان The Entire History of You وجود دارد. این فناوری به بررسی لنزهای هوشمند می‌پردازد که معمولاً انسان ها باید هر چیزی را که می بینند و تجربه می کنند ضبط کنند. در این تنظیمات، افراد بر خاطرات خود کنترل دارند. به نظر جذاب می رسد، مخصوصاً زمانی که می‌توانید هر زمان که بخواهید، در ذهن خود جلسه کاری خود را مرور کنید. حتی می‌توانید لحظه ای را که خیلی دوست دارید دوباره زنده کنید.

اگر شما این اثر چارلز بروکر را دیده باشید، شباهت‌های بین دیدگاه زاکربرگ از آینده و آنچه در این سریال به نمایش درآمده است را به خوبی درک می‌کنید. دنیایی را تصور کنید که در آن مردم شما را براساس میزان رتبه شما در شبکه‌های اجتماعی قضاوت کنند. حتی ممکن است به قضاوت مردم درباره اعتبار یک فرد با تعداد فالوورهایی که دارد نزدیک باشد، اما در این قسمت، حتی نحوه زندگی شما نیز تحت تأثیر قرار می‌گیرد.

داستان شخصیتی را دنبال می‌کند که می‌خواهد رتبه بالایی دریافت کند تا درخواست وام مسکن خود را تایید کند. او تقریباً هر کاری می کند تا رتبه خود را بالا ببرد تا اینکه در پایان همه چیز را از دست می‌دهد. امیدواریم که جهان به نقطه‌ای نرسد که برای زندگی به رتبه‌بندی رسانه‌های اجتماعی نیاز باشد.

کاری که چارلز بروکر شروع کرد به نمادی برای آگاهی انسان تبدیل شد و به ما این امکان را داد که اگر کارت‌هایمان را درست بازی نکنیم، می‌توانیم در مخمصه‌های تکنولوژی محور نیز قرار بگیریم. در نهایت، متای زاکربرگ مانند همیشه امیدوارکننده و نوآورانه است، اما نحوه استفاده از آن به کاربران بستگی دارد.

آینده‌ای متحول با متاورس

تصور کنید که ایجاد یک دنیای مجازی فراگیرتر که در آن مردم می‌توانند کار کنند، بازی کنند، خرید کنند و تعامل بیشتری با مردم سراسر جهان داشته باشند؛ چگونه خواهد بود.

به گفته زاکربرگ، مدیر عامل متا، متاورس یک محیط مجازی است که در آن می‌توانید با مردم در فضاهای دیجیتالی حضور داشته باشید. می‌توانید آن را به عنوان یک اینترنت تجسم یافته در نظر بگیرید که در درون آن هستید نه اینکه فقط به آن نگاه کنید. ما معتقدیم که جانشین اینترنت موبایل خواهد بود.

گام‌های اساسی در حال انجام است و ثابت می‌کند که رویای متاورس به تدریج آشکار می‌شود. تماشای وقایع در دهه‌های آینده جالب خواهد بود.

اگر به دنیای ارز دیجیتال، متاورس و NFTعلاقه‌مند هستید پیشنهاد می‌کنیم به وبسایت ایران متا مراجعه کنید. در ایران متا ما اخبار روز متاورس و ارزهای دیجیتال را مورد بررسی قرار می‌دهیم همچنین از هیچ خبر جدیدی در این حوزه بی‌اطلاع نخواهید ماند.

 

خرید تجهیزات شبکه از فروشگاه اینترنتی رسیس شاپ


خرید تجهیزات شبکه از فروشگاه اینترنتی رسیس شاپ

مزیت خریداری دستگاه های فورتی نت بسیار زیاد و قابل تامل است. پنل کاربری دستگاه های این برند کاربرپسند بوده و به راحتی با شرکت در یک دوره آموزش کاربردی چند ساعته ، قادر به کار کردن با این دستگاه ها خواهید بود.

n5_9noe.jpg

 دیدگاه فورتی نت از ابتدا ارائه امنیت گسترده، یکپارچه و با کارایی بالا در زیرساخت فناوری اطلاعات بوده است و در همین راستا با ارائه محصولات متنوع، امنیت شبکه و محتوا را به بهترین نحو فراهم آورده است. این کمپانی متناسب با هر نوع نیاز در حوزه امنیت شبکه، محصولات اختصاصی مرتبط با همان نیاز را ارائه داده است که از جمله معروفترین آنها می توان به فایروالهای FortiGate که قابلیت مدیریت سایر محصولات فورتی نت و برند های دیگر را دارد، فایروال وب FortiWeb ، ابزار تجزیه و تحلیل امنیتی FortiAnalyzer،  سایر محصولاتی مانند FortiAP، FortiMail، FortiADC و ... که همه آنها را می توان به صورت متمرکز از طریق Fortimanager کنترل و مدیریت نمود، اشاره نمود. در گزارشهای ارائه شده توسط موسسه معتبر گارتنر، فورتی نت طی چندین سال گذشته توانسته در حوزه تجهیزات امنیتی، جایگاه خود را در بخش برندهای Leader حفظ نماید.

فورتی نت همواره در حال بهبود دستگاه های ارائه شده بوده و با معرفی محصولات جدید در هر سری، علاوه بر اضافه نمودن قابلیت های بیشتر، قیمت آن را نسبت به دستگاه مشابه در سری قبلی، کاهش داده است. برای مثال FG100F نسل جدیدتر مدل FG100E می باشد که توان خروجی آن به اندازه مدل FG200E بوده و علاوه بر ارائه دو پورت  10G و دو منبع تغذیه برق، از قیمت پایین تری نسبت به 200E برخوردار است.از جمله جدیدترین محصولات فورتی گیت میتوان به FG40F، FG60F ، FG100F و FG600E اشاره نموده که به ترتیب جایگزین های مناسبی برای دستگاه های FG80E، FG100E، FG200E و FG1000D هستند. برای مراکز داده مدل هایFG-1100E  با قیمت پایینتر جاگزین قویتری برای مدل  FG-1500D و نیز FG-2200E و FG-3300E به تازگی روانه بازار شده اند. شاهکار محصولات جدید فورتی نت به طور حتم مدل FG-1800F می باشد. این مدل که به تازگی معرفی شده از پردازنده NP7 بهره برده و با بهره گیری از پورت های پرظرفیت10G و 40G در حدود 195 گیگ خروجی در اختیار شما قرار دهد. این به این معنی است که نسبت به مدل مشابه در برند معروف سیسکو در حدود 10 برابر کارایی بیشتری خواهد داشت و برای بانکها ، شرکت های بیمه و ارائه دهندگان پهنای باند مناسب می باشد.

 

-  لایسنس محصولات فورتی گیت

با توجه به تحریم های اعمال شده علیه کشور عزیزمان ایران، برخی از کاربران ترجیح می دهند، به صورت آفلاین از فایروالهای خریداری شده استفاده نمایند. این بدین معنی است که دستگاه دیگر در معرض بلاک شدن قرار نداشته و هزینه خرید لایسنس آنلاین محصولات فورتی نت سالیانه نیز کاهش می یابد. اما دیگر به روز رسانی های امنیتی به صورت آنلاین توسط دستگاه دریافت نشده و مدیر شبکه می بایست پس از توزیع هر به روزرسانی به صورت دستی آن را به آن منتقل نماید. با توجه به اینکه تحت هر شرایطی این نوع به روز رسانی با تاخیر همراه است و کاربر نمیتواند به صورت مستقیم از فورتی نت فایل ها را دریافت نماید، خریداری محصول  و این به روزرسانی های حیاتی از شرکت ها معتبر که فایل های صحیح را با بالاترین سرعت ممکن در اختیار شما قرار می دهد بسیار حائز اهمیت می باشد. همچنین ارائه پنل FTP برای دریافت پچ های آپدیت، کار را برای شما آسانتر خواهد کرد.

این مساله در مورد تامین لایسنس های آنلاین از حساسیت بیشتری برخوردار است.در سالهای اخیر به تدریج راهکار های گذشته جهت فعالسازی لایسنس دیگر عملی نبود و دستگاه های متعددی در لیست سیاه شرکت فورتی نت قرار گرفته و به اصطلاح بلاک (Block) شده اند.قابل توجه آنکه به همین نسبت رفع این مشکل یعنی آنبلاک (Unblock) کردن نیز سخت تر و عملا امکان ناپذیر شده است. لذا در این خصوص می بایست از مشاوره و تخصص شرکت هایی بهره جست که تجربه کافی در این زمینه را داشته و بعنوان نمایندگان فروش محصولات فورتی گیت امکان ارائه راهکار های عملی برای دور زدن فنی تحریم ها را داشته باشد. به این ترتیب قیمت پایین تر در این زمینه نمی تواند اولویت اصلی انتخاب تامین کننده باشد. با توجه به فشار های اقتصادی شرکت هایی بدون انجام عملیات های دقیق و هزینه بر فنی طی سالهای اخیر اقدام به فروش این محصولات امنیتی با قیمت پایین نموده باشند اما عدم تجربه کافی و تمهیدات همه جانبه و لازم منجر به غیر فعال شدن دستگاه ها (بلاک شدن) گردیده که ضمن از دست رفتن لایسنس و ضرر مالی،  شبکه کاربران را با مخاطره جدی مواجه می سازد. بنابراین می بایست از طریق شرکت هایی اقدام به خرید و سفارش گذاری این محصولات تخصصی نمود که علاوه بر توانایی سفارش گذاری و خرید لایسنس به صورت مستقیم، از نیروی فنی و دانش تخصصی لازم برای فعال سازی اصولی آن نیز برخوردار بوده و احتمال بروز هرگونه مشکل را به حداقل برساند. بدیهی است که حفظ کیفیت در ارائه خدمات هزینه بردار بوده و از مولفه های تاثیرگذار بر قیمت می باشد.

 

- مزایای محصولات فورتی گیت

مزیت خریداری دستگاه های فورتی نت بسیار زیاد و قابل تامل است. پنل کاربری دستگاه های این برند کاربرپسند بوده و به راحتی با شرکت در یک دوره آموزش کاربردی چند ساعته ، قادر به کار کردن با این دستگاه ها خواهید بود. از آنجا که فورتی نت طیف وسیعی از محصولات را ارئه می نماید، برای مجموعه های بزرگ همچون پتروشیمی ها، این امکان را فراهم می اورد که شبکه ای حرفه ای از محصولات مختلف با برندی واحد داشته باشند که موجب تسهیل در مدیریت دستگاه های تحت شبکه خواهد شد. قیمت مناسب و اعتبار جهانی محصولات امنیتی فورتی نت، از دیگر مزایای قابل توجه می باشند که بی درنگ مجموعه های مختلف با هر اندازه ای از شبکه را به سوی خرید دستگاه های این برند سوق می دهد.