فروش فایل3

فروشگاه فایل3

فروش فایل3

فروشگاه فایل3

تالار عروسی خوب برای مراسم عروسی

تالار عروسی خوب برای مراسم عروسی

 

چگونه تالار عروسی خوب و مناسبی را برای برگزاری بهترین مراسم عروسی انتخاب کنیم؟ در این مقاله به بررسی فاکتورهایی که یک تالار خوب باید داشته باشد می پردازیم.

موقعیت و دسترسی تالار

تالار پذیرایی محل برگزاری جشن عروسی شما می بایست از نظر موقعیت جغرافیایی و دسترسی شهری ، وضعیت مناسبی داشته باشد. شاید مهمترین موضوع در انتخاب تالار عروسی همین باشد. چرا که مهمانان شما می بایست این مسیر را طی کنند و چنانچه دسترسی به محل برگزاری عروسی شما بنا به دلایلی مثل : ترافیک و یا واقع شدن در خارج از شهر ، مشکل باشد باعث کلافه شدن و خستگی مهمانان شما خواهد شد. از طرفی سعی کنید تالار یا باغ محل برگزاری عروسی را در نزدیکی سالن زیبایی و آتلیه عروس خود انتخاب کنید چرا که خود شما هم می بایست این مسیر را طی کنید و چنانچه این اماکن دور از هم باشند ، دیر در جشن خود حاضر خواهید شد. هیچ چیز بد تر از این نیست که عروس و داماد موقع شام به جشن خود برسند.

zyma_5.jpg

امکانات تالار پذیرایی

1-نورپردازی مناسب و زیبا
2-داشتن پارکینگ عمومی
3-داشتن جایگاه زیبا برای عروس و داماد
4-سرویس دهی منظم و دقیق
5-داشتن اتاق پرو لباس بزرگ برای خانم ها
6-داشتن فضا با اندازه مناسب برای رقصیدن
7-اتاق عقد تمیز و به روز
8-دی جی که با اهنگای روز و مناسب مجلس رو شاد نگه داره

ظرفیت سالن پذیرایی تالارعروسی

ظرفیت تالار یا باغ تالار برگزاری جشن عروسی شما ارتباط مستقیم با تعداد مهمانان شما دارد. اگر تعداد مهمانان شما کم هستند ، سالن بزرگ و وسیع برای برگزاری عروسی شما مناسب نیست چرا که مهمانان شما در آن پراکنده می شوند و عروسی شما خلوت و سرد به نظر می رسد. بنابراین در صورتی که تعداد مهمانان شما کم هستند ، یک سالن کوچکتر را برای پذیرایی در نظر بگیرید. در ضمن درهر صورت ، از مسئول تالار یا باغ سوال کنید که در صورت لزوم آیا صندلی اضافه برای پذیرایی دارند یا خیر؟

سقف سالن پذیرایی

سقف سالن یا تالار پذیرایی باید بلند باشد . سالن های با سقف کوتاه دلگیر هستند و مهمانان احساس خفگی خواهند کرد. سقف تالار از نکاتی است که حتما باید در هنگام انتخاب تالار محل برگزاری عروسی ، به آن دقت کنید.

پارکینگ تالار پذیرایی

پارکینگ یکی از مهمترین امکاناتی است که باید به آن توجه کنید. تالار پذیرایی یا باغی که جشن عروسی خود را در آن برگزار می کنید حتما باید مجهز به پارکینگ برای اتومبیل ها باشد. قطعا بیشتر مهمانان شما با اتومبیل شخصی خود به عروسی شما می آیند و علاقه ندارند مدت زیادی را در خیابان های اطراف به دنبال جای پارک بگردند و در نهایت نگران امنیت اتومبیل خود باشند. خصوصا اگر ساکن شهرهای بزرگ و شلوغی مثل تهران هستید حتما به این ویژگی توجه کنید.

روکش صندلی ها و رومیزی های تالار

در هنگام انتخاب تالار یا باغ تالار ، به رنگ و جنس روکش ها و رومیزی ها توجه کنید. در ضمن حتما به مدیر تالار تاکید کنید که برای مهمانی شما ، روکش ها و رومیزی ها می بایست تمیز باشند و حتی الامکان روز قبل شسته شده باشند و روی این موضوع پافشاری کنید تا متوجه حساسیت شما بشوند. در غیر این صورت ممکن است در روز عروسی شما ، برخی از مهمانان شاهد روکش های صندلی و رومیزی هایی باشند که با انواع و اقسام نوشیدنی ها ، لک شده اند.

میز شام عروس و داماد

معمولا تالارهای پذیرایی ، یک میز جداگانه را برای صرف شام عروس و داماد در نظر می گیرند و آن را با گل و شمع و … تزئین می کنند. برخی از تالارها هزینه این میز را جداگانه محاسبه می کنند و برخی نیز بعنوان هدیه آن را در نظر می گیرند. به طور کلی اگر از نظر هزینه مشکلی نداشته باشید ، ایده خوبی است و می تواند شکلی رمانتیک به مجلس شما بدهد. ضمن اینکه توسط آتلیه عروس در عکس و فیلم عروسی شما نیز ماندگار خواهد شد.

سرویسهای بهداشتی و سایر امکانات تالار

سرویسهای بهداشتی را فراموش نکنید. خصوصا اگر عروسی شما در فصل های سرد سال برگزار می شود حتما بررسی کنید که سرویسهای بهداشتی به اندازه کافی وجود داشته باشند و در عین حال تمیز و بهداشتی هم باشند. علاوه بر این محل سرویس ها و مسافت آنها تا محل جشن هم خیلی مهم است. امکانات دیگری مثل اتاق بازی بچه ها ، رختکن های زنانه و … نیز از نکاتی هستند که می بایست به آنها توجه کنید.

هزینه های تالار

برای خودتان بودجه تعیین کنید و به آن پایبند باشید. هزینه های تالار عروسی به طور معمول شامل :
هزینه ورودی ” که یک رقم ثابت بدون در نظر گرفتن تعداد مهمانان است
هزینه غذا و پذیرایی ” که معمولا به ازای هر نفر محاسبه می شود و بستگی به تعداد مهمانان ، انواع غذا ، نوشیدنی ، پیش غذا و … دارد
هزینه گروه موزیک و سرگرمی ” در این مورد عرف این است که حتی در صورت استفاده نکردن از گروه موزیک تالار نیز از شما اخذ خواهد شد.
هزینه خدمات ” که معمولا درصدی از مجموع هزینه هاست که به کل هزینه ها اضافه می شود
هزینه مالیات برارزش افزوده و عوارض ” که طبق قانون پرداخت آن بر عهده شماست
هزینه تزئینات ” مثل : بادکنک آرایی ، گل آرایی و … که در صورت عدم تمایل شما ، حذف می شوند
هزینه برنامه هایی مثل : آتش بازی ، اسب سواری ، کالسکه سواری و … که معمولا انتخابی هستند و در صورت عدم تمایل شما از برنامه حذف می شوند
معمولا محاسبه هزینه ها به این صورت است که در هنگام عقد قرارداد ، بخشی از هزینه ها را بعنوان بیعانه پرداخت و تاریخ را رزور می کنید. حدود یک هفته قبل از مراسم، دو سوم هزینه ها را پرداخت می کنید و شب عروسی ، وقتی مطمئن شدید که همه چیز مرتب است و مشکلی در ارایه خدمات نیست ، تسویه حساب نهایی را انجام می دهید.

لیست بهترین باغ تالارهای تهران را مشاهده نمایید.

تست غذا و کیفیت پذیرایی تالار

متداول است که بعد از انتخاب تالار و باغ عروسی ، قبل از عقد قرارداد ، کیفیت غذا و پذیرایی توسط مشتری تست می شود. معمولا مشتری یک شب به صورت سرزده به تالار یا باغ رفته و بعد از ملاقات با مدیر تالار تقاضای تست غذا و مشاهده نوع سرویس دهی را می کند. امکان مشاهده نحوه سرویس دهی مهمانداران ، برخورد آنها با مهمانان ، نوع لباس آنها ، کیفیت ظروف پذیرایی و … از نزدیک ، به شما کمک خواهد کرد که تصمیم نهایی خود را راحت تر بگیرید.

سرکشی و بررسی نهایی تالار

حتما روز قبل از مراسم ، به تالار پذیرایی یا باغ عروسی خود سر بزنید تا اطمینان حاصل کنید که همه چیز مرتب است. تمیزی روکش های صندلی و رومیزی ها ، تعداد صندلی ها ، نور پردازی ، تزئینات و خلاصه همه چیز را بررسی کنید. این سرکشی و حساسیت شما ، به مدیریت تالار نیز ثابت می کند که شما نسبت به همه چیز حساس هستید و در جهت جلب رضایت شما تلاش خواهد کرد.

لیست بهترین تالارهای عروسی تهران را مشاهده نمایید.

منبع: بیاتوعروسی

 

حفاظ شاخ گوزنی

همه چیز در مورد حفاظ شاخ گوزنی

همه چیز در مورد حفاظ شاخ گوزنی

همیشه هزینه برای امنیت یکی از مهم ترین و عقلانی ترین کار هایی است که هر شخصی باید انجام دهد. البته هزینه اضافه وقتی راه های بهتری برای تضمین این امنیت وجود دارد نیز به صرفه نیست.

شاخ گوزنی که بر روی دیوار ها قرار داده می شود، جدا از اینکه زیبایی را برای منزل به ارمغان می آورد به امنیت ملک شما نیز کمک به سزایی می کند و باعث حفظ جان، مال و مدارک شخصی می شود و ورود افراد ناشناس و سارقان را تا حد الامکان کاهش می دهد.

شاخ گوزنی ها در چند سال اخیر محبوبیت بسیار زیادی بین مردم پیدا کرده اند زیرا با جلوه های زیبایی که به ساختمان می دهند جایگاه خود را بین مشتریان تثبیت کرده و اگر با نگاهی جزئی این موضوع را بررسی کنید شما هم بین این شی زیبا و سیم خاردار شاخ گوزنی را انتخاب میکنید.

شاخ گوزنی ها در ابعاد مختلف در طرح های مختلف موجود هستند که با توجه به رنگ های دلخواه خود می توانید همان رنگ را در اختیار داشته باشید.

ما به شما در اینجا به شما پیشنهاد می کنیم که به هنگام خرید به میزان تراکم و خمیدگی و صد البته ارتفاع این نرده ها دقت کنید؛ زیرا خمیدگی هر چه بیشتر باشد باعث می شود کار برای سارقین و ورود به ملک شما سخت تر شود.
بهترین ارتفاع برای این نوع نرده ها نود سانتی متر و با تراکم ده سانتی متر است زیرا عبور از آن بسیار دشوار خواهد شد.

مزایای استفاده از شاخ گوزنی



اگر بخواهیم در مورد استفاده از شاخ گوزنی به شما اطلاعاتی را ارائه دهیم، باید بگوییم که هزینه آن نسبت به دیگر فلزات و روش های حفظ امنیت ملک بسیار کم تر است.

جالب است بدانید که دلیل نام گذاری از این حفاظ ها شباهت آن به شاخ گوزن است، نصب این حفاظ ها نیز نیازمند بررسی محل و همینطور سطوح مورد نظر خواهد داشت،

خرید حفاظ شاخ گوزنی برای ساختمان

باید بگوییم که شما در ساخت و طراحی ابتدایی این شاخ گوزن ها در نمونه های سفارشی سازی شده کاملا حق انتخاب دارید، یعنی می توانید میزان تراکم و اندازه میله گرد های استفاده شده در این نوع حفاظ ها را مشخص کنید، البته که هر چه تراکم بالا تر باشد امنیت بیشتر خواهد بود.

بر این اساس حرکت سارقین روی این سطوح نیز به مراتب سخت تر می شود، دغدغه اصلی در مورد تعمیر سیستم های امنیتی مانند دوربین های مداربسته و همین طور درب های اتوماتیک وجود دارد. در مورد این سیستم ها ما به شما عزیزان این اطمینان را می دهیم که هیچ نیازی به سرویس وجود ندارد، یعنی با یک خرید به صورت مادام العمر نیازی به استفاده از روش های دیگر تامین امنیت ملک و ساختمان ها نخواهید داشت.

با توجه به این که در شهر ها، دیوار حصار ها به یکدیگر متصل است، قطعا نیاز به استفاده از شاخ گوزنی ها به صورت کامل حس می شود، همین طور اگر صاحب یک ویلا و یا ملک دور از محل زندگی اصلی خود هستید. حفاظ شاخ گوزنی ایده آل است.

قیمت حفاظ های شاخ گوزنی

همان طور که می دانیم برای ما ایرانی ها یکی از مهم ترین فاکتور ها در انتخاب یک کالا، خدمات و همین طور در هر زمینه ای که فکرش را می کنید هزینه و قیمت است، عموما سیستم های امنیتی نیاز به صرفه هزینه و وقت زیادی دارند. بخصوص اگر می خواهید در ملک و محل کار خود از آن ها استفاده کنید.

در این مواقع باید تدابیر لازم را اندیشیده تا خدایی نکرده اتفاقاتی که نباید رخ ندهد، حفاظ های شاخ گوزنی یکی از گزینه های پرفروش در طول چند سال اخیر در ایران بوده اند که به دلیل ساختار فلزی ای که دارند، اجازه عبور و مرور در سطوح بلند را به هیچ موجودی نمی دهند.

این حفاظ روی دیوار توسط آهنگران از دیرباز برای امن کردن ساختمان ها، دیوار ها استفاده می شود و طراحی کلی آن نیز از همان ابتدا به همین شکل بوده است. شما می توانید بنا به متراژی که قصد سفارش حفاظ شاخ گوزنی برای آن را دارید، از تخفیف های ویژه خرید برخوردار شوید؛ البته که کیفیت همچنان در کار حفظ خواهد شد.

ساخت و تحویل سریع انواع حفاظ های شاخ گوزنی

با تمامی بررسی ها، برای دیوار های بلند و کوتاه، ساختمان های مسکونی و اداری، ویلا ها، آپارتمان ها و خانه های دور از شهر، در کنار تمامی تجهیزات امنیتی ساختمانی، قطعا حفاظ های شاخ گوزن یکی از مناسب ترین موارد است که می توانید استفاده کنید.

این حفاظ ها در اسرع وقت از سوی شما با کسب اطلاعات مورد نیاز مانند تراکم و متراژ ساخته خواهند شد، نگران نصب آن ها نیز نباشید، این کار به سریع ترین شکل ممکن با اندک صرف زمان انجام می شود، شما عزیزان می توانید با استفاده از شماره های تماس در این مورد اطلاعات بیشتر و تکمیلی تری نیز کسب کنید.

قطعا هر چه قیمت بالاتر باشد از مواد و فلزات گران تر و بهتری استفاده می شود، ارزانی های بیش از حد نیز هر کدام فلسفه ای خواهد داشت و بهتر است که خود را درگیر آن ها نکنید، در درجه اول به دنبال تعادلی بین کیفیت و قیمت باشید تا هزینه های صرف شده از سمت شما بی مورد نباشد.

رنگ نیز به انتخاب شما مشخص خواهد شد و می توانید برای زیبا تر شدن ظاهر ساختمان خود از رنگ های متنوع تر استفاده کنید،

همه چیز در مورد حفاظ شاخ گوزنی



در صورتی که ترجیح می دهید با هزینه ای کم تر نسبت به دیگر گزینه های پیش و رویتان برای حفظ امنیت حصار ها و دیوار ها از مقاومت خانه خود در برابر خطرات احتمالی ایمن باشید، شاخ گوزنی را می توانید سفارش دهید و در صورت تمایل نصبش را نیز خودتان انجام دهید.

صد البته که ما این مورد را به شما عزیزان پیشنهاد نمی کنیم، چون در صورت نصب اشتباه و یا ناکارآمد هیچ عملکرد مثبتی از سوی حفاظ های شاخ گوزنی مشاهده نخواهد شد و چه بسا که باز شدن پیچ ها، امکان کنار زدن این حفاظ ها وجود خواهد داشت.

نیازی به تغییر ساختار کلی محلی که قرار است حفاظ روی آن نصب شود نیز وجود نخواهد داشت و در این مورد نیز شما قرار نیست تغییری را اعمال کنید.

شما می توانید با صرف هزینه بسیار دیوار های ملک خود را بلند تر کنید، اما پیشنهاد ما استفاده از حفاظ های فلزی و بخصوص شاخ گوزنی است که این روز ها بسیار در بین کارفرمایان ساختمان ها محبوب است.

جهت ارتباط بیشتر به وبسایت و کانال تلگرام مراجعه بفرمائید
وبسایتhttps://hefazeiran.ir
کانال تلگرامhttps://t.me/hefazeiran
تلفن تماس: 09194915895

 

بهترین مشاورین انتخابات

بهترین مشاورین انتخابات مجلس شورای اسلامی و شورای شهر

بهترین مشاورین انتخابات

بهترین مشاورین انتخاباتی مجلس شورای اسلامی و شورای شهر

بهترین مشاورین انتخابات

بهترین مشاورین انتخابات و با سه دهه فعالیت حرفه ای در امر انتخابات و بنا به رسالتی که احساس می نمایم  امروز این مقاله را

برای خبر گذاری تیتر نیوز آماده نموده ایم که به بایدها و نبایدهای یک مشاور انتخاباتی و بهترین  مشاوران انتخاباتی بپردازیم.  به شدت

معتقدم احاطه کامل به ابعاد پروسه انتخابات  بسیار مهم است باید اذعان کنم که در سال ?? مهمترین رویداد سیاست داخلی، برگزاری انتخابات

یازدهمین دوره مجلس و میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری است.

 

بهترین مشاورین انتخابات

بهترین مشاورین انتخابات

 

 


لطفا فیلم بهترین مشاوره انتخاباتی در آپارات https://www.aparat.com/v/WQ6jV مشاهده فرمایید.


بهترین مشاورین انتخابات

بهترین مشاورین انتخاباتی مجلس شورای اسلامی و شورای شهر

بهترین مشاورین انتخاباتی

یکی از مهمترین رسالتهای انتخابات در سال ???? انتخابات سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت حداکثری  به

عنوان ارکان اصلی برگزاری انتخابات از سوی وزارت کشور و دولت اقای دکتر روحانی تبیین شده است. پیش

شرط برگزاری انتخاباتی قانون‌مند وجود مجریانی است که به قانون انتخابات اشراف داشته باشند که این از

طریق آموزش به فعلیت می‌رسد و این امر در سطح کل ایران آغاز شده و منابع مالی انتخابات در بودجه سال

?? و در تعامل با سازمان برنامه و بودجه پیش بینی شده است.

 


لطفا مقاله زبان بدن در مذاکره قسمت اول را مطالعه فرمایید.


 

 در مقاله بهترین مشاورین انتخابات نکته بسیار مهم این است که متصدیان برخی مناصب که مشخص هم هست باید از شش ماه قبل از  انتخابات استعفای آنان مورد

پذیرش قرار بگیرد. یعنی حداکثر تا ?? خرداد ماه فرصت داریم که طبق لیستی که موجود است، افرادی که در آن  لیست هستند و قصد شرکت در انتخابات را

دارند استعفا داده و آن استعفا هم مورد پذیرش قرار گیرد.

 

بهترین مشاورین انتخابات

 

در این جا یرخی از الزامات برای کاندیداهای محترم را بیان می نماییم

 

?- اعتقاد و التزام به اسلام

?-التزام به نظام جمهوری اسلامی

?-تابعیت ایرانی

?-ابراز وفاداری به قانون اساسی و اصل ولایت فقیه

?- برخورداری از حداقل مدرک کارشناسی ارشد یا معادل آن که ارزش استخدامی داشته باشد

?-نداشتن سو شهرت، سلامت جسمی

?-حداقل ?? و حداکثر هفتاد و پنج سال کامل سن

 

هزینه مهاجرت به اوکراین

مهاجرت به اوکراین

وقتی صحبت از هزینه مهاجرت به اوکراین یا هر کشور دیگری می شود باید در نظر بگیریم که هدف از این مهاجرت چیست؟

بعنوان مثال یک دانشجو می خواهد به اوکراین مهاجرت کند؟

یک فرد متخصص می خواهد به اوکراین مهاجرت کند؟

یک بیزینس من و تاجر می خواهد به اوکراین مهاجرت کند؟

یک فرد بازنشسته می خواهد به اوکراین مهاجرت کند؟

 

چون شرایط مهاجرت به اوکراین درباره هر یک از افرادی که در بالا مثال زده شد متفاوت است و به همین علت هزینه مهاجرت به اوکراین درباره هریک از افراد بالا فرق می کند و یکسان نخواهد بود.

هزینه مهاجرت به اوکراین برای متقاضیان مهاجرت تحصیلی

یک دانشجو برای اینکه بخواهد به اوکراین مهاجرت نماید فقط نیاز دارد که از یکی از دانشگاه های اوکراین که اکثرا دانشگاه های معتبری در سطح اروپا هستند، یک پذیرش در رشته مورد علاقه خودش دریافت نماید و سپس بر اساس این پذیرش تحصیلی، یکسری مدارک برای ارائه به سفارت اوکراین در ایران تهیه نماید.

مدارکی که برای مهاجرت تحصیلی به اوکراین در مقطع لیسانس نیاز است عبارت است از:

ترجمه رسمی دانشنامه دیپلم به زبان انگلیسی

ترجمه رسمی ریزنمرات مقطع دیپلم به زبان انگلیسی

ترجمه رسمی پاسپورت متقاضی به زبان انگلیسی

ترجمه رسمی گواهی صحت و سلامت پزشکی به زبان انگلیسی

اصل پذیرش تحصیلی یا دعوتنامه تحصیلی از دانشگاه های اوکراین

برای مهاجرت تحصیلی به اوکراین در مقطع لیسانس، احتیاجی به ترجمه مدرک پیش دانشگاهی و ترجمه ریزنمرات مقطع پیش دانشگاهی نیست، اما در صورتیکه این دو مدرک به سفارت اوکراین در ایران ارائه شود، کارمند سفارت اوکراین در ایران از شما مدارک را گرفته و تایید می کند. علت این امر هم به این خاطر است که سفارت اوکراین در ایران بابت تایید هر مدرک ترجمه شده عددی بین چهل دلار تا پنج دلار از متقاضی مهاجرت تحصیلی به اوکراین دریافت می کند در حقیقت می توان به زبان عامیانه اینطور بیان کرد که سفارت اوکراین در ایران بابت تایید مدارک اضافه از دانشجو از گرفتن پول بدش نمی آید و حتی استقبال هم می کند و خود دانشجو باید با هوشیاری فقط مدارک مورد نیاز برای صدور ویزای تحصیلی را به کارمند کنسولی تحویل دهد.

مواردی بوده که متقاضی  هشت مدرک ترجمه شده به سفارت اوکراین در ایران تحویل داده و کارمند کنسولی همه مدارک را بدون هیچ اعتراضی تحویل گرفته و فیش پرداخت دلار به صندوق سفارت اوکراین در ایران صادر کرده است.

فقط در همین فیلد مهاجرت دانشجویی به اوکراین  می بینید که هزینه پرداختی بابت صندوق سفارت می تواند برای دو دانشجو آنهم در یک مقطع یکسان، متفاوت باشد یعنی مثلا یک دانشجو هزینه تایید چهار مدرک را بصورت دلاری به صندوق سفارت اوکراین پرداخت کند و دانشجوی دیگر، هزینه تایید پنج یا شش مدرک را بصورت دلاری به صندوق سفارت اوکراین پرداخت نماید.

این موارد باعث می شود که هزینه مهاجرت به اوکراین  حتی برای مهاجرت تحصیلی در هر پرونده متفاوت باشد.

یکی از نکات مهمی که خیلی از متقاضیان مهاجرت تحصیلی به اوکراین نمی دانند و متاسفانه دارالترجمه های مختلف و موسسات اعزام دانشجو از این مورد سوء استفاده می کنند اینست که  برای ترجمه مدارک مورد نیاز سفارت برای مهاجرت تحصیلی به اوکراین احتیاجی به ترجمه روسی مدارک نیست و سفارت اوکراین در ایران و حتی دانشگاه های مختلف اوکراین، ترجمه رسمی به زبان انگلیسی را از متقاضی قبول میکنند. اما بدلیل اینکه در حال حاضر در ایران هزینه ترجمه یک مدرک به زبان روسی  سه برابر هزینه ترجمه همان مدرک به زبان انگلیسی است، عده ایی از این نا آگاهی دانشجویان یا متقاضیان مهاجرت تحصیلی به اوکراین سوء استفاده می کنند.

این مورد هم یکی دیگر از پارامترهایی است که باعث می شود هزینه مهاجرت به اوکراین برای هر فرد حتی با داشتن مدارک یکسان، متفاوت بشود.

گروه تخصصی اوکراین در دپارتمان مهاجرت هلدینگ حقوقی رادیو وکالت خدمات اخذ پذیرش از تمامی دانشگاه های معتبر اوکراین در شهرهای کی یف، خارکف، اودسا، سومی، لوو و … را به صورت تخصصی و حرفه ایی  انجام می دهد.

برای مشاوره با کارشناسان ما  می توانید با تلفنهای دفتر ایران و یا دفتر اوکراین تماس بگیرید و درصورت تمایل وقت مشاوره حضوری رزرو نمائید.

هزینه مهاجرت به اوکراین برای متقاضیان مهاجرت دائم یا اخذ اقامت دائم اوکراین

همانطور که در بالا به تفصیل توضیح داده شد هزینه مهاجرت به اوکراین برای هر فرد به خیلی از پارامترها بستگی دارد

فرد متقاضی مهاجرت به اوکراین، پس از ورود به کشور اوکراین می خواهد در کدام شهر زندگی کند؟

فرد متقاضی مهاجرت به اوکراین، پس از پروسه اخذ اقامت اوکراین، می خواهد در کشور اوکراین کارآفرینی کند و به اصلاح کسب و کاری راه بیاندازد یا اینکه در شرکتی بعنوان نیروی کار، استخدام بشود؟

فرد متقاضی مهاجرت به اوکراین متاهل است یا مجرد؟

فرد متقاضی مهاجرت به اوکراین بصورت تکی می خواهد اقدام نماید یا بصورت خانوادگی؟

فرد متقاضی مهاجرت به اوکراین دارای فرزند است؟

سن فرزند یا فرزندان فرد متقاضی چقدر است؟
با توجه به قوانین کشور اوکراین، پروسه اخذ اقامت اوکراین و مهاجرت به اوکراین  برای فرزندان یک خانواده در سنین مختلف  متفاوت است و این تفاوت باعث می شود که هزینه مهاجرت به اوکراین در هر پرونده متفاوت بشود.

اما نکته ای که درباره هزینه مهاجرت به اوکراین باید متذکر بشویم این است که عده ایی از افرادی که در زمینه اخذ مهاجرت به اوکراین در فضای مجازی ایران کار می کنند، به دلیل اینکه پروسه اخذ اقامت و مهاجرت به اوکراین مراحل مختلف و ریزه کاری های بسیاری دارد، از نا آگاهی متقاضیان سوء استفاده کرده و در مراحل مختلف، مبالغ متعددی را اخذ می کنند

اما هلدینگ حقوقی رادیو وکالت در قراردادی که با موکلین و متقاضیان مهاجرت منعقد می کند هزینه مهاجرت و اخذ اقامت به کشور مقصد را قید می کند و قید می شود که متقاضی هیچ هزینه اضافه ای بابت مراحل مختلف پرداخت نمی کند.

بعنوان مثال برای کشور اوکراین، رادیو وکالت تضمین می نماید که در کلیه مراحل پروسه مهاجرت به اوکراین، هیچ مبلغ اضافه ای به عناوین واهی از متقاضی اخذ نمی شود.

طی این مدت فعالیت در زمینه مهاجرت، موکلین و متقاضیانی داشتیم که قبلا تجربه کار با گروه های دیگر مهاجرتی را داشتند و عنوان میکردند که علاوه بر مبلغ قید شده در قرارداد، پس از ورود به کشور مقصد، در مراحل مختلف  هزینه هایی با عناوین مختلف از آنها اخذ می شده است.

گروه تخصصی اوکراین در دپارتمان مهاجرت هلدینگ حقوقی رادیو وکالت به صورت تخصصی و حرفه ایی خدمات مشاوره راه اندازی کسب و کار و خرید ملک و اخذ اقامت دایم اوکراین را ارائه می کند بطوریکه رادیو وکالت خبره ترین تیم اجرایی را در شهرهای کی یف، خارکف و اودسا در کشور اوکراین دارا می باشد.

تمامی قرارداد های رادیو وکالت با متقاضیان و موکلین  در بخش حقوقی یا مهاجرتی در دفتر ایران تنظیم می شوند

قرارداد ها به زبان فارسی تنظیم می شوند و مهمتر از همه  قرارداد ها به صورت تضمینی منعقد می گردد.

رادیو وکالت سعی دارد با اعتماد سازی و ارائه خدمات منحصر بفرد در کشورهای حوزه فعالیت خود، برند قابل اعتمادی را برای ایرانیان در سراسر دنیا ارائه کند.

ارائه مشاوره برای متقاضیان در هلدینگ حقوقی رادیو وکالت به صورت رایگان انجام میشود

با توجه به شرایط اوکراین و ارزش پول این کشور، بهترین موقعیت برای سرمایه گذاری در اوکراین و راه اندازی کسب و کار برای ایرانیان علاقه مند می باشد.

رادیو وکالت تیم تخصصی مشاوره سرمایه گذاری دارد و می تواند در حوزه هایی که  در اوکراین سود ده می باشد  به متقاضیان سرمایه گذاری و راه اندازی کسب و کار، مشاوره تخصصی ارائه دهد.

برای اطلاعات بیشتر و دریافت وقت مشاوره می توانیدبا تلفن های دفتر ایران تماس بگیرید

88705123

88106119

 

کتاب لانه زنبور

کتاب لانه زنبور

از سری کتاب‌های جک ریچر

لانه زنبور,

از سری کتاب‌های جک ریچر,

اگر از کابران وبگاه کاواک باشید حتماً متوجه شده‌اید که این وبگاه در بخش معرفی کتاب همواره جدیدترین و بهترین کتاب‌های ایران و جهان را عرضه می‌نماید، اگر به کتاب خاصی علاقه‌مندید می‌توانید کتاب موردعلاقه خود را در وبگاه کاواک بیابید، ما همچنان سعی نموده‌ایم تا جدیدترین کتاب‌های منتشرشده را در بخش تازه‌های نشر معرفی کنیم تا با پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان آشنا شوید و تهیه نمایید. یکی از این کتاب‌های جذاب و خواندنی، مجموعه کتاب‌های جک ریچر نوشته لی چایلد می‌باشد، این مجموعه شامل پانزده جلد کتاب در موضوع معمایی و جنایی است که لی چایلد بسیار هنرمندانه و با طبعی پلیسی به نوشتن این رمان‌ها پرداخته است. زمانی که اولین کتاب از این مجموعه را مطالعه کنید آن‌چنان شیفته‌ی داستان‌های جنایی آن می‌شوید که هیجانش باعث می‌شود باقی کتاب‌ها را دنبال کنید. جلد پانزدهم این کتاب که به‌تازگی منتشر شده است لانه زنبور می‌باشد.

مجموعه‌ی جک ریچر یک مجموعه‌ی رمان در ژانر تریلر می‌باشد که یکی از پرفروش‌ترین‌های این ژانر در سال‌های اخیر در آمریکا بوده است و تاکنون به بسیاری از زبان‌های دنیا ترجمه گردیده، محور اصلی داستان درباره‌ی شخصیت یک افسر سابق ارتش آمریکا به نام جک ریچر است، جک ریچر با ??? سانتیمتر قد و ??? کیلو وزن، موهای بلوند و چشمان آبی، عادت‌ها و سبک زندگی عجیبی دارد. تنها دارایی او یک مسواک تاشو است و در گمنامی و انزوا زندگی می‌کند. او بعد از سیزده سال خدمت در ارتش تصمیم می‌گیرد از ارتش خارج شود، زیرا می‌خواهد زندگی جدیدی داشته باشد به همین خاطر به سفر و ماجراجویی روی می‌آورد. جک ریچر زندگی سرشار از حادثه را دوست دارد و به ماجراجویی می‌پردازد زیرا به‌واسطه خدمت در ارتش و با تکیه‌ بر مهارت‌های پلیسی اتفاقاتی را پشت سر می‌گذارد و از خطرات جان سالم به درمی‌برد، متن کتاب درباره چگونگی مواجهه جک ریچر با این اتفاقات می‌باشد که برای خوانندگان بسیار جذاب است.

این مجموعه پانزده‌جلدی شامل کتاب‌های «قتلگاه تا پای مرگ، قلاب، آخرین مهمان، اکو در آتش، سوءقصد، وسوسه‌ی انتقام، دشمن یک شلیک، راه سخت، بدشانسی و دردسر، غریبه‌ای در شهر، دوازده نشانه,?? ساعت، لانه زنبور» است.

در گزیده‌ای از کتاب می‌خوانیم:

«جک ریچر قصد دارد برای ملاقات با سوزان ترنر فرمانده‌ی جدید واحد ویژه‌ی صد و دهم به ویرجینیا برود، ولی در توقفگاهش در بخشی زراعی در نبراسکا اتفاقات مرگباری در جریان است. دانکن‌ها، خانواده‌ای که با قدرت اقتصادی خود و ایجاد رعب و وحشت سراسر آن بخش را تحت تسلط خود درآورده‌اند، مشغول یک سری معاملات پنهانی و در انتظار رسیدن یک محموله هستند که ریچر با ورودش به آنجا موانعی سر راهشان به وجود می‌آورد. آن‌ها با کمک تعدادی از مشتری‌های خارجی خطرناکشان می‌خواهند از شر ریچر خلاص شوند، چرا که او نه‌ تنها روند معامله‌شان را مختل کرده بلکه در حال پرده‌برداری از راز پرونده‌ای قدیمی و حل‌نشده مربوط به ناپدید شدن دختربچه‌ای هشت‌ساله است.»

درباره لی چایلد

جیم گرانت با نام مستعار لی چایلد در سال ???? در کشور انگلستان به دنیا آمد، این نویسنده‌ی انگلیسی به‌واسطه مجموعه رمان‌های جنایی جک ریچر به نویسنده‌ای مشهور و شناخته‌شده تبدیل شد، اولین کتاب از این مجموعه به نام قتلگاه در سال ???? برنده جایزه آنتونی برای بهترین رمان اول شد.

جیم گرانت بعد از تحصیل در رشته حقوق به کار در تلویزیون منچستر مشغول شد، زمانی که چهل سال داشت به دلیل تعدیل نیرو از کار اخراج شد؛ اما او از این فرصت به‌خوبی استفاده کرد و نوشتن رمان قتلگاه از سری کتاب‌های مجموعه جک ریچر را شروع کرد. او علاقه زیادی به کتاب‌های ادبی داشت و همین علاقه سبب گشت تا استعداد نهان او در نویسندگی آشکار شود و یکی از بهترین مجموعه کتاب‌های جنایی را بنویسد که در حال حاضر در اکثر کشورهای جهان ترجمه‌شده است. کتاب‌های جک ریچر با استقبال کم‌نظیر مخاطبان ادبیات جنایی مواجه گردید و یکی پس از دیگری روانه بازار شد.

لانه زنبور نوشته‌ی لی چایلد توسط محمد عباس‌آبادی ترجمه‌ شده است. محمد عباس‌آبادی سعی نموده به‌خوبی این کتاب‌ها را ترجمه کند تا خواننده در حین خواندن متوجه هیجان داستان شود، علاقه‌مندان به کتاب‌های جنایی می‌توانند جدیدترین جلد این مجموعه، لانه زنبور را که نشر کتابسرای تندیس منتشر نموده بر روی وبگاه کاواک به قیمت ??,??? تومان به‌صورت اینترنتی خریداری نمایند.