فروش فایل3

فروشگاه فایل3

فروش فایل3

فروشگاه فایل3

با حفاظ ضد سرقت آکاردئونی آشنا شوید!

با حفاظ ضد سرقت آکاردئونی  آشنا شوید!

امروزه انواع مختلفی از درب ها در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

درب آکاردئونی اما به نوعی برای حفاظت از درب های ساختمانی و همچنین آپارتمانی مورد استفاده است. شما میتوانید همچنین در انباری ها و مغازه ها از این نوع درب ها استفاده کنید تا میزان حفاظت را افزایش دهید. به طور کلی می توان گفت که این نوع درب ها از تسمه های فلزی تشکیل شده اند که به وسیله یک سری پیم های فلزی به همدیگر متصل خواهند شد و در یک قاب فلزی قرار می گیرند که آن ها را به صورت ریلی حرکت می دهد

انواع حفاظ ضد سرقت آکاردئونی

آشنایی با حفاظ ضد سرقت آکاردئونی

اگر شما هم میخواهید از این نوع درب ها استفاده کنید بهترین راه این است که تماما با آن ها آشنا شوید. درب های آکاردئونی در واقع کمترین میزان فضا را از راه پله شما اشغال خواهند کرد و به همین دلیل هم گفته می شود که برای عبور و مرور مزاحمتی نخواهند داشت. شما میتوانید انواع مختلفی از این درب ها را مورد استفاده قرار دهید که البته متداول ترین نوع آن ها درب های آکاردئونی سه لوزی و یا سه گل هستند که معمولا امنیت خانه شما را تا 90 درصد تضمین می کنند و به همین علت هم استفاده از آن ها نسبت به سایرین رایج تر است. امروزه در بیشتر مکان ها برای اینکه بتوانید امنیت را ایجاد کنید نیازمند نرده هستید و در این بین می توان گفت که برای درب ها مورد استفاده ترین نوع نرده ها همین درب های آکاردئونی هستند. بیشتر افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند برای درب ها قفل هایی را نیز در نظر میگیرند که شما میتوانید با تعداد حلقه های بیشتر از آن ها استفاده کنید.

شرایط حفاظ ضد سرقت آکاردئونی  استاندارد چیست؟

این نوع درب ها هم مانند تمامی مصالح و بخش های دیگری که در یک ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد باید شرایط بسیاری را داشته باشد که شما بتوانید در نهایت امنیت آن ها را تا حد زیادی حفظ کنید. از جمله این شرایط می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

نصب حفاظ ضد سرقت آکاردئونی

·        مقاطع کناری در این نوع درب ها دارای ابعاد خاصی هستند که از جمله آنها میتوان به ابعاد 30 در 50 اشاره کرد.

·        ابعاد ریلی نیز باید به صورت 50 در 50 باشند.

·        شما باید از تسمه هایی استفاده کنید که مقطعی برابر با 20 در 5 دارند.

کاربرد حفاظ ضد سرقت آکاردئونی  چیست؟

حفاظ ضد سرقت  آکاردئونی  اما نسبت به سایر درب ها استفاده های فراوانی دارد که از جمله آنها میتوان به بالا بردن میزان امنیت در ساختمان های چند واحده اشاره کرد. اگر شما از این نوع درها در ساختمان های مسکونی و یا تجاری هم استفاده کنید هیچ مشکلی نخواهد شد. شما همچنین میتوانید از این نوع درب ها در قفل های خارجی مانند محوطه های پارکینگ و ... استفاده کنید.

قفل حفاظ ضد سرقت آکاردئونی

اگر شما از انواعی از قفل ها برای حفاظ ضد سرقت آکاردئونی  خود استفاده کنید ضمن اینکه می توانید استانداردهای مربوط به امنیت را بالا ببرید قادر خواهید بود قفل های آن ها را نیز عوض کنید. دقت داشته باشید که این نوع از قفل ها معمولا به دو صورت وجود دارند، شما باید بدانید که هر دوی این قفل ها باید به صورت همزمان باز و بسته شوند چرا که در غیر این صورت نمی توانید درب اصلی را باز کنید. شما همچنین میتوانید از یک قفل سوم هم در این زمینه بهره مند شوید که البته باید حین ساخت و سفارش این موضوع را به سازنده اعلام کنید تا جای لازم را در نظر داشته باشد. حفاظ ضد سرقت آکاردئونی  در اصطلاح حفاظ هایی دارد که به صورت مشبک هستند و جنس آن ها نیز از آهن است و به عنوان یک حائل امنیتی مورد استفاده قرار می گیرند.

 

حفاظ ضد سرقت آکاردئونی  برای ایجاد امنیت در ساختمان

در انتخاب انواع درب های آکاردئونی باید به نکات بسیاری توجه داشته باشید که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1.     دربی که شما انتخاب میکنید نباید کمتر از سه لوزی باشد. درب های سه لوزی در واقع به امنیت بیشتر خانه و ساختمان شما کمک خواهد کرد.

2.     درب موردنظر شما باید قفل محکم و ایمن داشته باشد.

3.     قسمت ریلی در دربهای شما نباید سخت و سفت باشد و بهترین راه این است که شما از روان کننده استفاده کنید.

4.     پروفیل هایی که برای این نوع از درب ها استفاده می کنید نباید از جنس آهن های ضایعاتی باشد.

5.     زمانی که درب باز و بسته می شود، نباید صداهای بسیاری از خود تولید کند.

  .حفاظ ضد سرقت آکاردئونی  امنیت را در چه حدی تامین می کند؟

درب هایی که بدین صورت تولید می شوند معمولا دارای یک سری استانداردهایی هستند که امنیت را در این زمینه برآورده خواهد کرد. دقت داشته باشید که در این حالت، امکان نصب دو یا چند قفل هم برای این نوع درب ها وجود دارد. زمانی که این درب ها با جوش تحت گاز به هم متصل شوند، امنیت را تا حد بسیاری برآورده خواهند کرد و به همین دلیل هم گفته می شود که این نوع دربهای کاملا ضد سرقت هستند! برای این نوع دربها همچنین طرح های مختلفی وجود دارد که از جمله آنها می توان به دوگل لوزی، سه گل، پروانه ای و همچنین چهارگل اشاره کرد. همانطور که گفته شد، نوع سه گل آن بهترین نوع است و شما میتوانید به آسانی برای تامین امنیت از آنها استفاده کنید.

 

نصب حفاظ ضد سرقت آکاردئونی  و نکات آن

نصب حفاظ ضد سرقت آکاردئونی

در نهایت می توان گفت که نصب درب آکاردئونی  کاری آسان است اما شما نمیتوانید آن را خودتان و بدون مشورت یک متخصص انجام دهید. بهترین کاری که در این زمینه می توانید بکنید این است که از فردی که در این زمینه متخصص است کمک بگیرید و همچنین بهترین نوع این درب ها را برای ساختمان خود انتخاب کنید.

جوش هایی که در این نوع درب ها انجام می شود معمولا جوش تحت گاز دی اکسید کربن است که در صنعت های آهن از باکیفیت ترین هاست. شما میتوانید از فردی که در این زمینه اطلاعات کافی را دارد خرید خود را انجام دهید و ضمن اینکه حفاظ ضد سرقت آکاردئونی  خود را متناسب با ساختمان انتخاب می کنید، هر آنچه بدان نیاز دارید نیز به شما گفته خواهد شد.

برای اطلاع از قیمت حفاظ شاخ گوزنی با ما در تماس باشید.

 

نرده آهنی محافظ پنجره دو جداره و کارایی های آن

نرده آهنی محافظ پنجره دو جداره و کارایی های آن

زمانی که صحبت از حفاظ پنجره  به میان می آید، بدون شک میدانید که منظور همان میله هایی هستند که از جنس فلز یا استیل ساخته می شوند و یک حفاظ را برای پنجره های شیشه ای و قابل شکست شما ایجاد می کنند. اما چرا نرده آهنی محافظ پنجره دو جداره امروزه جز بخش هایی است که نمیتوانید در ساخت خانه و مکان های دیگر از آن صرف نظر کنید؟

کارایی های نرده آهنی محافظ پنجره دو جداره

زمانی که صحبت از نرده آهنی محافظ پنجره دو جداره به میان می آید، عده ای در واقع در این فکر هستند که حفاظی آهنی همانند سلول ها زندان در مقابل شیشه های خانه زیبای آن ها نصب خواهد شد. با توجه به این که در ساختمان های امروزه، امنیت مقوله ای است که حرف اول را می زند، میتوان گفت که نصب نرده آهنی محافظ پنجره دو جداره یکی از مهم ترین بخش هایی است که باید به آن دقت کنید و بعضا می توانید آن ها را روی درها و برخی دیوار ها نیز نصب کنید. زمانی که شما میخواهید یک خانه را اجاره کنید و یا بخرید، باید به امنیت درب ها و پنجره ها توجه زیادی داشته باشید. امنیت یکی از مهم ترین بخش هاییست که برای زندگی در یک ساختمان به داشتن آرامش بیشتر شما کمک خواهد کرد.

نرده آهنی محافظ پنجره دو جداره دوجداره

امروزه اغلب پنجره هایی که در ساخت خانه و یا به طور کل ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند دوجداره هستند. شما میتوانید در خانه خودتان لوازم و وسایل با ارزشی را نگهداری کنید اما آیا میتوانید امنیت آن ها را نیز تضمین کنید؟

زندگی روزمره ایجاب می کند که شما اغلب در خانه حضور نداشته باشید و همین هم باعث می شود که خانه شما ایمن و ضدسرقت نباشد. در این حال اینکه شما بتوانید از یک حفاظ مناسب برای درب ها و پنجره های خود استفاده کنید، علاوه بر اینکه از ورود غیر مجاز افراد جلوگیری می کند، از سقوط ناگهانی افراد و همچنین وسایل در شرایط مختلف نیز جلوگیری خواهد کرد.

زمانی که صحبت از امنیت خانه می شود، نخستین بخشی که در ذهن شما پررنگ خواهد شد نصب نرده آهنی محافظ پنجره دو جداره و درب است. این حفاظ ها در واقع تاثیر بسزایی را در امنیت خانه و ساختمان شما خواهند داشت چرا که میتوانند حین ورودهای غیرمجاز مانند یک سد محکم عمل کنند.

نصب نرده آهنی محافظ پنجره دو جداره

با تمامی حرف هایی که گفته شد، باز هم عده ای تصور می کنند که نصب نرده بالکن تنها برای درب ها و همچنین خانه هایی کاربرد خواهد داشت که قدیمی تر هستند و درب ها و پنجره های امروزی که تمام هوشمند ساخته می شوند دیگر نیازی به این نوع حفاظ ها ندارند. لازم نیست برای شما یادآوری کنیم که هرچقدر هم تکنولوژی رو به پیشرفت باشد راه هایی که برای شکستن آن به وجود خواهد آمد نیز بیشتر خواهد شد. در این حال بهترین کاری که میتوانید انجام دهید این است که این تفکرات را دور بریزید و به دنبال یک حفاظ محکم برای خانه خود باشید. اگر شما منزل یا ویلایی دارید که در آن سکونت نمی کنید، به طور قطع نصب نرده آهنی محافظ پنجره دو جداره می تواند به شما در این زمینه کمک کند و امنیت را برای شما فراهم آورد.

گذاشتن نرده آهنی محافظ پنجره دو جداره چه مزیتی دارد؟

یکی از نکاتی که باید به آن دقت کنید این است که نصب نرده آهنی محافظ پنجره دو جداره علاوه بر اینکه به شما کمک می کند امنیت خانه و ساختمان تان بیشتر شود، باعث افزایش زیبایی نمای ساختمان شما هم خواهد شد. اینطور نیست که تمامی نرده هایی که شما از آنها استفاده می کنید تنها شکل آهنی داشته باشند بلکه میتوانید با استفاده از انواع مختلف نرده آهنی محافظ پنجره دو جداره زیبایی را نیز برای ساختمان خود به ارمغان بیاورید. در این حال، تنها کاری که باید بکنید این است که نمونه های موجود را بررسی کنید.

اگر شما از نرده آهنی محافظ پنجره دو جداره استفاده کنید در واقع از ورود سارقان به محل سکونت خود جلوگیری خواهید کرد و همچنین از قاب و شیشه پنجره خود نیز حفاظت می کند. شاید تصور شما این باشد که محل سکونت و زندگی شما شرایط خاصی دارد که نیاز دارید از پنجره های ضد سرقت استفاده کنید. در این حال نصب نرده آهنی محافظ پنجره دو جداره استیل میتواند به شما در برقراری امنیت محل زندگیتان کمک کند.

انواع نرده آهنی محافظ پنجره دو جداره

پیش از هرچیز باید بدانید که نرده آهنی محافظ پنجره دو جداره هم انواع مختلفی دارد. شما میتوانید از انواعی استفاده کنید که برای ساختمان شما مناسب هستند. معمولا نرده آهنی محافظ پنجره دو جداره در جنس ها و همچنین مدل های مختلفی تولید خواهند شد که در نهایت روی پنجره شما نصب می شوند و شکل آن ها را به کلی تغییر می دهند. انتخاب نوع حفاظ نیز کاملا به سلیقه و همچنین میزان امنیت شما بستگی دارد. البته برخی از حفاظ ها هستند که برای شرایط آب و هوایی خاصی ساخته می شوند و برای مثال می توانند مانع از ورود نور خورشید به داخل ساختمان شما شوند. در این حال بهتر است که با یک متخصص در این زمینه هم مشورت کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

نرده آهنی محافظ پنجره دو جداره آهنی

یکی از انواع حفاظ های پنجره، حفاظ آهنی است که مقاومت بسیار زیادی دارد و در شکل ها و اندازه های مختلفی تولید می شود. این نوع حفاظ ها اما در شرایط آب و هوایی مختلف مانند باران های زیاد ممکن است که رنگ و همچنین ظاهر خود را تغییر دهند. شما به همین دلیل هم نیازمند هستید که مراقبت و توجه همیشگی نسبت به آن ها داشته باشید.

یکی از انواع حفاظ ها که زیبایی خاصی دارد، حفاظ شبه چوبی است. دقت داشته باشید که این نوع حفاظ در مقابل رطوبت و همچنین آتش مقاوم است و اگر شما هم در منطقه ای مرطوب زندگی میکنید میتوانید از این نوع حفاظ ها استفاده کنید. معمولا حفاظ های شبه چوب در مقابل پوسیدگی هم مقاوم هستند اما  نیازمند نظافت های خاص خواهند بود چرا که گرد و غبار را به خود جذب می کنند.شما میتوانید از انواع مختلف نرده آهنی محافظ پنجره دو جداره برای حفظ امنیت محل زندگی خود استفاده کنید. البته دقت داشته باشید که در این زمینه از فروشگاه های معتبر خرید کنید و خدمات پس از فروش را نیز دریافت کنید.

برای اطلاع از قیمت 09123649705 حفاظ پنجره ساختمان

برای اطلاع از قیمت 09123649705 حفاظ پنجره متحرک 

 

 

 

برندگان جایزه ادبی پولیتزر بخش هشتم

برندگان جایزه ادبی پولیتزر بخش هشتم

از ابتدا تا امروز

دفترچه خاطرات سنگی | کارول شیلدز | مترجم: مهری شرفی | انتشارات روشنگران

خانواده استون از دیرباز در کار سنگ بوده اند. گویی سنگ بخشی از هویت و نشان تبار آنان است. دفترچه خاطرات سنگی، اشاره ای معنی دار و کمی هم زیرکانه به همین نشان و شغل خانوادگی است.

مارتین درسلر (داستان یک خیال پرداز آمریکایی) | استیون میل هاوزر | مترجم: سیروس قهرمانی | انتشارات مروارید

این کتاب شرح سفر اکتشافی و سحرانگیز مارتین نوجوان است که با کار در مغازه‌‌ی سیگارفروشی پدر آغاز می‌شود و به ساختن و مدیریت هتلی غول‌آسا می‌انجامد. جهان مارتین درسلر سرشار از شوق زندگی و رمز و راز است. او همراه با دو زن، یکی واقعی و پرجنب‌وجوش و دیگری اثیری و بی‌تفاوت، موفق می‌شود آرزوهای قلبی‌اش را برآورده کند. آرزوهایی که دست‌آخر در آن‌ها مرز بین واقعیت و خیال‌پردازی، بلندپروازی و جنون مخدوش می‌شود.

زندگی بی‌دغدغه آمریکایی | فیلیپ راث | مترجم: سالومه خدابخشی | انتشارات ماهابه

همزمان با پایان پریشان و ناآرام عصری که با عنوان «قرن آمریکا» شناخته می‌شد، فیلیپ راث، رمانی با عظمتی بی‌حدوحصر به مخاطبان عرضه می‌کند که مرثیه‌ای برای همه‌ی وعده‌ووعیدها در دستیابی به موفقیت، نظم اجتماعی و سعادت و کامروایی در سده‌ی جاری است. شخصیت اصلی راث در رمان زندگی بی‌دغدغه آمریکایی، ورزشکاری افسانه ای در دبیرستان نیوآرک به نام سویید لووف است. کسی که در سال های پررونق پس از جنگ بزرگ می‌شود و با دختر شایسته‌ی ایالت نیوجرسی ازدواج می‌کند، کارخانه‌ی دستکش‌سازی پدرش را به ارث می‌برد و به خانه‌ای سنگی در روستای اولد ریمورک نقل مکان می‌کند. اما یک روز در سال ????، رویای آمریکایی دل‌نشین سویید، او را ترک می‌گوید…

فروشگاه آنلاین کتاب کاواک