فروش فایل3

فروشگاه فایل3

فروش فایل3

فروشگاه فایل3

پاورپوینت بررسی نقش رنگ ها در دکوراسیون داخلی

مرکز دانلود فایل نگارا | پاورپوینت بررسی نقش رنگ ها در دکوراسیون داخلی

RSS feed.

  • مرکز دانلود فایل نگارا | پاورپوینت بررسی نقش رنگ ها در دکوراسیون داخلی

    مشخصات فایل:

    عنوان: پاورپوینت بررسی نقش رنگ ها در دکوراسیون داخلی

    تعداد اسلاید: 60 اسلاید

    قالب بندی: پاورپوینت

     

    فهرست مطالب:

     قدرت رنگ در دکوراسیون

    رنگ سبز در فضا

    رنگ سبز در خانه

    سبز در هارمونی 

    رنگ آبی در فضا

    کاربرد آبی در خانه

    آبی در هارمونی 

    رنگ صورتی در فضا

    استفاده از صورتی در خانه

    رنگ قرمز در فضا

    رنگ قرمز در خانه

    رنگ قرمز در هارمونی

    رنگ قهوه ای در فضا

    قهوه ای در خانه

    قهوه ای در هارمونی 

    رنگ نارنجی در فضا

    نارنجی در خانه 

    نارنجی در هارمونی

    رنگ زرد در فضا

    استفاده از رنگ زرد در دکوراسیون و خانه

    رنگ زرد در هارمونی

     

     قسمتی از متن پاورپوینت:

    رنگها دارای نیروی خاصی هستند و هر یک از طیفها یک احساس عمیق را در محیط القا میکنند. برای مثال تصور کنید که در یک اتاق به رنگ زرد کرهای هستید در این صورت به راحتی میتوانید اشعههای نورانی و روشن را که به سمت شما  میآیند ببینید و احساس کنید. مشغول گرفتن حمام آفتاب هستید و یا  در یک اتاق آبی قرار گرفته اید، مطمئناً آرامشی که به شما القا میشود غیر قابل وصف است. رنگ تنها آن چیزی نیست که به چشم خود میبینید در حقیقت رنگ به شما میگوید که از نظر روحی و جسمی در چه سطحی به سر میبرید. این قدرت نهفته رنگهاست

    رنگ ها عمیقا بر حالات، روحیه، رفتار و روربط عمومی و اجتماعی تاثیر میگذارند و سبب میشوند شما شدیدا احساس اعتماد به نفس و یا احساس نشاط و سرزندگی کنید و همچنین این امکان وجود دارد که احساس کسلی و بی حوصلگی را به شما القا کنند.

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

پروپوزال ارائه مکانیزمی برای ارزیابی عملکرد HSE پیمانکاران

مرکز دانلود فایل نگارا | پروپوزال ارائه مکانیزمی برای ارزیابی عملکرد HSE پیمانکاران

RSS feed.

  • مرکز دانلود فایل نگارا | پروپوزال ارائه مکانیزمی برای ارزیابی عملکرد HSE پیمانکاران

    دانلود پروپوزال پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی صنایع مدیریت سیستم و بهره­ وری

    چکیده:
         دستیابی به معیارها و مولفه‌های ارزیابی عملکرد پیمانکاران در حوزه HSE یکی از مهمترین دغدغه‌های سازمان‌های پیشرو است که منجر به کاهش هزینه‌های مستقیم و غیر مستقیم سازمان می‌گردد. در این تحقیق سعی شده تا با شناخت شاخصه‌هایی برای ارزیابی عملکرد پیمانکاران فعال در حوزه‌های عمرانی- شهری از دیدگاه بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE)، مدلی ارائه گردد تا به کمک آن بتوان پیمانکاران را با یک سنگ محک ارزیابی و رتبه‌بندی نمود. این تحقیق به دنبال آن است تا به سازمان‌های پیشرو که موضوعاتی همچون بهداشت، ایمنی و محیط‌زیست (HSE) را جزء اولویت‌های کاری خود در پروژه‌ها برمی‌شمارند، این پیام را برساند تا با شناخت شاخصه‌های مناسب در حوزه HSE و ارزیابی مناسب پیمانکاران خود نه تنها می‌توانند در کاهش هزینه‌های مشهود و غیر مشهود ناشی از عدم رعایت اصول HSE در فعالیت‌های برون‌سپاری شده به غیر، اقدامی اثربخش و کارا انجام دهند بلکه معیاری مناسب برای انتخاب‌های آتی پیمانکاران به دست خواهد آورد.

    این تحقیق از لحاظ نوع هدف، کاربردی و از لحاظ نوع روش توصیفی- کیفی است. ابزارهای این تحقیق در بخش جمع ‏آوری اطلاعات جهت تعیین ویژگی‏های مدل ارزیابی، نظرسنجی (از طریق انجام مصاحبه‏ های آزاد با خبرگان) و مطالعات میدانی است. برای تحلیل اطلاعات از روش امتیازدهی (توسط خبرگان) و جهت تست مدل از مطالعه موردی استفاده شده است. در ابتدای تحقیق، به وسیله پرسشنامه‌های بازی که در اختیار خبرگان در حوزه‌ HSE قرار می‌گیرد و همچنین با انجام مطالعات کتابخانه‌ای، ویژگی‌های یک مدل مناسب برای ازریابی عملکرد HSE پیمانکاران در پروژه‌های عمرانی شهری شناسایی می‌گردد. پس از اعتبارسنجی نتایج اولیه به دست آمده، با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (AHP)، به این شاخص‌های به دست آمده با توجه به درجه اهمیت‌شان وزن اختصاص می‌یابد. شاخص‌های شناسایی شده و اوزان اختصاص یافته با استفاده از پرسشنامه‌هایی که در اختیار خبرگان قرار خواهد گرفت، اعتبارشان سنجیده می‌گردد. در پایان نیز ساختار طراحی شده را برای گروهی از پیمانکاران سازمان مهندسی و عمران شهر تهران اجرایی می‌نماییم تا روایی مدل طراحی شده مورد ارزیابی قرار گیرد. 
     

    مقدمه: 
    دستیابی به معیارها و مولفه‌های ارزیابی عملکرد پیمانکاران در حوزه HSE یکی از مهمترین دغدغه‌های سازمان‌های پیشرو است که منجر به کاهش هزینه‌های مستقیم و غیرمستقیم سازمان می‌گردد. از آنجا که فعالیت پیمانکاران در محیط‌های پروژه رافع مسئولیت کارفرما نمی‌گردد، سازمان موظف است کنترل‌های شایسته و مناسبی از نظر HSE در سطح فعالیت‌های پروژه به اجرا رساند. از طرف دیگر بروز حوادث در سطح پروژه نه تنها فعالیت پیمانکار آسیب دیده را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد، بلکه می‌تواند تاثیر نامطلوبی بر روند فعالیت‌‌های سایر پیمانکاران، افراد سازمان و سایر طرف‌های ذینفع ایجاد نماید. عدم رعایت ملاحظات HSE، به خصوص در کشورهای در حال توسعه، همه ساله حوادث جانی، مالی و زیست‌محیطی فراوان برای این کشورها به ارمغان می‌آورد. از طرف دیگر ارزیابی عملکرد HSE پیمانکاران، می‌تواند معیار مناسبی برای کارنامه عملکرد پیمانکار در انتخاب‌های آتی ایشان باشد، به شرط آنکه کلیه پیمانکاران با یک سنجه ارزیابی شوند.  (بشیری نسب, 1387)

    ارزیابی عملکرد HSE  یکی از موضوعات بسیار مهم در انتخاب پیمانکاران در پروژه‌های عمرانی است که هرچند به صورت مجزا در حوزه‏های مختلف فعالیت‏هایی مرتبط با آن انجام شده اما تا کنون در کشور مطالعات چندانی در مورد مدلهای جامع ارزیابی عملکرد HSE در پروژه‌های عمرانی صورت نگرفته است؛ این موضوع از سه جنبه قابل تامل است:

    1. کم توجهی به موضوع ارزیابی عملکرد و شاخص‌های HSE در مدلهای ارزیابی عملکرد 

    2. نبود تعامل مناسب بین متخصصین و ناظران پروژه‌ها و متخصصین HSE

    3. جدید بودن موضوعات بهداشت، ایمنی و محیط زیست در صنایع ساخت و ساز که خود نیازمند زمان بیشتر برای انجام مطالعاتی نظیر ارزیابی عملکرد HSE سازمان و پیمانکاران در پروژه‌های عمرانی می‏باشد.

    از این رو تحقیق حاضر با هدف شناسایی و تعیین ویژگی‏ها و معیارهای ارزیابی عملکرد HSE  و ارائه مدلی به این منظور در پروژه‌های عمرانی تعریف شده است.

    فصل بندی:
    در فصل اول این تحقیق کلیات طرح از جمله موضوع تحقیق، تبیین اهداف و ضرورت تحقیق، سئوالات تحقیق، سوابق و نیز واژگان و مفاهیم آن شرح داده شد. طبق توضیحات فصل اول هدف این تحقیق مبنایی جهت ارائه مدل مناسبی برای ارزیابی عملکرد پیمانکاران در حوزه HSE در پروژه‌های عمرانی قرار گرفت. 

    در فصل دوم، ابتدا به مرور ادبیات ارزیابی عملکرد پیمانکاران پرداخته شد و سپس سیستم مدیریت HSE معرفی گردید و در نهایت به شاخصه‌های اجرای فعالیت‌های منطبق با خواسته‌های HSE اشاره گردید.

    فصل سوم به بیان روش تحقیق اختصاص داده شد. تحقیق حاضر از نوع توصیفی-کیفی بوده و مدل تحقیق بر اساس تهیه شناسایی شاخصه‌های ارزیابی عملکرد HSE پیمانکاران و تدوین یک ساختار مناسب به منظور ارزیابی عملکرد پیمانکاران در حوزه HSE از طریق مصاحبه آزاد با گروهی از خبرگان HSE و نیز انجام مطالعه در زمینه ارزیابی عملکرد HSE پیمانکاران پیشنهاد گردید. سنجش میزان اعتبار مدل نیز با استفاده از یک فرم امتیازدهی صورت گرفت.

    در فصل چهارم به تجزیه و تحلیل داده‌های حاصل از تحقیق پرداخته شده است. با استفاده از جمع‏بندی نتایج حاصل از فرم‏های امتیاز دهی مشخص گردید که مدل ارائه شده از نظر شرکت کنندگان در امتیازدهی توانسته است معیارهای شناسایی شده را با وضعیت موجود منطبق نماید. 

    در فصل پنجم ابتدا به نتیجه ‏گیری از نتایج تجزیه و تحلیل‌های فصل قبل پرداخته شده و سپس راهکارهایی به منظور بهبود وضعیت ایمنی، بهداشت و محیط زیست پیمانکاران در پروژه‌های عمرانی پیشنهاد می‏گردد. در پایان نیز پیشنهاداتی برای تحقیقات آتی به منظور توسعه ساختار ارزیابی عملکرد HSE پیمانکاران و نیز پیشنهادات اجرایی برای مدیران ارائه می‌شود. 

    فهرست مطالب                                                                                      
    چکیده    1
    مقدمه    2
    فصل اول : کلیات    4
        1-1) مقدمه    5
        1-2) بیان مسأله    5
        1-3) اهمیت و ضرورت تحقیق    6
        1-4) متدولوژی انجام کار    7
        1-5) سوالات تحقیق    9
        1-6) نمونه و جامعه آماری تحقیق    9
        1-7) سوابق تحقیق    10
        1-8) تعریف مفاهیم و واژگان اختصاصی تحقیق    12

    3-2) روش تحقیق    
    3-3) نمونه و جامعه آماری    
    3-4) روش جمع‌آوری داده‌ها    
    3-5) ارائه مدل    
        3-5-1) تعیین شاخص‌ها و وزن‌دهی آنها    
        3-5-2) بررسی اعتبار معیارها و اوزان مربوط به آنها    
        3-5-3) انتخاب پیمانکار برتر در حوزه HSE از طریق فرآیند تحلیل سلسله مراتبی    
    3-6) جمع‌بندی فصل    

    فهرست منابع فارسی    
    فهرست منابع لاتین    
    سایت های اطلاع رسانی    
    چکیده انگلیسی    
        

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

دانلود فایل بزرگ ترین مرد های اقتصادی

مرکز دانلود فایل نگارا | دانلود فایل بزرگ ترین مرد های اقتصادی

RSS feed.

  • مرکز دانلود فایل نگارا | دانلود فایل بزرگ ترین مرد های اقتصادی

    دانلود فایل بزرگ ترین مرد های اقتصادی


    دانلود فایل بزرگ ترین مرد های اقتصادیدسته:
    مدیریت

    بازدید: 1 بار
    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: 136 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 128

    اقتصاد
    استیو جابز
    دونالد ترامپ

    قیمت فایل فقط 11,800 تومان

    خرید

    Akio Morita

    بنیانگذار sony

    Barry Diller

    نابغه رسانه‌ها

    Carlos Ghosn

    مدیر کمپانی نیسان ژاپن و رنوی
    فرانسه

    Charles Wang – مدیر کمپانی «Comput«charles
    wang»

    Donald Trump

    سلطان آسمان‌خراش‌ها

    »Ernesto Bertarelli – مرد سال
    کشورسویس

    George Eastman بنیانگذار Kodak

    Jeff Bezos

    بنیانگذار Amazon

    Kirk kerkorian

    پدر هتل داران جهان

    Li ka –Shing

    بزرگترین و ثروتمندترین کار آفرین چین و هنگ
    کنگ

    Lorenzo Zombrano

    سومین تولیدکننده سیمان در جهان

    Martha Stewart

    سلطان خانه‌داری جهان

    Michael Bloomberg

    شهردار میلیاردر

    Robert Kuok

    سلطان شکر

    Steve Jobs

    کارآفرین بزرگ صنعت کامپیوتر

    Ted Turner

    خالق CNN

    Timothy Berners lee

    خالق www

    استیون کین، استیوارت رزمن، جان
    فرس

    سایت بازی www.gamesville.com

    کارآفرینان موفق ایرانی در زمینه تکنولوژی (صنایع)
    و خدمات

    خلاصه زندگی و داستان موفقیت

    آقای اخوان [ انواع بستنی،شیر، کره، پنیر، عسل و
    … ]

    محصولات/خدمات: انواع بستنی،شیر، کره، پنیر، عسل
    و…

    موضوع کارآفرینی: انواع بستنی،شیر، کره، پنیر، عسل
    و …

    شرکت:تولیدی پاک

    خلاصه زندگی و داستان موفقیت

    آقای اشراقی [ نوآوری و تجهیزات پزشکی
    ]

    محصولات/خدمات: صندلی ماساژور

    شرکت(تولیدی/خدماتی): شرکت آبرون

    موضوع کارآفرینی: نوآوری و تجهیزات
    پزشکی

    آمانسیو اورتگا

    کفش و لباس “ZARA”

    برنارد آرنو

    ثروتمند‌ترین مرد فرانسوی

    پل گالوین

    تولید تلویزیون، گرامافون و رادیو

    پی یر امیدیار

    سرگذشت سایت eBay

    تاد ماگرن

    سایت فروش ابزار

    تام و اتسون

    کمک به گسترش «آی بی ام»

    جک ولش

    مدیر قدرتمند جنرال الکتریک

    جیمز کیمزی

    شرکت AOL

    چاک ماس

    بازی های باورنکردنی

    دیوید فیلو و جری یانگ

    سایت Yahoo

    ردکوم

    میلیاردر خبرساز

    ریچارد لستر ، سالی لستر

    سایت سوار
    کاری www.horsenet.com

    عظیم پرمجی – بیل گیتس هندی

    تولید روغن های هیدروژنی آشپزی

    کری پکر

    ثروتمند‌ترین استرالیایی

    گاستاویوس سوئیفت

    کاهش شیوه های هزینه عملیات

    گسدی برلز

    یک دختر پروانه فرش 13 ساله

    مایکل دل

    کارآفرین صنعت کامپیوترهای خانگی

    شرکت آلومینیوم ویکسلبرگ

    محمد الفاید – مدیر Harrods

    بزرگترین فروشگاه انگلستان

    Akio Morita

    بنیانگذار sony    

        «Akio Morita» در 26 ژانویه سال
    1921 در «Nagoya» کشور ژاپن متولد شد. او که در رشته فیزیک تحصیل
    می کرد، با آغاز جنگ جهانی دوم به خدمت ارتش ژاپن درآمد و در
    ناوگان دریایی ارتش به کار مشغول شد.

    در هفتم ماه مه سال 1946 «Marito» به همراه یکی از
    همرزمانش در جنگ با نام «Masaru Ibuka» یک شرکت تعمیر رادیوهای
    دست دوم تحت عنوان «Tokyo Tsushin kogyo» بنا کردند. در آن زمان
    «Morita» 25 سال و «Ibuka» 38 سال داشت و هر دو با سرمایه اولیه
    190 هزار ین ژاپن شرکت را با 20 کارمند اداره می
    کردند.

    در سال 1949 شرکت اولین نوارهای مغناطیسی خود را
    روانه بازار کرد و در سال 1950 توانست اولین ضبط صوت های ژاپنی را
    تولید نماید. در سال 1957 نیز اولین رادیوهای جیبی توسط این
    کمپانی تولید و به بازار عرضه گردید. یکسال بعد زمانی که شرکت
    کوچک سابق حال به یک کمپانی نسبتا صاحب نام تبدیل شد، تصمیم به
    تغییر عنوان آن به «Sony» گرفته شد . در سال 1960 کمپانی Sony
    اولین تلویزیون های ترانزیستوری را ابداع نمود و بعد به طور
    گسترده روانه بازار نمود. در سال 1965 نیز اولین دوربین
    فیلمبرداری خانگی توسط این کمپانی ساخته و به بازار عرضه شد. پس
    از آن محصولات مهم Sony عبارت بودند از «Walkman» تلویزیون های
    «Trinitron» مایکرو دیسکت های کامپیوتر و سرانجام از «Sony
    Playstation» که هر یک شهرت فراوانی را به سوی این امپراطوری عظیم
    روانه ساخت. با گسترده تر شدن فعالیت کمپانی در عرصه الکترونیک و
    افزایش حجم تقاضا از سراسر دنیا شعبات متعددی در سراسر این کره
    خاکی بنا شد. در کشور آمریکا این شعبه در سال 1970 کار خود را با
    ریاست شخص «Morita» آغاز نمود و اینگونه شد که «Sony» به عنوان
    اولین شرکت ژاپنی در بورس نیویورک حضور یافت. دو سال بعد یعنی در
    سال 1972 مجددا Sony اولین کمپانی بود که یک کارخانه آمریکایی
    دایر می کرد.

    البته روند کاری «Morita» و قلمرو تحت فرمانش همیشه
    با خط سیر صعودی همراه نبوده است. شکست Sony در رقابت با کمپانی
    Matsushita در عرضه و تولید نوارهای VHS و همچنین خرید ناموفق 4/3
    میلیارد دلاری این شرکت که قصد داشت با در اختیار گرفتن کمپانی
    فیلم سازی «Columbia Pictures» حضور قطعی در هالیوود داشته باشد،
    از جمله روزگار تخلی به شمار می روند

    که در دوره ای مشکلات عدیده ای برای پادشاهی Sony
    پدید آورده بودند. اما به هر حال sonyهمواره حرف اول را در بازار
    الکترونیک می زده و می زند.

    در رابطه زندگی شخصی «Morita» نکات جالبی وجودارد .
    او در مدت زندگانی اش دوستان پرنفوذ بسیاری در سراسر دنیا علاوه
    بر کشور ژاپن داشت که نخست وزیر پیشین ژاپن و همچنین «Kissinger»
    رئیس جمهور دهه های سابق ایالات متحده از جمله این افراد به شمار
    می روند.

    در اواخر دهه 1990 ثروت او که بیش از 3/1 میلیارد
    دلار تخمین زده می شد سبب گشت تا مجله اقتصادی «Forbes» نام
    «Morita» را در لیست ثروتمندترین های دنیا قرار دهد. همچنین او
    تنها غیر آمریکایی بود که مجله «Time» به عنوان بزرگترین و موفق
    ترین مدیران و بازرگانان در لیست خود جای داد. او همچنین به سبب
    سیاست های اقتصادی و مهارت های مدیریتی که از خود به نمایش گذارد،
    از سوی مجامع علمی مختلف ژاپن ، انگلستان و ایالات متحده نشان
    یادبود و لیاقت دریافت کرد.

    دیگر اینکه به سبب مشغله فراوان کاری در دوران
    جوانی «Morita» پس از سن 50 سالگی تازه به یادگیری ورزش های اسکی،
    تنیس و همچنین غواصی روی آورد که این امر در نوع خود بی نظیر است.
    اشتغال یکباره او به این ورزش ها موجب گردید تا در سال 1993
    هنگامی که مشغول بازی تنیس بود، دچار حمله قلبی شود و مابقی عمر
    را بر روی صندلی چرخ دار سپری نماید. یکسال بعد یعنی در سال 1994
    از سمت خود در کمپانیSony استعفا داد و «Norio Ohga» را جانشین
    خود ساخت.

    سرانجام « Akio Morita» در سوم اکتبر 1999 در سن 78
    سالگی بر اثر بیماری ذات الریه جان سپرد و تمامی اموال و دارایی
    خود را برای همسر و دو پسر و تنها دخترش به ارث
    گذاشت.

    هم اکنون امپراطوری عظیم Sony با فروش سالانه بیش
    از 33 میلیارد دلار، در جایگاه قدرتمندترین بازار صوتی تصویری
    قرار
    دارد.       

    Barry Diller

    نابغه رسانه‌ها
           

        با بیش از 40 سال سابقه کاری،
    «Barry Diller» از معدود مدیرانی است که در عرصه تلویزیون به سراغ
    هر شبکه‌ای رفته، با ابتکار عمل خود توانسته میزان شهرت و محبوبیت
    آن را به طور شگفت‌آوری افزونی بخشد. اگرچه هیچ‌یک از شبکه‌های
    تلویزیونی را به طور طولانی در اختیار نداشته است اما همان زمان
    اندک کافی بوده تا نبوغ او خودش را آشکار نماید و به بالاترین حد
    کارآیی رسد. حضور او در کمپانی‌های بزرگ رسانه‌ای چون ABC،
    «Paramount» و « Twenieth Century Fox» خود دلالت بر این دارد که
    می‌توان نقش مهمی را در تولید فیلم‌ها و برنامه‌های دیدنی دنیا به
    او بخشید.

    «Barry Diller» در دوم فوریه سال 1942 در
    سانفرانسیسکو دیده به جهان گشود. اولین گام‌های نردبان ترقی‌اش را
    زمانی برداشت که در شرکت «William Morris Agency » در بخش رسیدگی
    به نامه‌های رسیده فعالیت می‌کرد. پس از آن در سال 1966 به شبکه
    «ABC» پیوست و در بخش برنامه‌سازی مشغول به کار شد. تقریباً همان
    جا بود که مدیران ارشد کمپانی پی به نبوغ ذاتی او بردند و تصمیم
    به ارتقای سطح شغلی او گرفتند و از این رو در سال 1969 به عنوان
    معاونت شبکه در امر توسعه فیلم‌ها و برنامه‌های شبکه به کار گرفته
    شد. به ابتکار او بود که شبکه «ABC» از پاییز 1969 برنامه «فیلم
    هفته» را به نمایش گذارد و همین امر سبب شهرت بیش از پیش این شبکه
    گردید.

    در طرحی دیگر «Diller» به جای تمامی فیلم‌های
    بی‌محتوای از پیش ضبط شده تلویزیونی، دستور تهیه فیلم‌های آموزنده
    و یا گاهاً هشداردهنده در مورد جوانان و معضلات اجتماعی را در این
    شبکه صادر کرد که این اقدام نیز کمک بزرگی برای اعتبار این کمپانی
    محسوب می‌شد.

    در سال 1974 پس از درخشش فراوان او در «ABC»، از
    «Diller» برای اداره کمپانی رسانه‌ای «Paramount Pictures» دعوت
    شد و او نیز اجابت کرد. به جرأت می‌توان گفت که پربیننده‌ترین
    فیلم‌های ساخته شده توسط این کمپانی در طول یک دهه فعالیت
    «Diller» به عنوان مدیر آن صورت گرفته است. در سال 1984 «Diller»
    بر اثر اختلافی که با کمپانی ما در این شرکت پیدا کرده بود،
    استعفا داد.

    با بیرون آمدن از «Paramount»، «Diller» حتی برای
    چند ماه هم بیکار نماند. بلافاصله در همان سال پس از خریداری
    کمپانی «Twentieth Century Fox» توسط «Rupert Murdoch»، «Diller»
    توسط این کمپانی در سمت مدیر شبکه به خدمت گرفته شد. شبکه تازه
    تاسیس «Fox» که با برنامه‌های متنوع خود بینندگان بسیاری را به
    سوی خود جذب کرده بود، خود را در محاصره سه رقیب قدرتمند «CBS»،
    «ABC» و «NBC» مشاهده می‌کرد. اما این بار نیز مدیریت «Diller»
    توانست حلقه محاصره را شکسته و نجات «Fox» را سبب گردد؛ او با
    تهیه برنامه‌های مستند ارزان قیمت اما پربیننده که بیشتر به مسایل
    اجتماعی و خصوصاً جوانان توجه داشتند، توانست گام بزرگی جهت
    پیشرفت شبکه «Fox» بردارد.

    «Diller» که هرگز توان ماندن در یک محیط ثابت برای
    مدت طولانی را نداشت، این بار نیز خلاف تصور همگان اقدام به ترک
    «Fox» نمود و پس از آن شبکه «QVC» را خریداری کرد. این شبکه که
    بیشتر به ارایه خدمات و فروش کالا از طریق تلویزیون می‌پرداخت، با
    رهبری «Diller» تغییر شگرفی در خود پدید آورد. در همین راستا در
    سال 1995 او شبکه «IAC» را نیز از آن خود کرد و در آن نه تنها به
    فروش کالاها مشغول شد بلکه اقدام به ارایه خدمات گوناگون از قبیل
    ارز و هتل، بلیط و… نیز نمود و به همین ترتیب با گسترش دامنه
    فعالیتش در زمینه فروش کالا و ارایه خدمات وارد اینترنت شد و
    فعالیت خود را بیش از پیش وسعت بخشید. با آغاز فعالیت اینترنتی،
    «Diller» پس از مدت بسیار کوتاهی خود را در جایگاه رهبری ارایه
    خدمات مسافرتی برای مسافران از طریق اینترنت قرار داد و شهرت خود
    را در این عرصه نیز افزایش داد. در کنار این فعالیت او از ماه مه
    2002 تا مارس 2003 مدیریت «Vivendi Universal Entertainment» را
    نیز برعهده داشت و کمافی‌سابق پس از مدت کوتاهی استعفا
    داد.

    این روزها نیز «Diller» مدیریت شبکه‌های اینترنتی
    «Expedia»، «Hotels.com» و همچنین کمپانی «کوکاکولا» به همراه
    کمپانی «Washington Post» را برعهده دارد.

    علاوه بر اینها او از اعضای هیأت‌مدیره «موزه رادیو
    و تلویزیون»، «کتابخانه عمومی نیویورک»، «Conservation
    International» و نیز «B/WNET» می‌باشد.

    او همچنین در حال حاضر عضویت در انجمن مدیران
    دانشکده سینما و تلویزیون دانشگاه «Southern California»، هیأت
    امنای دانشگاه نیویورک و نیز مدیریت هیأت‌مدیره دانشکده پزشکی
    دانشگاه «UCLA» را نیز دارا می‌باشد.

    فایل ورد 128 صفحه

    قیمت فایل فقط 11,800 تومان

    خرید

    برچسب ها :
    اقتصاد
    ,
    استیو جابز
    ,
    دونالد ترامپ

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

تحقیق حوزه های کاربرد تکنولوژی غشا

مرکز دانلود فایل نگارا | تحقیق حوزه های کاربرد تکنولوژی غشا

RSS feed.

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

پاورپوینت آموزش درس اوّل کتاب مطالعات اجتماعی پایه پنجم ابتدایی

مرکز دانلود فایل نگارا | پاورپوینت آموزش درس اوّل کتاب مطالعات اجتماعی پایه پنجم ابتدایی

RSS feed.

  • مرکز دانلود فایل نگارا | پاورپوینت آموزش درس اوّل کتاب مطالعات اجتماعی پایه پنجم ابتدایی

    پاورپوینت آموزش درس اوّل کتاب مطالعات اجتماعی پایه پنجم ابتدایی


    پاورپوینت آموزش درس اوّل ، کتاب مطالعات اجتماعی پایه پنجم
    ابتدایی (من با دیگران ارتباط برقرار می کنم) ، تشکیل شده از 24
    اسلاید گوناگون، جهت تدریس در کلاس هوشمند توسط معلم کلاس پنجم
    طراحی شده است
    دسته: عمومی

    بازدید: 1 بار
    فرمت فایل: pptx
    حجم فایل: 7952 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 24

    قیمت فایل: 5,500 تومان

    پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

    پرداخت و دانلود

    پاورپوینت آموزش درس اوّل ،
    کتاب مطالعات اجتماعی پایه پنجم ابتدایی
    (
    من با دیگران ارتباط برقرار
    می کنم
    ) ، تشکیل شده از
    24  اسلاید گوناگون، جهت تدریس در کلاس هوشمند
    توسط معلم کلاس پنجم  طراحی شده است.

    تهیه این فایل آموزشی برای مرور درس در منزل
    توسط دانش آموزان و همچنین کسب آمادگی لازم قبل از تدریس برای
    همکاران محترم توصیه می گردد . 

     متن ها و آموزش های ارائه شده در این
    پاورپوینت کاملاً با متن درس 1 کتاب مطالعات اجتماعی کلاس پنجم
    ابتدایی مطابقت دارد.

    دانش آموزان عزیز با مشاهده این محتوای
    آموزشی با مفاهیمی مانند :لزوم ارتباط با دیگران، گفت و گو،
    شنونده ، گوینده ، خوب گوش دادن ، خوب صحبت کردن ، حریم شخصی و
    ارتباط غیر کلامی آشنا می شوند.

    تصاویری از محیط این پاورپوینت
    :

    قیمت فایل: 5,500 تومان

    پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

    پرداخت و دانلود

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید