فروش فایل3

فروشگاه فایل3

فروش فایل3

فروشگاه فایل3

پاورپوینت نظریه های جامعه شناسی آموزش و پرورش

پاورپوینت نظریه های جامعه شناسی آموزش و پرورش

RSS feed.

  • پاورپوینت نظریه های جامعه شناسی آموزش و پرورش
    پاورپوینت نظریه های جامعه شناسی آموزش و پرورشدسته: علوم تربیتی
    بازدید: 49 بار
    فرمت فایل: pptx
    حجم فایل: 557 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 54

    پاورپوینت نظریه های جامعه شناسی آموزش و پرورش شامل 54 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان جامعه شناسی و علوم تربیتی کاربرد دارد

    قیمت فایل فقط 9,800 تومان

    خرید

    پاورپوینت نظریه های جامعه شناسی آموزش و پرورش

    پاورپوینت نظریه های جامعه شناسی آموزش و پرورش شامل 54 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان جامعه شناسی ، علوم تربیتی و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

    تاریخچه جامعه شناختی آموزش و پرورش

    کوشش برای مطالعه آموزش و پرورش به عنوان یک پدیده اجتماعی ، همزمان با گسترش و رواج تفکر علمی و پیدایی جامعه شناسی ، در قرن نوزدهم آغاز شد و با برخورداری از اهمیت روز افزون ادامه یافت. بنابر اصول جامعه شناسی ، علی رغم تفاوت موجود میان فرهنگها ، موجودیت و بقای آنها به واسطه تعاون و همیاری اجتماعی سازمان یافته ، حفظ می شود که نشانگر پاره ای شباهتهای کلی میان فرهنگهاست .

    سیرتحولی و رشد

    جامعه شناسان ، عموما ، معتقدند که نخستین بار ، امیل دورکیم ، جامعه شناس فرانسوی ، در اواخر قرن نوزدهم ، ضرورت رویکرد جامعه شناختی در مطالعه آموزش و پرورش را مطرح ساخت. وی تدریس آموزش و پرورش در دانشگاه سوربن (Sorbonne) را با این مضمون آغاز کرد که آموزش و پرورش را از دیدگاه یک جامعه شناس مورد توجه قرار می دهد، زیرا آموزش و پرورش از لحاظ ماهیت ، منشأ و کارکرد، کاملا امری اجتماعی (Social Fact ) است. در نتیجه ، نظریه آموزش و پرورش بیش از هر علمی ، به جامعه شناسی مربوط می شود .

    " جامعه شناسی آموزش و پرورش امیل دورکیم " –

    آموزش و پرورش فعالیتی است که نسل بالغ ، درباره نسلی که هنوز برای حیات اجتماعی نارس است، به جای می آورد. موضوع این فعالیت عبارت است از برانگیختن و پروردن افکار و معانی و شرایط معنوی و مادی که مقتضای حیات در جامعه سیاسی و محیط خصوصی است که طفل برای زندگانی در آن ، آماده می شود.

    بنابراین ، نقش آموزش و پرورش در جامعه ، آن است که کودکان را که هنوز اجتماعی نشده اند، متناسب با نظام اجتماعی بار آورده و برای سازگاری با محیط خاص اجتماعی شان آنان را به هنجار ، رسوم و عادات مقتضی ، مجهز سازد.

    و ...

    فهرست مطالب

    مقدمه
    انواع سلطه و اقتدار ازنظر وبر
    اقتدار فرمند
    اقتدارسنتی
    اقتدار عقلانی- قانونی
    انواع سازمان اجتماعی از دیدگاه وبر
    انواع آموزش و پرورش برحسب شخصیت ازنظر وبر
    پایان

    عنوان : نظریه های جامعه شناسی آموزش و پرورش

    فرمت : پاورپوینت

    حجم : 560 کیلوبایت

    تعداد صفحات : 54

    پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

    پاورپوینت نظریه های جامعه شناسی آموزش و پرورش

    قیمت فایل فقط 9,800 تومان

    خرید

    برچسب ها : پاورپوینت نظریه های جامعه شناسی آموزش و پرورش , پاورپوینت نظریه های جامعه شناسی آموزش و پرورش , دانلود پاورپوینت نظریه های جامعه شناسی آموزش و پرورش , پاورپوینت رایگان نظریه های جامعه شناسی آموزش و پرورش , دانلود پاورپوینت رایگان نظریه های جامعه شناسی آموزش و پرورش , پاورپوینت جامعه ‌شناسی آموزش و پرورش , دانلود پاورپوینت جامعه ‌شناسی آموزش و پرورش , پاورپوینت تعریف جامعه ‌شناسی آموزش و پرورش , دانلود

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.