فروش فایل3

فروشگاه فایل3

فروش فایل3

فروشگاه فایل3

مبانی نظری بررسی مفهوم خانواده، الگوهای ارتباطی خانواده و الگوهای رفتار والدین

مبانی نظری بررسی مفهوم خانواده، الگوهای ارتباطی خانواده و الگوهای رفتار والدین

RSS feed.

  • مبانی نظری بررسی مفهوم خانواده، الگوهای ارتباطی خانواده و الگوهای رفتار والدین
    مبانی نظری بررسی مفهوم خانواده، الگوهای ارتباطی خانواده و الگوهای رفتار والدیندسته: علوم انسانی
    بازدید: 2 بار
    فرمت فایل: docx
    حجم فایل: 62 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 25

    مبانی نظری
    بررسی مفهوم خانواده، الگوهای ارتباطی خانواده و الگوهای رفتار والدین (فصل دوم تحقیق)

    قیمت فایل فقط 22,000 تومان

    خرید

    مبانی نظری بررسی مفهوم خانواده، الگوهای ارتباطی خانواده و الگوهای رفتار والدین (فصل دوم تحقیق)

    مشخصات این متغیر:

    منابع: دارد

    پژوهش های داخلی و خارجی: دارد

    کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی

    نوع فایل:wordوقابل ویرایش

    مفهوم خانواده

    خانواده چیزی بیش از مجموعه افرادی است که در یک فضای مادی و روانی خاص به سر می برند. خانواده یک نظام اجتماعی و طبیعی است که ویژگی های خاص خود را دارد. این نظام اجتماعی مجموعه ای از قواعد و اصول را ابداع و برای اعضای خود نقش های متنوعی تعیین می کند. علاوه بر این، خانواده از یک ساختار نظامدار قدرت برخوردار است، صورت های پیچیده ای از پیام رسانی های آشکار و نهان را بوجود می آورد، و روش های مذاکره و مسئله گشایی مفصلی را در اختیار دارد که به آن اجازه می دهد تا تکالیف مختلفی را با موفقیت به انجام برساند. رابطه اعضای این خرده فرهنگ رابطه ای عمیق و چند لایه ای است که عمدتا براساس تاریخچه مشترک، ادراکها و فرض های مشترک و درونی شده راجع به جهان، و اهداف مشترک بنا شده است. در نین نظامی، افراد به وسیله علایق و دلبستگی های عاطفی نیرومند، دیرپا، و متقابل به یکدیگر متصل شده اند. ممکن است از شدت و حدت این علایق و دلبستگی ها در طی زمان کاسته شود، لیکن باز هم علایق مزبور در سراسر زندگی خانوادگی به بقای خود ادامه خواهند داد (گلدن برگ و گلدن برگ، 1934؛ ترجمه حسین شاهی برواتی و نقشبندی، 1392).

    بر هیچ کس پوشیده نیست که خانواده مامن آرامش و جایگاه به شکوفا رساندن استعدادهاست. افراد در درون خانواده از هم تاثیر می پذیرند و بر هم تاثیر می گذارند. مسلما شکوفایی افراد خانواده، متاثر از عملکرد درونی خانواده است (جهانگیر، 1391). عملکرد خانواده در اصل اشاره به ویژگی های سیستمی خانواده دارد.

    قیمت فایل فقط 22,000 تومان

    خرید

    برچسب ها : مبانی نظری بررسی مفهوم خانواده، الگوهای ارتباطی خانواده و الگوهای رفتار والدین , بررسی مفهوم خانواده، الگوهای ارتباطی خانواده و الگوهای رفتار والدین , مبانی نظری , پیشینه تحقیق , دانلود مبانی نظری , دانلود پیشینه تحقیق

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

نام محصول:پاورپوینت سیستم بسته بندی ضد عفونی شده

نام محصول:پاورپوینت سیستم بسته بندی ضد عفونی شده

RSS feed.

  • نام محصول:پاورپوینت سیستم بسته بندی ضد عفونی شده

    نام محصول : پاورپوینت سیستم بسته بندی ضد عفونی شده

    دسته : پاورپوینت – powerpoint
    بازدید: 1 بار
    فرمت فایل: ppt
    حجم فایل: 729 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 12

    توضیحات کوتاه:
    کلمه آسپتیک از کلمه یونانی SEPTICOS گرفته شده که معنی آن عدم وجود آنزیم های فاسد کننده است ،به این مفهوم که ماده مورداستفاده در بسته

    توضیحات کامل:

         بسته بندی و درزگیری  :                                                      

    هر سیستم بسته بندی ضد عفونی باید قادر به بسته بندی و درزگیری بسته ها به طور کاملا محکم و نگهداری حالت استریلیزه در مدت بررسی و توزیع باشد .

    انواع فرم های بسته بندی :

    .1جعبه های کارتنی

    .2کیف ها و کیسه ها

    .3فنجان ها و جعبه های دو خانه

    .4بطری ها و انواع شیشه های دهن گشاد

    .5قوطی های فلزی

    .6قوطی های پلاستیکی

    .7قوطی های مخلوط


    تضمین خرید

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

نام محصول:جزوه قواعد فقه 1 ( دانشگاه پیام نور ) + تست

نام محصول:جزوه قواعد فقه 1 ( دانشگاه پیام نور ) + تست

RSS feed.

  • نام محصول:جزوه قواعد فقه 1 ( دانشگاه پیام نور ) + تست

    توضیحات کوتاه:
    دانلود جزوه قواعد فقه 1 در قالب فایل pdf و در حجم 21 صفحه به همراه نکات پرتکرار و نمونه سوالات امتحانی ادوار گذشته دانشگاه پیام نور با پاسخ نامه کلیدی

    توضیحات کامل:
    توضیحات:
    جزوه قواعد فقه 1 (براساس منبع دانشگاه پیام نور )، در قالب فایل pdf و در حجم 21 صفحه به همراه نکات پرتکرار و نمونه سوالات امتحانی ادوار گذشته دانشگاه پیام نور با پاسخ نامه کلیدی ، مناسب برای دانشجویان حقوق با کد رشته 1220293.

    محتویات محصول :
    – درسنامه جامع در قالب فایل pdf و در حجم 21 صفحه
    – نکات پرتکرار در قالب فایل pdf و در حجم 26 صفحه
    – نمونه سوالات امتحانی ادوار گذشته دانشگاه پیام نور:

    نیمسال دوم 96 – 95 با پاسخ نامه کلیدی ( جدید )

    نیمسال اول 96 – 95 با پاسخ نامه کلیدی
    نیمسال دوم 95-94 با پاسخ نامه کلیدی
    نیمسال اول 95-94 با پاسخ نامه کلیدی
    نیمسال دوم 94-93 با پاسخ نامه کلیدی
    نیمسال اول 94-93 با پاسخ نامه کلیدی
    نیمسال دوم 93-92 با پاسخ نامه کلیدی


    تضمین خرید

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

مبانی نظری راهبردهای حل مسأله و نگرش

مبانی نظری راهبردهای حل مسأله و نگرش

RSS feed.

  • مبانی نظری راهبردهای حل مسأله و نگرش
    مبانی نظری راهبردهای حل مسأله و نگرشدسته: علوم انسانی
    بازدید: 2 بار
    فرمت فایل: docx
    حجم فایل: 47 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 73

    مبانی نظری راهبردهای حل مسأله ونگرش(فصل دوم تحقیق)

    قیمت فایل فقط 27,000 تومان

    خرید

    مبانی نظری راهبردهای حل مسأله و نگرش (فصل دوم تحقیق)

    مشخصات این متغیر:

    منابع: دارد

    پژوهش های داخلی و خارجی: دارد

    کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی

    نوع فایل:wordوقابل ویرایش

    فصل دوم: پیشینه و زمینه‌های نظری پژوهش
    مقدمه    
    الف) مبانی نظری در زمینه موضوع تحقیق    
    تعریف و ویژگیهای مسئله و حل مسئله    
    حل مسئله و انتقال یادگیری    
    رابطه بین تفکر انتقادی و حل مسئله    
    راهبردهای حل مسئله و فراشناخت    
    نظریه‌های پیرامون حل مسئله    
    حل مسئله از دیدگاه رفتارگرایان     
    حل مسئله از دیدگاه گشتالت    
    رویکرد خبرپردازی به حل مسئله    
    مراحل آموزش حل مسئله (الگوی دی چکووکرافورد)    
    طرح جورج پولیا پیرامون حل مسئله    
    مبانی نظری در زمینه نگرش    
    تعریف نگرش    
    ویژگیها و ابعاد نگرش    
    تغییر نگرش    
    الگوهای یادگیری تغییر نگرش    
    الف) نظریه محرک – پاسخ    
    نظریه هاولند    
    ب) نظریه مشوقها و تعارضها    
    الگوهای شناختی تغییر نگرش    
    الف) نظریه تعادل    
    ب) نظریه توافق    
    ج) نظریه همسازی شناختی    
    د) نظریه قضاوت اجتماعی    
    الگوهای کارکردی    
    نگرشها و آموزش و پرورش    
    ب) یافته‌های پژوهش در زمینه موضوع تحقیق    

    فصل دوم
    پیشینه و زمینه های نظری پژوهش
    مقدمه
        در تمام طول تاریخ آموزش و پرورش حل مسأله یکی از هدفهای مهم آموزشی معلمان به شمار می‌آمده از برکت پیشرفتهای روانشناسی علمی معاصر بر اهمیت موضوع افزوده شده است. جان دیوئی، جروم برونر، ژان بیاژه و لئو ویگوتسکی از جمله کسانی هستند که بر نقش فعالیت یادگیرنده در جریان حل مسأله بر دانش‌اندوزی تأکید داشته‌اند و نظریه سازندگی یا ساختن‌گرایی یادگیری از ثمرات این اندیشمندان است (سیف، 1380)
    الف- مبانی نظری در زمینه موضوع تحقیق
    تعریف و ویژگیهای مسئله و حل مسأله
        بنا به تعریف، وقتی یادگیرنده با موقعیتی روبرو می‌شود که نمی‌تواند با استفاده از اطلاعات و مهارتهایی که در آن لحظه در اختیار دارد به آن موقعیت سریعا پاسخ دهد یا وقتی که یادگیرنده هدفی دارد و هنوز راه رسیدن به آن را نیاموخته است، می‌گوئیم با یک مسئله  روبرو است. با توجه به تعریف مسئله، می‌توان حل مسأله  را به صورت تشخیص و کاربرد دانش و مهارتهایی که منجر به پاسخ درست یادگیرنده به موقعیت یا رسیدن او به هدف مورد نظرش می‌شود تعریف کرد.
        بنابراین، عنصر اساسی حل مسأله کاربست دانش‌ها و مهارتهای قبلا آموخته شده در موقعیتهای تازه است. به همین سبب در طبقه‌بندی انواع یادگیری (بلوم و همکاران، 1956) حل مسأله در طبقه کاربستن آمده است. در نظریه گانیه  (1985) حل مسأله یادگیری قاعده سطح بالاتر نام گرفته است. طبق این نظریه، یادگیرنده از ترکیب قاعده‌های مسئله قاعده‌های سطح بالاتری درست می‌کند که این خود منجر به حل مسأله می‌شود. بنابراین، در حل مسأله، یادگیریهای قبلی فرد، به ویژه قواعد یا اصولی که قبلا آموخته‌اند، باید به طریقی تازه با هم ترکیب شوند. به عنوان مثال، فرض کنید یادگیرنده در درس جبر برای بار اول با مسئله زیر روبرو می‌شود:

    برای حل کردن این مسأله باید دو قاعده یا دو اصل زیر را درباره این مسئله قبلا آموخته باشد:
    اصل اول: ضرب یک عدد n یعنی جمع آن عدد با خودش n دفعه
    اصل دوم: هر عدد به توان r یعنی ضرب آن عدد در خودش r دفعه
    بعد از ترکیب این دو اصل، اصل بالاتری به صورت زیر به دست می‌آید:
        اصل سطح بالاتر، برای ضرب دو عدد مشابه با نماهای مختلف در یکدیگر، باید آن دو عدد را به تعداد حاصل جمع نماهای آنها در هم ضرب کنیم.
    یعنی:                                                             
        لازم به ذکر است حل مسئله صرفا دانستن اطلاعات، مفاهیم، یا اصول و کنار هم قرار دادن آنها نیست، بلکه یادگیرنده باید راههای تازه ترکیب دانشهای قبلی بویژه قواعد یا اصول قبلا آموخته شده را که به حل مسائل منجر می‌شود کشف کند. (سیف، 1380)

    قیمت فایل فقط 27,000 تومان

    خرید

    برچسب ها : مبانی نظری راهبردهای حل مسأله و نگرش , دانلود مبانی نظری راهبردهای حل مسأله و نگرش , مبانی نظری , پیشینه تحقیق , دانلود مبانی نظری , دانلود پیشینه تحقیق

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید