فروش فایل3

فروشگاه فایل3

فروش فایل3

فروشگاه فایل3

مقاله بررسی واژه اصلاحات

مرکز دانلود فایل نگارا | مقاله بررسی واژه اصلاحات

RSS feed.

  • مرکز دانلود فایل نگارا | مقاله بررسی واژه اصلاحات

    مقاله بررسی واژه اصلاحات


    مقاله بررسی واژه اصلاحاتدسته:
    تاریخ و ادبیات

    بازدید: 1 بار
    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: 31 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 43

    اصلاح در لغت عرب ضد افساد شمرده و اصلاح شی‌ء بعد از آن افساد آن
    را به اقامه و برپاداشتن آن معنا کرده‌اند در فرهنگ‌نامه‌ سیاسی و
    اقتصادی و نیز در لغت‌نامة دهخدا، اصلاحات به مجموعة تغییرهایی
    گفته‌ می‌شود که در جهت بهبود اوضاع اجتماعی، در چارچوب نظام
    تثبیت شده انجام می‌گیرد
    در قرآن کریم، واژة اصلاح و افساد و
    مشتقات این دو مکرر به کاررفته است در اصطل

    قیمت فایل فقط 6,500 تومان

    خرید

    مفسد به کسی گفته می‌شود که از تحقق آموزه‌ها و احکام الهی
    جلوگیری کند. علامة طباطبایی در ذیل آیة ۲۰۵ سورة بقره: و اذا
    تولی سعی فی الارض لیفسدفیها؛ «و چون برگردد (یا ریاستی یابد)
    بکوشد تا در زمین فساد کند» – که درباره منافقان وارد شده –
    می‌نویسد:
    مقصود از فساد، فساد در تشریع است؛ زیرا خداوند آن چه را در دین
    وجود دارد، برای اصلاح اعمال بندگان تشریع کرده است تا در نتیجه
    آن، اخلاق و ملکات نفوس آنان را اصلاح کند و به سبب آن، جان انسان
    و جامعة بشی اصلاح شود و انسان‌ها به سعادت در دنیا و آخرت دست
    یابند.
    بر این اساس، اصطلاحات در قرآن نیز به معنای تغییر در جهت بهبود
    اوضاع اجتماعی است؛ با این تفاوت که از دیدگاه قرآن، بهبود وقتی
    پدید می‌آید که احکام خداوندا اجرا شود.
    حضرت امیر (ع) نیز واژة اصلاح و مشتقاتش آن را در خطبه‌ها و کلمات
    خود مکرر به کاربرده و بیش‌تر به معنای لغوی آن را اراده کرده
    است؛ ولی در موار دی که مقصود وی به اصلاحات اجتماعی ناظر بوده،
    کلمة اصلاحات را در همان مفهوم قرآنی‌اش به کار برده است. امام
    هدف از حکومت خود را چنین بیان می‌دارد:
    بار خدایا! تو می‌دانی، آن چه از ما سرزد، نه برای همچشمی بود و
    نه رقابت در قدرت و نه خواستیم از این دنیا ناچیز چیزی افزون به
    چنگ آوریم؛ بلکه می‌خواستیم نشانه‌های دین تو را که دگرگون شده
    بود، بازگردانیم و بلاد تو را اصلاح کنیم تا بندگن ستم دیده‌ات در
    امان مانند و آن تعطیل شده بود، جاری گردد.

    قیمت فایل فقط 6,500 تومان

    خرید

    برچسب ها :
    مقاله بررسی واژه اصلاحات
    ,
    دانلود مقاله بررسی واژه اصلاحات

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

پاورپوینت آسیب شناسی ورزشی

مرکز دانلود فایل نگارا | پاورپوینت آسیب شناسی ورزشی

RSS feed.

  • مرکز دانلود فایل نگارا | پاورپوینت آسیب شناسی ورزشی

    پاورپوینت آسیب شناسی ورزشی


    دسته بندی : مباحث رشته ها » پاورپوینت

    دانلود پاورپوینت با موضوع آسیب شناسی ورزشی
    دارای 121 اسلاید و با فرمت pptx و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد.

    تعداد اسلاید : 121 اسلاید
    فرمت فایل: پاورپوینت ppt و قابل ویرایش
    آماده برای :  ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس

    قسمتی ازمتن اسلایدها :

    آسیب شناسی ورزشی

    فواید ورزش و فعالیت بدنی:
        1- بهبود عملکرد دستگاههای قلب و عروق و تنفس
        2- افزایش قدرت و استقامت عضلانی، بهبود تعادل و…
        3- زیبایی و تناسب اندام
    بروز آسیب های ورزشی:
        1- عدم رعایت اصول ایمنی
        2- عدم استفاده از وسایل ایمنی مناسب
    دامنه آسیب دیدگی:
        1- کشیدگی ساده عضله                     طول دوره درمان: چند روز
        2- آسیب دیدگی های شدید                  عدم توانایی ادامه ورزش  

    عواملی مهمی که با بروز آسیب های ورزشی ارتباط دارند
    ویژگی های ورزشکار:
    سن
    عدم تحرک و فعالیت
    خصوصیات فردی
    تجربه
    سطح تمرین ها
    تکنیک
    گرم نکردن
    رقابت های فشرده یا برنامه تمرینی شدید
    بیماری
    رژیم غذایی
    عوامل عمومی

    2- وسایل، امکانات و محیط ورزشی:
     ناکافی و دارای طراحی غلط
    پوششهای محافظ نامناسب و ناکافی
    امکانات مناسب فعالیت مورد نظر نیست
    نور نامناسب محیط
    شرایط جوی نامناسب  

    دسته بندی: مباحث رشته ها » پاورپوینت

    تعداد مشاهده:
    30
    مشاهده

    فرمت فایل دانلودی:.rar

    فرمت فایل اصلی: pptx

    تعداد صفحات: 121

    حجم فایل:16,755
    کیلوبایت

    • محتوای فایل دانلودی:

      دانلود پاورپوینت با موضوع آسیب شناسی ورزشی
      دارای 121 اسلاید و با فرمت pptx و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد.

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

فضیلت ازدواج

مرکز دانلود فایل نگارا | فضیلت ازدواج

RSS feed.

  • مرکز دانلود فایل نگارا | فضیلت ازدواج

    فضیلت ازدواج


    دسته بندی : مباحث رشته ها » عمومی رشته ها

    تحقیق فضیلت ازدواج
     متشکل از 20 صفحه ، در قالب word  قابل ویرایش و اماده پرینت

    بخشی از محتوا ::

    خداوند انسان را به گونه ای آفریده که بدون همسر ناقص است . انسان هرچه از نظر علم و ایمان و فضائل اخلاقی بالا برود ، تا همسر اختیار نکند ، به کمال مطلوب نمی رسد ( چه زن و چه مرد ) . هیچ چیز دیگر جای ازدواج و تشکیل خانواده را نمی گیرد . جنس مؤنث و مذکر به یکدیگر نیازمندند ، هم از نظر روحی و هم از نظر جسمی ، و هرکدام به تنهایی ناقصند ، و هنگامی که در کنار هم قرار گرفتند ، همدیگر را کامل می کنند . این قانون نظام آفرینش است و بر کل هستی حاکم می باشند . 

    قرآن زن و مرد را لباس همدیگر می داند :    هن لباس لکم و انتم لباس الهن

    زنان لباس شما مردانند و شما مردان لباس زنهایید

    یعنی مکمل و متمم و حافظ و آبرو بخش و راز پوش همدیگرید و هرکدام به دیگری نیازمندید. انسان بدون لباس ، نمی تواند در جامعه با سرافرازی زندگی کند ، احساس نقص می کند . اینان تنها نیز احساس نقص می کند . لباس ، انسان را از سرما و گرما حفظ می کند ، همسر نیز از پریشانی و بیهودگی و بی پناهی و بی هدفی و تنهایی نجات می دهد . لباس زینت انسان است ، همسران هم زینت همدیگرند. 

    « همسر » ، نعمت بزرگ الهی 

    یکی از بزرگترین نعمتهای خداوند به انسان ، « همسر شایسته » است . پیامبر اکرم (ص) در این باره می فرمایند :  انسان مسلمان ـ بعد از نعمت اسلام ـ هیچ فایده ای ( از نعمتهای الهی ) نبرده است که بهتر از همسر مسلمان و شایسته باشد …

    فلسفه ازدواج 

    ممکن است بعضی از افراد ، که عمق فلسفه ازدواج و تشکیل زندگی مشترک را درک         نکرده اند ، بگویند : « ما شهوت جنسی مان را از راه های گوناگون دیگر ، غیر از ازدواج، دفع        می کنیم و این میل و خواهش را با وسائل دیگر ارضاء می نماییم دیگر چه نیازی به پذیرفتن مسئولیت ازدواج هست ؟!» 

    در پاسخ به این عقیده و سؤال باید گفت : محصول و ره آورد ازدواج ، فقط دفع شهوت جنسی و ارضاء این غریزه که نیست ، این یکی از فایده های ازدواج است ، بلکه فضیلت و ارزش و اهمیت و فلسفه و ره آورد ازدواج و تشکیل خانواده ـ علاوه بر ارضاء غریزه جنسی ـ تعهد و تکامل و رشد و شخصیت و آرامش و فوائد ارزنده دیگری است که برای انسان به ارمغان می آورد . متعهد شدن در برابر همسر و خانواده ، برای انسان بزرگواری و احساس مسئولیت اجتماعی به وجود  می آورد و بسیاری از لیاقت ها و استعداد های نهفته درونی او را بارور و بالنده می کند .

    • محتوای فایل دانلودی:

      تحقیق فضیلت ازدواج
      متشکل از 20 صفحه ، در قالب word قابل ویرایش و اماده پرینت

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

پیاده سازی موفق سیستمهای ERP با مدیریت دانش

مرکز دانلود فایل نگارا | پیاده سازی موفق سیستمهای ERP با مدیریت دانش

RSS feed.

  • مرکز دانلود فایل نگارا | پیاده سازی موفق سیستمهای ERP با مدیریت دانش

    پیاده سازی موفق سیستمهای ERP با مدیریت دانش


    پیاده سازی موفق سیستمهای ERP با مدیریت دانش دسته: رشته فناوری اطلاعات
    (IT)

    بازدید: 5 بار
    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: 5046 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 161

    هدف از این پایان نامه ارائه یک چارچوب مدیریت دانش برای پیاده
    سازی موفقیت آمیز سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان می باشد

    قیمت فایل فقط 135,000 تومان

    خرید

    دانلود
    پایان نامه کارشناسی
    ارشد 
    رشته فناوری
    اطلاعات

    ارائه یک چارچوب مدیریت دانش برای پیاده سازی
    موفقیت آمیز سیستم های برنامه ریزی منابع
    سازمان

    چکیده

    سیستم های برنامه ریزی منابع
    سازمان
     بسته های نرم افزاری جامعی هستند که به صورت
    راه حل های ارائه شده ای به یکپارچگی همه فرآیندها و حوزه های
    وظیفه ای موجود در کسب و کار کمک می کنند. مزیت اصلی و اولیه این
    سیستم ها ایجاد یک بستر نرم افزاری یکپارچه مشترک برای فرآیندهای
    یکپارچه موجود در کسب و کار مربوطه می باشد. 

    پیاده سازی بهینه و موفقیت آمیز سیستم های
    برنامه ریزی منابع سازمانی
     نیازمند توجه ویژه به
    تکنولوژی و همچنین عوامل انسانی می باشد و این فرآیند به حدی با
    مسئله مدیریت دانش گره خورده که موفقیت کلی این نوع از پروژه ها
    به فعالیت گروهی از کارکنان متبحر و دانش محور وابستگی شدیدی
    خواهد داشت. مدیریت دانش فرآیند سیستماتیک جستجو، انتخاب،
    سازماندهی، پالایش و نمایش اطلاعات است، به طریقی که درک کارکنان
    در زمینه خاصی بهبود و اصلاح شود و سازمان بصیرت و درک بهتری از
    تجربیات خود کسب کند.

     پیاده سازی سیستم های برنامه ریزی
    منابع سازمان
     فرآیند دشوار و پیچیده ای است که در
    آن مدیریت تغییرات، ارتباطات و درگیری ذینفعان به اندازه مسائل
    فنی مهم به شمار می آید. با توجه به این موضوع می توان مدیریت
    دانش را به عنوان پیش شرط اصلی پیاده سازی موفق
    سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان
     در نظر گرفت.
    انواع مختلفی از دانش و مهارت ها در هر نقطه از چرخه حیات سیستم
    های سازمانی مورد نیاز بوده و این دانش در اختیار افراد مختلفی از
    سازمان قرار گرفته است. 

    مدیران و متخصصین حوزه فناوری اطلاعات در یافته اند
    که با استفاده از علم مدیریت دانش می توانند
    به پیاده سازی های موفق تری از سیستم های
    سازمانی
     دست یابند. باید توجه داشت که در هر مرحله
    از چرخه حیات سیستم های سازمانی می توان با اتکاء بر عناصر چرخه
    مدیریت دانش و شناسایی و از میان برداشتن موانع مدیریت مؤثر دانش
    شانس دستیابی به موفقیت را افزایش داد. در این تحقیق به

    ارائه یک چارچوب مدیریت دانش در جهت دستیابی به
    پیاده سازی موفقیت آمیز سیستم های
    سازمانی
     می پردازیم.

    کلمات کلیدی:

    مدیریت دانش

    برنامه ریزی منابع سازمان

    پیاده سازی موفقیت آمیز

    تعریف مسئله

    مدیریت و پیاده سازی سیستم های برنامه ریزی
    منابع سازمان
    ، وظیفه ای دانش محور است که نیازمند تجربه
    طیف وسیعی از افراد متعلق به حوزه کسب و کار، حوزه فناوری
    اطلاعات، مدیران پروژه در سازمان و مشاورین خارجی کسب و کار و
    پیاده سازی می باشد. با توجه به این موضوع، سازمان ها در تلاشند
    که با استفاده از مدیریت دانش بر مشکل استفاده از منابع دانش در
    سازمان غلبه کنند. فعالیت های مدیریت دانش شامل وظایف شناسایی،
    خلق، انتقال، ذخیره، استفاده (مجدد) و حذف دانش می
    باشد.

     الزامیست که سازمان ها به
    منظور پیاده سازی موفقیت آمیز سیستم های
    سازمانی
     به استفاده بهتر از دانش مربوط به این نوع
    از سیستم ها پرداخته و این دانش را در دسترس افراد درگیر در
    مدیریت سیستم های سازمانی قرار دهند. مدیریت دانش همواره یکی از
    مهمترین عوامل موفقیت پروژه های پیاده سازی سیستم
    های سازمانی
     محسوب می شود. مشکلات موجود بر سر راه
    انتقال موثر و کارای دانش در بین عوامل انسانی مختلف در پیاده
    سازی سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان (مشتری، فروشنده و پیاده
    سازان)، انگیزه زیادی را در جهت بررسی نقش مدیریت
    دانش در پیاده سازی
     این گونه از سیستم ها فراهم
    ساخته است.

    پیاده سازی موفق سیستم های برنامه ریزی منابع
    سازمان
     علاوه بر مسائل فنی و تکنیکی نیازمند حجم
    زیادی از کار گروهی، مشاوره، تبادل نظر، روحیه همکاری، به کارگیری
    استعداد ها و توانمندی های سازمانی و  انتقال دانش بین افراد
    و گروه های کاری مختلف می باشد. بدون شک دستیابی به موفقیت در
    انجام چنین پروژه های پیچیده ای نیازمند تفکر استراتژیک در جهت
    مدیریت و یکپارچگی انواع دانش و توانمندی های سازمانی و برون
    سازمانی بوده و رسیدن به چنین مهمی جز در سایه داشتن چارچوب ها و
    قوانینی به منظور مدیریت دانش فردی و سازمانی میسر نخواهد
    بود.

    در واقع مسئله ای که با آن مواجه هستیم، عبارت است از
    چگونگی استفاده از علم مدیریت دانش در
    جهت مدیریت بهتر و پیاده سازی موفقیت آمیز سیستم های
    برنامه ریزی منابع سازمان
    . دستیابی به هدف مذکور نیازمند
    تعیین انواع دانش مورد نیاز پیاده سازی سیستم های سازمانی،
    شناسایی نقش افراد مختلف درگیر در پروژه پیاده سازی و همچنین
    یکپارچه سازی طیف وسیع دانش این افراد می باشد.

    با بررسی ادبیات موضوع و کارهای پیشین انجام گرفته در
    می یابیم که اکثر تحقیقات انجام گرفته در زمینه سیستم های سازمانی
    پیرامون عوامل کلیدی موفقیت و یا عوامل کلیدی شکست این نوع از
    سیستم ها بوده و کمتر به سایر جنبه ها توجه شده است. تحقیقات
    اندکی به مسئله مدیریت دانش پیاده سازی سیستم های
    سازمانی
     پرداخته اند و مباحث مطرح شده پیرامون این
    حوزه  این به هیچ وجه انسجام نداشته و هر یک از این تحقیقات
    به صورت پراکنده به بررسی قسمتی از مسئله مورد بحث پرداخته اند.
    در واقع نبود یک چارچوب جامع که کلیه ابعاد انجام پروژه
    های پیاده سازی سیستم های سازمانی
     را در بر گیرد به
    وضوح احساس می شود. 

    فهرست مطالب

    1- فصل اول(کلیات تحقیق)
    11

    1-1- تعریف مسئله 2

    1-2- اهداف تحقیق 3

    1-3- حوزه تحقیق 5

    1-4- ساختار تحقیق 5

    2- فصل دوم(ادبیات و پیشینه تحقیق)
    7

    2-1- مقدمه 8

    2-2- مدیریت دانش 8

    2-2-1- تعریف دانش 9

    2-2-2- زنجیره دانش 11

    2-2-3- انواع دانش 12

    2-2-4- انواع دانش سازمانی 14

    2-2-5- تعریف مدیریت دانش 17

    2-2-6- مهارتهای مورد نیاز برای مدیریت دانش
    19

    2-2-7- چرخه حیات مدیریت دانش 21

    2-3- تعریف برنامه ریزی منابع سازمان
    23

    2-3-1- اجزای تشکیل دهنده سیستم های برنامه
    ریزی منابع سازمان 25

    2-3-2- چرخه حیات سیستم های برنامه ریزی سازمانی
    28

    2-4- پیشینه تحقیق مدیریت دانش در پروژه های
    پیاده سازی سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان
    32

    2-4-1- شناسایی انواع دانش مورد نیاز برای
    مدیریت سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان
    33

    2-4-2- شناسایی ساختار های مدیریت دانش در پروژه های
    سیستم های سازمانی 37

    2-4-3- اختصاصی سازی ساختارهای مدیریت دانش
    43

    2-4-4- چارچوب ساختاردهی دانش مرتبط با سیستم های
    سازمانی 45

    2-4-5- بررسی مدلی جهت ارزیابی موفقیت سیستم های
    سازمانی 47

    2-4-6- بررسی اثر مدیریت دانش بر موفقیت سیستم
    های سازمانی 49

    2-4-7- مدل یکپارچه بررسی موفقیت سیستم سازمانی از 3
    جنبه نوآوری، انتقال دانش و ویژگی های سازمانی 54

    2-4-8- اشتراک دانش در پیاده سازی سیستم های سازمانی
    60

    2-4-9- انتقال دانش در پیاده سازی سیستم های سازمانی
    65

    2-4-10- موانع دانش 71

    – 11-4-2موانع انتقال دانش در پیاده سازی سیستم های
    سازمانی 72

    2-4-12- غلبه بر موانع دانش 74

    2-4-13- بررسی مفصل موانع انتقال دانش در پیاده سازی
    سیستم های سازمانی 81

    2-4-14 یکپارچگی دانش در پیاده سازی سیستم های
    سازمانی 83

    2-4-15- جمع بندی مطالعات انجام شده 88

    2-5- خلاصه و نتیجه گیری 89

    3- فصل سوم روش تحقیق(ارائه و بررسی چارچوب
    پیشنهادی) 91

    3-1- معرفی چارچوب پیشنهادی 92

    3-2- تشریح چارچوب پیشنهادی 97

    3-2-1- مرحله آغاز 97

    3-2-2- مرحله انتخاب نرم افزار 99

    3-2-3- مرحله انطباق 100

    3-2-4- مرحله پذیرش 102

    3-2-5- مرحله عادی سازی 104

    3-2-6- مرحله به روز رسانی 105

    4- فصل چهارم محاسبات و یافته های
    تحقیق(ارزیابی چارچوب پیشنهادی) 107

    4-1- مقدمه 108

    4-2- معرفی روش دلفی 110

    4-3- کاربرد روش دلفی در تحقیقات سیستم های فناوری
    اطلاعات 111

    4-4- روش اجرای همه پرسی دلفی 113

    4-4-1- دور اول 113

    4-4-2- دورهای بعدی 114

    4-4-3- تعداد شرکت کننده ها 114

    4-4-4- صلاحیت خبرگان 114

    4-4-5- تحلیل یافته ها 115

    4-5- ارزیابی چارچوب پیشنهادی با استفاده از روش دلفی
    116

    4-5-1- فاز اول ارزیابی چارچوب پیشنهادی با استفاده
    از روش دلفی 116

    4-5-2- نتایج کمی به دست آمده در دور دوم فاز 1
    ارزیابی 119

    4-5-3- نتایج کمی به دست آمده در دور سوم فاز 1
    ارزیابی 121

    4-5-4- جمع بندی ارزیابی با استفاده از روش دلفی در
    فاز 1 ارزیابی 123

    4-5-5- فاز دوم ارزیابی چارچوب پیشنهادی با استفاده
    از روش دلفی 125

    4-5-6- نتایج ارزیابی چارچوب پیشنهادی با استفاده از
    روش دلفی در فاز 2 132

    4-5-7 مقایسه نتایج آماری دور دوم و دور سوم از فاز 2
    ارزیابی 134

    4-6- نتیجه گیری کلی ارزیابی چارچوب پیشنهادی
    135

    5- نتیجه گیری و کارهای آتی
    136

    5-1- نتیجه گیری 137

    5-2- کارهای آتی 138

    6- پیوست 1 140

    7- منابع 148

    فهرست جداول

    جدول 2-1 تبدیل دانش ضمنی / صریح  به دانش ضمنی
    /
    صریح————————————14 

    جدول 2-2 دسته بندی انواع مهارت های مورد نیاز برای
    فعالیت در تیم های مدیریت دانش——————20

    جدول 2-3  فازهای چرخه حیات مدیریت دانش در مدل
    های مختلف——————————–22

    جدول 2-4 جمع بندی مسائل اشتراک دانش در پباده سازی
    سیستم های سازمانی————————-65

    جدول 2-5 روش های انتقال دانش در پیاده سازی سیستم
    های سازمانی——————————-69

    جدول 4-1 تفاوت بین دو رویکرد کمی و
    کیفی———————————————–109

    جدول 4-2 تاریخ توزیع پرسشنامه ها در بین شرکت ها در
    فاز 1 ارزیابی——————————117

    جدول 4-3 سابقه کار خبرگان منتخب در فاز دوم ارزیابی
    چارچوب———————————126

    جدول 4-4 تاریخ توزیع پرسشنامه ها در بین خبرگان در
    فاز 2 ارزیابی——————————-126

    جدول 4-5 میانگین و واریانس اظهار نظر خبرگان در دور
    دوم از فاز 2 ارزیابی————————–131

    جدول 4-6 میانگین و واریانس اظهار نظر خبرگان در دور
    سوم از فاز 2 ارزیابی————————134

    جدول 4-7 مقایسه نتایج آماری دور دوم و دور سوم از
    فاز 2 ارزیابی——————————–135

    فهرست تصاویر

    شکل 2-1 زنجیره
    دانش—————————————————————-11

    شکل 2-2 فرآیند خلق دانش سازمانی بر اساس مدل نوناکا
    —————————————-16

    شکل 2-3 چرخه حیات سیستم
    سازمانی—————————————————–28

    شکل 2-4 دانش مورد نیاز ارتباطات، هماهنگی و
    همکاری—————————————-37

    شکل 2-5 مدل ساختارهای مدیریت
    دانش—————————————————38

    شکل 2-6 دسته بندی شرکت کنندگان نظرسنجی تعیین
    ساختارهای دانش——————————41

    شکل 2-7 ارتباط ساختارهای مدیریت دانش با فرآیند
    مدیریت دانش و موفقیت سیستم های
    سازمانی———–42

    شکل 2-8 اختصاصی سازی ساختارهای مدیریت
    دانش——————————————-44

    شکل 2-9 ارتباط بین ساختارهای دانش و سیستم های
    سازمانی به همراه نقش فرآیند اختصاصی سازی به عنوان پیش شرط
    موفقیت سیستم های سازمانی–44

    شکل 2-10 چهارچوب ساختاردهی دانش مرتبط با سیستم های
    سازمانی ——————————46

    شکل 2-11 مدل ارزیابی موفقیت سیستم های برنامه ریزی
    منابع سازمان——————————-48

    شکل 2-12 مدل ارتباط دانش با موفقیت سیستم های
    سازمانی————————————–50

    شکل 2-13 سوالات مورد استفاده در نظرسنجی در جهت
    تعیین ارتباط مدیریت دانش با سیستم های سازمانی
    —–51

    شکل 2-14 ابعاد دانش مورد نیاز سیستم های برنامه ریزی
    منابع سازمان ——————————-51

    شکل 2-15 مدل اصلاح شده ابعاد دانش مورد نیاز سیستم
    های برنامه ریزی منابع سازمان
    ——————-53

    شکل 2-16 مدل یکپارچه بررسی موفقیت سیستم سازمانی از
    3 جنبه نوآوری، انتقال دانش و ویژگی های سازمانی
    –54

    شکل 3-1 نمای اول از چارچوب پیشنهادی مدیریت
    دانش—————————————-95

    شکل 3-2 نمای دوم از چارچوب پیشنهادی مدیریت
    دانش—————————————-96

    شکل 3-3 سطر مربوط به مرحله آغاز از چارچوب
    پیشنهادی—————————————98

    شکل 3-4 سطر مربوط به مرحله انتخاب از چارچوب
    پیشنهادی————————————100

    شکل 3-5 سطر مربوط به مرحله انطباق از چارچوب
    پیشنهادی————————————102

    شکل 3-6 سطر مربوط به مرحله پذیرش از چارچوب
    پیشنهادی————————————104

    شکل 3-7 سطر مربوط به مرحله عادی سازی از چارچوب
    پیشنهادی——————————–105

    شکل 3-8 سطر مربوط به مرحله به روز رسانی از چارچوب
    پیشنهادی——————————-106

    شکل 4-1 نتیجه اظهارنظر خبرگان در دور دوم اجرای روش
    دلفی در فاز 1 ارزیابی———————–120

    شکل 4-2 نتیجه اظهارنظر خبرگان در دور سوم اجرای روش
    دلفی در فاز 1 ارزیابی———————-122

    شکل4-3 جمع بندی ارزیابی با استفاده از روش دلفی در
    فاز 1 ارزیابی——————————-124

    شکل 4-4 بررسی پایایی پرسشنامه شماره 4 در مرحله دوم
    از ارزیابی فاز 2—————————-130

    شکل 4-5 بررسی پایایی پرسشنامه شماره 4 در مرحله سوم
    از ارزیابی فاز 2—————————-131

    شکل 4-6 نتایج اظهار نظر خبرگان در دور دوم ارزیابی
    فاز 2————————————–132

    شکل 4-7 امتیازات کلی به دست آمده در دور دوم ارزیابی
    فاز 2———————————–132

    شکل 4-8 نتایج اظهار نظر خبرگان در دور سوم ارزیابی
    فاز 2————————————-133

    شکل 4-9 امتیازات کلی به دست آمده در دور سوم ارزیابی
    فاز 2 ———————————-134

    قیمت فایل فقط 135,000 تومان

    خرید

    برچسب ها :
    پیاده سازی موفق سیستمهای ERP با مدیریت دانش
    ,
    پایان نامه مدیریت دانش
    ,
    پایان نامه برنامه ریزی منابع سازمان
    ,
    پایان نامه پیاده سازی موفق erp در سازمان
    ,
    پیاده سازی موفق erp
    ,
    طراحی مدلی جهت پیاده سازی موفق erp در سازمان
    ,
    اثر مدیریت دانش در پیاده سازی سیستمهای ERP
    ,
    پیاده سازی موفقیت آمیز سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

پاورپوینت انواع جنگلها و قانون جنگلات

مرکز دانلود فایل نگارا | پاورپوینت انواع جنگلها و قانون جنگلات

RSS feed.

  • مرکز دانلود فایل نگارا | پاورپوینت انواع جنگلها و قانون جنگلات

    پاورپوینت انواع جنگلها و قانون جنگلات


    پاورپوینت انواع جنگلها و قانون جنگلات دسته: محیط
    زیست

    بازدید: 3 بار
    فرمت فایل: pptx
    حجم فایل: 1389 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 58

    این پاورپوینت در مورد انواع جنگلها و قانون جنگلات در 58 اسلاید
    شامل انواع جنگلها و قانون جنگلات جنگلجنگلداریقانون جنگلهاانواع
    جنگلاهمیت

    قیمت فایل فقط 6,500 تومان

    خرید

    پاورپوینت انواع جنگلها و قانون
    جنگلات

    این پاورپوینت در مورد انواع جنگلها و قانون جنگلات  در 58
    اسلاید شامل انواع جنگلها و قانون جنگلات، جنگل،جنگلداری،قانون
    جنگلها،انواع جنگل،اهمیت و نقش جنگل ها،پراکندگی و انواع جنگل ها
    و مراتع ،جنگل های نیمه خشک،جنگل های حرا،جنگل‌های گرمسیری
    ،  جنگل‌های معتدله ،جنگل‌های شمالی یا تایگا، درخت،درختان
    جنگلی،جنگل‌های ایران ،قانون موجود جنگلات و…. می باشد.

    قسمتی از متن:

    *به طور کلی جنگل به بیوم‌هایی گفته می‌شود که درختان و سایر
    گیاهان چوبی در آنها غالب هستند. جنگل‌ها بر اساس خصوصیات
    گوناگونی دسته بندی شده‌اند. بر حسب عرض جغرافیایی، جنگل‌ها را به
    سه نوع یا تیپ عمده دسته بندی می‌کنند که هر یک از این انواع، خود
    به گروه‌های کوچکتری تقسیم می‌گردند. این سه نوع جنگل بر اساس
    طبقه بندی بر حسب عرض جغرافیایی عبارتند از: جنگل‌های حاره‌ای یا
    گرمسیری، جنگل‌های معتدله، جنگل‌های شمالی یا تایگا.
    *انهدام وتبدیل جنگلات به زمین زراعتی  ،تعین حدود
    جنگلات
    *مکلفیت های مردم و دولت در  کنترول  حریق 
    ،استفاده از چوبهای جنگلات به مقاصد فنی ، بهره برداری منابع
    جنگلی باکسب اجازه امارت ، استفاده ازچوب وچراگاه های جنگل
    امارتی
    *قطع درختان به منظور اصلاح وبهبود وضع جنگلات ، صرف به اجازه
    وزارت زراعت ومالداری صورت گرفته میتواند .
    * ممنوعیت تخریب برجهای ترصد ، تاسیسات سرکها وسائرتسهیلات
    *سیاحت ، فلمبرداری وعکاسی ازنقاط ممنوعه وجمع اوری محصولات نباتی
    وحیوانی جنگلات جواز ندارد.

    *مشخصه اصلی جنگل‌های گرمسیری یا حاره‌ای این است که بیشترین تنوع
    گونه‌های زیستی جهان را دارند. این جنگل‌ها با تنوع زیستی غنی و
    خارق العاده خود، حداقل دو پنجم کل گونه‌های گیاهی و جانوری زمین
    را در خود جای داده‌اند. جنگل‌های گرمسیری، در نزدیکی استوا در
    ناحیه محدود شده به عرض‌های جغرافیایی ۵/۲۳ درجه شمالی و ۵/۲۳
    درجه جنوبی واقع شده‌اند. یکی از ویژگی‌های این جنگل‌ها وجود
    فصل‌های مشخص و محدود در آنهاست. زمستان در این جنگل‌ها وجود
    ندارد و فقط دو فصل (بارانی و خشک) در آنها دیده می‌شود.
    *راجع به تخلفات از قانون صراحت داده شده است و هم چنان به دلیل
    اینکه قانون جزا درکشور وجود دارد بنأ جزا و جریمه ها برای 
    متخلفین مطابق به شریعت درقانون ذکر شده است.
    *مشارکت مردم در تنظیم جنگلات نهایی گردید،که اساس آنرا استراتیژی
    انکشاف ملی افغانستان شکیل میدهد.
    *با نظر داشت پالیسی موجود دولت در قسمت تنظیم و استفاده از
    جنگلات وعلفچر نیاز به یک قانون که بتواند حق استفاده  و
    مشارکت مردم در تنظیم جنگلات را تأمین نماید، بمیان آمد.

    .1اداره و تنظیم منابع جنگلات به اساس مشارکت مردم
    .2تأمین استفاده پایدار ازمنابع جنگل به منظور حفظ توازن بین:
    * بلند بردن ظرفیت تولیدی جنگل به منظوررفع نیازمندی های اقتصادی
    و معیشتی
    *حفاظت و احیای منابع جنگلات
    .3تطبیق مکلفیت های قانونی دولت با اتخاذ تدابیر لازم برای بهره
    برداری معقول از منابع طبیعی وبهبود شرایط ایکولوژیکی .

    تنظیم پایدار جنگلات
    *ملکیت منابع جنگل
    *موجودی منابع جنگلات ملی
    *پلان های ولایتی تنظیم جنگل
    *تعیین حدود ساحات جنگل
    *جنگل‌های معتدله در شرق آمریکای شمالی، شمال شرقی آسیا و غرب و
    مرکز اروپا به چشم می‌خورند. فصل‌های مشخص با یک زمستان مشخص،
    خصوصیت این جنگل‌ها هستند. آب و هوای این جنگل‌ها معتدل است و یک
    فصل رویش ۲۰۰-۱۴۰ روزه در آنها وجود دارد. دما از ۳۰- درجه تا ۳۰
    درجه سانتی گراد متغیر است و میزان بارندگی سالیانه ۱۵۰۰-۷۵۰ میلی
    متر می‌باشد.

    قیمت فایل فقط 6,500 تومان

    خرید

    برچسب ها :
    پاورپوینت انواع جنگلها و قانون جنگلات
    ,
    انواع جنگلها و قانون جنگلات

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید