فروش فایل3

فروشگاه فایل3

فروش فایل3

فروشگاه فایل3

مبانی نظری و پیشینه وفاداری مشتری

مبانی نظری و پیشینه وفاداری مشتری

RSS feed.

  • مبانی نظری و پیشینه وفاداری مشتری
    مبانی نظری و پیشینه وفاداری مشتریدسته: مدیریت
    بازدید: 2 بار
    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: 42 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 20

    مبانی نظری و پیشینه وفاداری مشتری

    قیمت فایل فقط 10,000 تومان

    خرید

    بصورت فایل ورد

    همراه با منابع

    وفاداری  مشتری

    مفهوم وفاداری

    در سال 1978 یاکوبی و چستنات در خصوص مفهوم وفاداری و سایر مفاهیم مرتبط با این موضوع ،تحقیق جامعی انجام دادند که طی آن آن ها بیش از 300 مقاله پیرامون بحث وفاداری را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند. یاکوبی و چستنات به این نتیجه رسیدند که بیش از 50 روش متنوع برای درک وفاداری وجود دارد و این چنین نتیجه گیری نموده اند :«تمایل شدیدی در درک و شناخت موضوع وفاداری وجود دارد ،اما پس از مطالعه این مجموعه به این نتیجه رسیدیم که هنوز هیچ توافقی در زمینه این موضوع وجود ندارد که منظور از وفاداری چیست ؟» (حاج کریمی و جلال زاده ،1387).

    وفاداری یک واژه قدیمی است که تعهد عمیق به کشور ،خانواده یا دوستان را توصیف می کند و (نوری کنده ،1388) وفاداری از روابطی سرچشمه می گیرد که طرفین رابطه ،هر دو برنده باشند. تعریف دیگری از  وفاداری که می توانیم در اینجا مطرح کنیم عبارتست از : «وجود یک نوع نگرش مثبت به یک (مارک ،خدمت ،مغازه ،فروشنده ) موجود و رفتار حمایتگرانه از آن » همان طوری که مشاهده می شود در تعریف وفاداری دو رویکرد دیده می شود :

    • رویکرد رفتاری
    • رویکرد نگرشی

    قیمت فایل فقط 10,000 تومان

    خرید

    برچسب ها : مبانی نظری و پیشینه وفاداری مشتری

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.