- مبانی نظری و پیشینه رابطه فعالیت های فوق برنامه با خودکارامدی تحصیلی و عملکرد تحصیلیدسته: روانشناسی و علوم تربیتی
بازدید: 2 بار
فرمت فایل: docx
حجم فایل: 81 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 43مبانی نظری و پیشینه رابطه فعالیت های فوق برنامه با خودکارامدی تحصیلی و عملکرد تحصیلی
قیمت فایل فقط 12,000 تومان
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
2-1- بخش اول: پیشینه مبانی فعالیت های فوق برنامه. 13
2-1-1. فعالیت های فوق برنامه. 13
2-1-1-1. تعریف فعالیت های فوق برنامه. 13
2-1-1-2. ضرورت و اهمیت فعالیت های فوق برنامه. 14
2-1-1-3. اهداف فعالیت های فوق برنامه. 15
2-1-1-4. عناصر برنامه درسی.. 16
2-1-1-5. هدف ها در برنامه درسی.. 16
2-1-1-6. برنامه درسی فوق برنامه. 17
2-1-1-7. نظریه های مرتبط با فعالیت های فوق برنامه. 18
2-2. بخش دوم: پیشینه مبانی خودکارآمدی تحصیلی.. 19
2-2-1- خودکارآمدی.. 19
2-2-2- تاریخچه خودکارآمدی.. 20
2-2-3- خودکارآمدی تحصیلی.. 21
2-2-3- ابعاد خودکارآمدی.. 22
2-2-3- مراحل خودکارآمدی در گستره زندگی.. 23
2-2-3. منابع خودکارآمدی.. 24
2-2-3-1. تجارب موفقیت آمیز. 24
2-2-3-2. تجارب جانشینی.. 25
2-2-3-3. متقاعد سازی کلامی.. 25
2-2-3-4. برانگیختگی فیزیولوژیکی.. 26
2-3. بخش سوم: پیشینه مبانی عملکرد تحصیلی.. 26
2-3-1. عملکرد. 26
2-3-2. تاریخچه ارزیابی عملکرد. 26
2-3-3. عملکرد تحصیلی.. 27
2-3-3. نظریه های عملکرد تحصیلی.. 28
2-3-3-1. نظریه انتظار معلم.. 28
2-3-3-2. الگوهای انگیزشی.. 29
2-3-3-3. الگوی یادگیری شناختی.. 32
2-3-3-4. تئوری یادگیری اجتماعی.. 32
2-3-4. عوامل مؤثر بر عملکرد تحصیلی.. 33
2-3-4. ارتباط عملکرد تحصیلی وخودکارآمدی تحصیلی.. 36
2-3-5. ارتباط فعالیت های فوق برنامه و عملکرد تحصیلی دانش آموزان. 36
2-3. بخش سوم: تحقیقات انجام شده در ارتباط با تحقیق.. 37
2-3-1. تحقیقات داخلی: 37
2-3-2. تحقیقات خارجی: 41
خلاصه: 43
قیمت فایل فقط 12,000 تومان
برچسب ها : مبانی نظری و پیشینه رابطه فعالیت های فوق برنامه با خودکارامدی تحصیلی و عملکرد تحصیلی