- پاورپوینت استراتژی بازاریابی و فروش در شرایط بحراندسته: مدیریت
بازدید: 2 بار
فرمت فایل: ppt
حجم فایل: 133 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 54مفهوم بحران می تواند به معنای انحراف از وضعیت تعادل عمومی رابطه سازمان با محیط یا تعریفی از خصوصیت محیطی باشد که سازمان مجبور است به صورت مستمر از آن آگاهی داشته باشد
قیمت فایل فقط 9,000 تومان
پاورپوینت استراتژی بازاریابی و فروش در شرایط بحران
فهرست:
مفهوم بحران
طبقه بندی بحران از دیدگاه پارسونز
سوالات اساسی برای برخورد با بحران
استراتژیهای بازاریابی
توصیه های دهگانه بازاریابی در بحران
چهار استراتژی بازاریابی برای غلبه بر بحران
مدیرت موانع وچالشها
مدیریت مخارج
مدیریت منابع
مدیریت منافع
————-
چکیده ای از مقدمه آغازین ” پاورپوینت استراتژی بازاریابی و فروش در شرایط بحران ” بدین شرح است:مفهوم بحران می تواند به معنای انحراف از وضعیت تعادل عمومی رابطه سازمان با محیط یا تعریفی از خصوصیت محیطی باشد که سازمان مجبور است به صورت مستمر از آن آگاهی داشته باشد. یک بحران سازمانی صرفا فاجعه ای نظیر رکود اقتصادی، سقوط یک هواپیما نیست که باعث خسارات شدید محیطی می شوند، بلکه می تواند دارای شکل هایی متنوع نظیر: بد نام شدن محصول، مخدوش شدن خدمات پشتیبانی، تحریم محصولات، اعتصاب، رشوه خواری، بلایای طبیعی در زمینه انهدام محصول، خرابی سیستم اطلاعات شرکت باشد.
براساس نظرات پیترسون و کلایر، مدیریت بحران تلاش نظام یافته توسط اعضای سازمان همراه با ذی نفعان خارج از سازمان، در جهت پیشگیری از بروز بحران ها و یا مدیریت اثر بخش بحران در زمان وقوع است.
قیمت فایل فقط 9,000 تومان
برچسب ها : پاورپوینت استراتژی بازاریابی و فروش در شرایط بحران , پاورپوینت استراتژی بازاریابی و فروش در شرایط بحران , دانلود پاورپوینت استراتژی بازاریابی و فروش در شرایط بحران , پاورپوینت رایگان استراتژی بازاریابی و فروش در شرایط بحران , دانلود رایگان پاورپوینت استراتژی بازاریابی و فروش در شرایط بحران , پاورپوینت پاورپوینت استراتژی بازاریابی و فروش در شرایط بحران , دانلود پاورپوینت استراتژی بازاریابی و فروش د