- پاورپوینت عوامل فرهنگی
دسته: مدیریت
بازدید: 29 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 400 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 115عوامل فرهنگی شامل فرهنگ خرده فرهنگ طبقه اجتماعی عوامل فرهنگی بیشترین و عمیق ترین تأثیرات را بر رفتار مصرف کننده دارد 1 فرهنگ رفتار بشر عمدتاً یادگرفتنی است یک بچه همگام با رشد خود ارزشها، خواسته ها، رفتارها و را از افراد دیگر می آموزد مثلاً یک بچه آمریکایی ارزشهایی نظیر موفقیت و پیشرفت، راحتی مادی، استقلال فردی و یک بچه ایرانی ارزشهایی نظیر قانع
قیمت فایل فقط 10,000 تومان
ماهیت خرده فرهنگها
بسیاری از جوامع از تعداد زیادی خرده فرهنگ تشکیل شده .
میزان انطباق فرد با یک خرده فرهنگ منجر به شکل گیری رفتارهای منحصر به فرد در تصمیم گیری وی می شود.
تقسیم بندی خرده فرهنگ ها معمولا بر اساس گروه های قومی و یا مذهبی و اعتقادی و همین طور موقعیت جغرافیایی محل سکونت افراد می باشد.همه ما هم زمان ، اعضای چندین خرده فرهنگ هستیم.ذائقه ،موسیقی مورد علاقه ،میزان مصر ف شیرو ...هرکدام تحت تاثیر یکی از خرده فرهنگ هاست.
گروههای مرجع
عوامل اجتماعی فامیل
وظیفه و نقش اجتماعی
1.گروههای مرجع
- رفتار فرد تحت تأثیر گروههای زیادی قرار می گیرد که عضو آن هستند . مانند : دانش آموز همسالان ، دانشجو همکاران، اساتید
- گروههای مرجع : گروههایی که به صورت مستقیم یا غیر مستقیم بر رفتار و عقاید فرد تأثیر می گذارند .
افراد غالباً تحت تأثیر گروههایی هستند که به آن تعلق ندارند .
- بسیار مهم است که بازار یابان گروههای مرجع بازار هدف را شناسایی کنند .
قیمت فایل فقط 10,000 تومان
برچسب ها : پاورپوینت عوامل فرهنگی , Cultural Factors , پاورپوینت عوامل فرهنگی , عوامل فرهنگی , بازاریابی مدرن اصول و کاربردها , MODERN MARKETING4 , بازاریابی مدرن , اصول و کاربردها , MODERN MARKETING , PRINCIPELS AND PRACTICE , DChandra Bose , فرهنگ خرده , فرهنگ طبقه اجتماعی , استقلال فردی , راحتی مادی , موفقیت و پیشرفت