فروش فایل3

فروشگاه فایل3

فروش فایل3

فروشگاه فایل3

پاورپوینت آموزش اصول و قواعد طبقه بندی کالا در سیستم هماهنگ شده

پاورپوینت آموزش اصول و قواعد طبقه بندی کالا در سیستم هماهنگ شده

RSS feed.

  • پاورپوینت آموزش اصول و قواعد طبقه بندی کالا در سیستم هماهنگ شده
    پاورپوینت آموزش اصول و قواعد طبقه بندی کالا در سیستم هماهنگ شدهدسته: پاورپوینت
    بازدید: 3 بار
    فرمت فایل: ppt
    حجم فایل: 80 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 87

    دانلود پاورپوینت آموزش اصول و قواعد طبقه بندی کالا در سیستم هماهنگ شده بررسی آموزش اصول و قواعد طبقه بندی کالا در سیستم هماهنگ شده پاورپوینت جامع و کامل آموزش اصول و قواعد طبقه بندی کالا در سیستم هماهنگ شده کاملترین پاورپوینت آموزش اصول و قواعد طبقه بندی کالا در سیستم هماهنگ شده پکیج پاورپوینت آموزش اصول و قواعد طبقه بندی کالا در سیستم هماهنگ

    قیمت فایل فقط 9,000 تومان

    خرید

    نوع فایل: پاورپوینت (قابل ویرایش)

     قسمتی از متن پاورپوینت :

    تعداد اسلاید : 87 صفحه

    آموزش اصول و قواعد طبقه بندی کا لادرسیستم هماهنگ شده
    -سیستم هماهنگ شده توصیف و کدگذاری کالا:
    The Harmonized commodity description and coding system=Harmonized system(H.S)
      سیستم هماهنگ شده که به اختصار «سیستم هماهنگ شده» نامیده می شود (HS) است، نمانکلاتور(Nomenclature) کالایی چند منظوره بین المللی واساس طبقه بندی می‌باشد.
    (اسم =Nomen ، مجموعه Clature)
    نمانکلاتور مجموعه‌ای از اعداد وقواعد جهت طبقه بندی بوده و کاربرد اصلی آن در زمینة تعرفه‌های گمرکی و آمار تجارت است.
    طی اعصار و قرون گذشته، طبقه بندی کالا از توجه خاصی برخوردار بوده است. در ابتدا این توجه از جانب مقاماتی ابراز می شد که مالیاتها و عوارض راهداری را در رابطه با کالاهایی که در محدوده قلمرو یا در مناطق مرزی کشور مبادله می گردید وضع و وصول می کردند. و به مرور زمان دستیابی به اطلاعات آماری نیز بتدریج اهمیت یافت.
    در ابتدای امر سیستمهای طبقه بندی کالا بسیار ساده بودند و در اکثر موارد از یک فهرست الفبایی تشکیل می شدند که کلیه یا برخی از اقلام مندرج در آن از پرداخت مالیات معاف بودند و یا مالیات خاصی به آن تعلق می گرفت.
    با افزایش تعداد کالاهای مورد مبادله و تنوع حقوق گمرکی و معافیت ها، ضرورت ایجاد یک سیستم طبقه بندی مبتنی بر ضوابط ویژه احساس شد.
    این امر موجبات ایجاد سیستم های طبقه بندی مختلف در طی زمان را فراهم نمود که در نهایت منجر به ایجاد «سیستم هماهنگ شده» گردیده اند.

    سیستم هماهنگ شده این امکان را فراهم می‌آورد که با اتخاذ یک زبان مشترک، روش طبقه بندی اصولی، بین المللی و یکنواخت را در عین بکارگیری اصطلاحات ساده گمرکی مورد استفاده قرار دهیم تا بتوانیم به انواع مختلف کالاهای تجاری یک شماره خاص اختصاص دهیم. براساس کد سیستم هماهنگ شده می‌توان تعرفه‌های گمرکی، حقوق ورودی و محدودیت های مورد نیاز را برتجارت مشخص کرد.
    Tariff: تعرفه: معیارهای عددی یا رقمی برای شناساندن و تعیین جایگاه کالا در یک فهرست معین می باشد. یک تعرفه گمرکی نمایانگر میزان حقوق گمرکی (حقوق ورودی) قابل پرداخت برای ورود یا صدور آن کالا می باشد.
    تاریخچه - نمانکلاتور ژنو (The Geneva Nomenclature) :
      درسال1931اولین نمانکلاتوربین المللی باتبعیت ازجامعه ملل LEAGUE OF NATIONS ایجاد شد و بدلیل محل تدوین، به نام نمانکلاتور ژنو شهرت یافت. این نمانکلاتور از سال 1937 به اجرا در آمد و از 21 قسمت، 86 فصل و 991 ردیف (عنوان تعرفه) تشکیل شده بود. از دیگر خصوصیات این نمانکلاتور سه رقمی بودن تعرفه ها بود. هدف اصلی از تدوین آن ایجاد یک معیار مشترک برای نمانکلاتور های مورد استفاده در تجارت کشورها بود ودر 1946 همزمان با انحلال جامعه ملل و پایان جنگ جهانی دوم از کاربازایستاد.

    -نمانکلاتوربروکسل(B.T.N= Brussles Tariff Nomenclature)
    پس از جنگ جهانی دوم تلاش برای بازسازی اقتصادی و تمایل به تجارت آزاد که مشخصه آن دوران بوده است شرایط مطلوبی را برای استاندارد کردن تعرفه های گمرکی بوجود آورد و یکبار دیگر نیاز به تدوین یک نمانکلاتور مشترک قابل قبول در مقیاس بین المللی آشکار شد. و این امر بر اساس نمانکلاتور ژنو قابل تحقق بود. به این دلیل پادشاه بلژیک فراخوانی کرده و با حمایت از سازمان ملل (UN) کار در این زمینه آغاز و ضمنا تصمیم بر این شد که شماره های نمانکلاتور ...


    توجه: متن بالا فقط قسمت کوچکی از محتوای فایل پاورپوینت بوده و بدون ظاهر گرافیکی می باشد و پس از دانلود، فایل کامل آنرا با تمامی اسلایدهای آن دریافت می کنید.

    قیمت فایل فقط 9,000 تومان

    خرید

    برچسب ها : دانلود پاورپوینت آموزش اصول و قواعد طبقه بندی کالا در سیستم هماهنگ شده , بررسی آموزش اصول و قواعد طبقه بندی کالا در سیستم هماهنگ شده , پاورپوینت جامع و کامل آموزش اصول و قواعد طبقه بندی کالا در سیستم هماهنگ شده , کاملترین پاورپوینت آموزش اصول و قواعد طبقه بندی کالا در سیستم هماهنگ شده , پکیج پاورپوینت آموزش اصول و قواعد طبقه بندی کالا در سیستم هماهنگ

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.